Mode & Beauty alle pijlers

Camoufleren kringen onder ogen

26-10-2019 12:59 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik heb kringen onder m’n ogen, of eigenlijk zijn het mijn traangootjes die donkerder gekleurd zijn.
Ik gebruik eigenlijk nooit concealer of foundation omdat mijn huid egaal genoeg is, maar ik erger me de laatste tijd steeds meer aan die kringen.
Ik heb op YouTube gekeken hoe je het weg kunt werken, heb wat producten gekocht, maar ik krijg het maar niet voor elkaar.
Heb het geprobeerd met lichte en oranje concealer, maar nee hoor.
Iemand hier tips?
Cum non tum age
Ik heb dat ook, Noa. Mijn traangootjes liggen iets dieper, dus daar valt altijd een schaduw. Die schaduw ziet eruit als kringen onder mijn ogen, en eigenlijk zijn ze dat dan ook. Maar ik gebruik een goede concealer. Dat werkt matig, ik overweeg om ooit fillers in de traangootjes te laten zetten.
Ik lees mee voor tips
Ik gebruik een heel klein beetje foundation in een kleur die iets lichter is dan mijn huidskleur en dat werkt prima
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
touche eclat, is dat wat? Vind ik heel prettig.
Jufjoke schreef:
26-10-2019 13:06
Ik heb dat ook, Noa. Mijn traangootjes liggen iets dieper, dus daar valt altijd een schaduw. Die schaduw ziet eruit als kringen onder mijn ogen, en eigenlijk zijn ze dat dan ook. Maar ik gebruik een goede concealer. Dat werkt matig, ik overweeg om ooit fillers in de traangootjes te laten zetten.
Ik lees mee voor tips
Ja dat dus, heb ook hoge jukbeenderen en het idee dat het daardoor nog meer opvalt.
Filler zat ik ook aan te denken.
Cum non tum age
Een oranje concealer gaat je niet helpen. Ik gebruik eerst een foundation (MAC studio fix fluid), daarna een concealer (NARS of MAC) en dan poeder ik hem af. Dubbele dekking en door de poeder glijdt het er niet vanaf en blijft het de hele dag zitten.
Ik heb fillers gehad (nu al paar jaar niet) en was er erg tevreden over. Sinds ik beter slaap zie ik er minder hol uit rond mijn ogen, geen alcohol drinken helpt ook.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Louis Widmer heeft heel fijne producten daarvoor , je merkt echt verschil na een tijdje . Dat is geen make up maar gel .
viva-amber schreef:
26-10-2019 13:27
Ik heb fillers gehad (nu al paar jaar niet) en was er erg tevreden over. Sinds ik beter slaap zie ik er minder hol uit rond mijn ogen, geen alcohol drinken helpt ook.
Bij mij maakt veel of weinig slapen niet uit. Alcohol drink ik überhaupt niet. Bij mij is het echt de vorm van de oogkas. Ik heb van alles geprobeerd, maar er blijft, puur door de anatomische vorm, altijd schaduw vallen. Het gebied iets lichter maken, bijvoorbeeld met concealer, helpt iets. Maar het is er altijd.
Viva-amber, zou je misschien ongeveer kunnen vertellen wat het bij jou kostte?
Als je dat een ongepaste vraag vindt, hoeft je er niet op te antwoorden hoor.
Pergamon schreef:
26-10-2019 13:17
touche eclat, is dat wat? Vind ik heel prettig.
Heb ik al, werkt prima als ik n keer n vlekje of pukkeltje heb, maar niet hier tegen.
Cum non tum age
Rosebloom schreef:
26-10-2019 13:19
Een oranje concealer gaat je niet helpen. Ik gebruik eerst een foundation (MAC studio fix fluid), daarna een concealer (NARS of MAC) en dan poeder ik hem af. Dubbele dekking en door de poeder glijdt het er niet vanaf en blijft het de hele dag zitten.
Ok, hoewel ik poeder niks vind, maar eigenlijk doe jij dus meerdere lagen.
Cum non tum age
scottiewinkie schreef:
26-10-2019 13:36
Louis Widmer heeft heel fijne producten daarvoor , je merkt echt verschil na een tijdje . Dat is geen make up maar gel .
Thanks, ga ik eens op googlen.
Cum non tum age
Vivaamber, ik ben dus benieuwd hoe lang die filler heeft gezeten.
Cum non tum age
noa schreef:
26-10-2019 14:06
Vivaamber, ik ben dus benieuwd hoe lang die filler heeft gezeten.
Ik heb fillers in de jukbenen en bij mij blijft dat ongeveer anderhalf jaar zitten. Hoe vaker je het doet, hoe langer het blijft zitten. Heb begrepen dat het in de traangoot langer blijft zitten als andere gebieden in het gelaat.
Ik heb fillers gehad en was 450 euro kwijt. Wel door een cosmetisch-arts laten doen. Wat mij werd aangeraden om na de eerste keer binnen 9 maand bij te spuiten. Daarna zou 1x per jaar voldoende zijn.
noa schreef:
26-10-2019 14:03
Ok, hoewel ik poeder niks vind, maar eigenlijk doe jij dus meerdere lagen.
Je kan een transparante poeder gebruiken. Dan krijg je ook een extra highlight effect. Ik doe inderdaad meerdere lagen. Ik begin met foundation die ik dan aanbreng met een beautyblender en dan concealer. Die blend ik mee met de foundation en vervolgens gebruik ik een transparante losse poeder. Dan zit het er bij mij aardig onder!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven