Mode & Beauty alle pijlers

Combinatietips!!

29-06-2021 18:45 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb twee jumpsuits gekocht voor de zomer. Deze. In het rood en navy. Maar voor de wat frissere dagen zoek ik vooral naar combinatietips en dan met name voor de rode

https://www.jemappelle.nl/le-jumpsuit-s ... -red-j3855

Ik draag hem zowel zakelijk als casual. Mijn figuur is ongeveer dat van het model. Alleen heb ik een vollere buste

Casual kom ik er denk ik wel uit, zakelijk kom ik niet verder dan een zwart jasje (jasjes heb ik trouwens in alle kleuren van de regenboog, dus kom maar door met leuke combi’s!)
Ik zou het met niks combineren, zonde

Te fris? Dan wat anders aan.
Wat je zegt
Een spijkerjasje
Colbertjasje zwart
Of leren jack
Oh en voor de blauwe mag het natuurlijk ook he. Daar mag van mij wel wat vrolijkheid bij qua kleur.

Ik werk als consultant in de financiele sector. Wellicht handig.
gizzmo-returns schreef:
29-06-2021 18:54

Das ook een optie natuurlijk
gizzmo-returns schreef:

Eens. Het is een complete outfit, waar elke combinatie eerder afbreuk aan doet dan dat het er mooier van wordt. Een blazer past er qua stijl niet bij, tenzij zo'n sweatstof blazer, en eigenlijk vind ik het zonde van zo'n mooie outfit.
Dus Veens met Gizzmo: te fris? Dan doe je iets anders aan. Deze is het mooist zoals hij is.
gizzmo-returns schreef:

Eens. Snap het nut niet van een jumpsuit als je een deel bedekt. Dan beter een andere outfit kiezen.
-
Te fris: (extra) hemdje eronder? Of zie je dat teveel?
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
Wit colbert

Ik weet niet wat voor werk je doet, maar een jasje met panterprint kan ook, animal prints vallen onder de neutrals: Afbeelding
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik vind een spijkerjasje prima kunnen hoor. Denk ik. Je moet het even aan zien natuurlijk.

Of een wit spijkerjasje of bikerjasje, zoiets: https://wedo-mode.nl/dames/dames-blazer ... biker-wit/

En een gestreept jasje kan ook best leuk staan:

Afbeelding

Of iets donkerder:

Afbeelding

Ik zou de jumpsuit eens een dag aantrekken als je toch gaat winkelen, en dan gewoon eens wat passen wat je tegenkomt. Zien of het staat.
Lijkt me zonde om er iets overheen te dragen. Als het fris is misschien een heel dun aansluitend shirtje eronder?
iets over een jumpsuit vind ik inderdaad zonde en bovendien onhandig, dat moet je dan weer uit doen als je naar het toilet gaat.

Maar goed: bij dit model staat een colbertje wel leuk, wellicht bij de blauwe een knalroze? kan als je lef hebt ook over de rode ;-)

Afbeelding

Afbeelding

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven