Mode & Beauty alle pijlers

Christina piercing

02-03-2011 16:40 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Spannend! Morgen wordt bij mij een Christina piercing gezet. Ik heb, op die ene keer gaatjes in mijn oren na in mijn eerste levensjaar, nog nooit eerder een lichaamsdeel laten piercen. Kunnen jullie mij tips geven?

Ook ben ik benieuwd of het zetten van deze piercing heel erg pijnlijk is? Ik heb op internet verhalen gelezen over een genezingstijd van tot wel een half jaar. Klopt dit? En hoe lang duurt het voordat ik weer naar de sauna kan of kan zwemmen?

Ik weet dat ik dit soort vragen ook aan de piercer zelf kan vragen, maar vind het ook wel een fijn idee om ervaringen van een ander te lezen!

Liefs, Ananas
quote:annanananas schreef op 02 maart 2011 @ 17:00:

[...]

Ja maar hij wuift al mijn bezwaren weg..Djiezuskraist. Nee toch? En daarom doe je het maar? Ik mag toch hopen dat je er 100% achter staat, en het niet doet om hem te vriend te houden.
quote:annanananas schreef op 02 maart 2011 @ 17:00:

[...]

Ja maar hij wuift al mijn bezwaren weg..Lekker laten wuiven en gewoon niet laten zetten als je er zelf niet 100% achterstaat.
Heey allemaal,

Dankjewel voor alle reacties. Ik heb zonet mijn vriend verteld over mijn twijfel, en nu nam hij me gelukkig wel serieus. Hij zij dat de keus als laatste altijd bij mij ligt en dat ik dus uiteindelijk moet beslissen.

Ik heb hem verteld dat ik het wel heel graag wil, maar dat er in mijn ogen nu nog teveel risico's aan zitten, dus het ontsteken, de lange genezen en het uitgroeien onder andere. Ik heb hem ook verteld dat ik daarom graag wil wachten tot ik er echt 100% zekerheid over heb.

Want eerlijkheidshalve, ik vind het een prachtige piercing, als er niet zoveel 'nadelen' aan verbonden zaten had ik hem waarschijnlijk al gehad...
Goedzo!
...
Dat is een verstandige keuze denk ik!
Het gras aan de overkant is niet groen.
ook ik had google nodig, maar oef dat ziet er erg pijnlijk uit...

Maar succes met je keuze!
jij dacht ik plak een plaatje voor alle vrouwen die niet weten waar de clitoris en de onderkant van de venusheuvel zitten???
.
Het ziet er wel mooi uit. Maar het lijkt mij erg pijnlijk en het is natuurlijk een bron van bacterieen. Volgens mij is het vragen om problemen.
Ik vind het er ook mooi uitzien. Maar nooit van mijn leven dat ik daar en piercing ga zetten. En al helemaal niet omdat mijn vriend dat zo mooi vind!

Goede beslissing TO.
quote:hanniehuisvrouw schreef op 02 maart 2011 @ 18:21:

jij dacht ik plak een plaatje voor alle vrouwen die niet weten waar de clitoris en de onderkant van de venusheuvel zitten???
Heey allemaal!

Even een update!

ik ben vandaag wel even naar de piercing-shop geweest en toch nog wat meer informatie gevraagd

Ik kan in plaats van een Christina piercing ook 2 dermal anchors laten zetten. Hiermee is de kans op uitgroeien een stuk kleiner en deze genezen ook een stuk sneller!

Ik vond de piercer echt heel vriendelijk en hij nam alle tijd. Ik heb nu folders mee gekregen om thuis door te lezen. Ik ben nu zelf ook heel enthousiast en het lijkt me toch wel super gaaf om daar een piercing te hebben!

Dus waarschijnlijk gaat het toch gebeuren! Ik heb er alleen geen haast mee, en mijn vriend nu ook niet meer.

liefs, Ananas
Dermal anchor (weer wat geleerd!):

http://www.tattooshop-mar ... ermal_anchor_piercing.htm

(Voor de mensen die niet steeds willen googlen ;)
Dermal anchors kunnen ook heel makkelijk uitgroeien, en dermal anchors op die plek....tja. Ik vraag me werkelijk af in welke shop je bent geweest. Geen enkele piercer die ik ken, zet op die plek dermals. En bedenk je wel dat, wanneer je dermals niet lekker genezen, je die er niet zo 1,2,3 uit kan halen. Die moet je piercer er dan uitsnijden aangezien het ''voetje'' in de huid vastgroeit.

Of je trekt ze er eigenhandig uit (heb ik met een aantal gedaan) maar of je dat durft en wil doen op die plek....laat ik aan jou over.

Over de christina: het is een zogenoemde ''surface'' piercing dus kans op uitgroeien is zeer groot. Ik ken meerdere mensen die er 1 hebben gehad en bij allemaal is de piercing uitgegroeid (bij sommigen al na een paar maanden, bij anderen na ongeveer 1 tot 1,5 jaar). Afgezien daarvan schijnt het toch best pijnlijk te zijn, en de piercing heeft ook geen enkele functie whatsoever, het is puur en alleen esthetisch.

Ik wil je niet afzeiken hoor, maar het klinkt mij in de oren alsof je geen idee hebt waar je aan gaat beginnen en dat je ook geen idee hebt van de procedure, risico's, etc. En dat je vriend het wil? Kom op. Dat is de slechtste reden om een piercing te nemen.

Ik zeg, lees er eerst eens wat meer over, over de procedure, de nazorg, de risico's, en lees je in over dermal anchors. Want die hebben ook nadelen. (ik spreek uit ervaring, heb er 8 gehad).

Ik mijn wereld kun je pas een goede keuze maken als je volledig geinformeerd bent namelijk.....
Ik stuit me volledig aan bij kaatje_85.

Zelf heb ik een hch gehad en deze laten wisselen voor een triangle,Maar een christina..no way,zit irritant,heeft geen functie en groeit idd erg snel uit.

Laat staan een dermal op die plek.

Merel
quote:hanniehuisvrouw schreef op 02 maart 2011 @ 18:21:

jij dacht ik plak een plaatje voor alle vrouwen die niet weten waar de clitoris en de onderkant van de venusheuvel zitten???Je weet dat de Christina Piercing niets met je clitoris te maken heeft?!
Ik weet niet of er nog mensen mee doen aan dit topic (zo te zien niet) Maar ik heb er gisteren eentje laten zetten, mochten dames nog ervaringen willen uitwisselen
quote:luna_lobo schreef op 02 maart 2011 @ 17:02:

[...]

Zal ff lekker worden.. t is toch jouw kut??

Laat hem anders eerst zn eikel piercen, maak een afspraak en wuif zn bezwaren weg..Fijn, hoef ik Google niet meer na te kijken..weet nu heel zeker waar ie komt te zitten
Sjips..errug oud topic met intrigerende titel...
Hallo. Dames. Neem aub een ECHTE piercing... Die heb ik al wel 15 jaar. En echt altijd handig en verzaakt nooit. Jammer dat mijn piercer dat zetten niet meer doet i.v.m. hartfalen. Anders had ik hem hierbij vermeld.
Ok. Mijn ene piercing lijkr op de christina, alleen is het onderste knopje niet te zien. Dus die doet ook wel zijn werk.
dan heb je een verticale clithood piercing gok ik zo
Ook en een (gewone) horizontalle clitpiercing. Al jaren en nix uitgroei. Bevalt uitstekend. Enorm orgasme was die laatste bij het zetten. Mijn vriend was erbij en die xat dat mijn oerkreet van de pijn kwam. Dat had de piercer wel mogen aangeven van te voren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven