Mode & Beauty alle pijlers

comfortabele wandelslippers, sandalen?

02-07-2013 20:34 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand een tip voor me voor fijne sandalen, liefst slippers trouwens, waar je even op kunt wandelen? Ik hoop dat ik niet aan de teva's hoef
Gabor!

Ik heb leren instap slippers (band over de voet) met een sleehak.

Kan er kilometers op lopen.
quote:DieFetteElke schreef op 02 juli 2013 @ 20:47:

Teenslippers van crocs!

Ik zweer ook bij de slippers van Crocs! Heb al heel wat kilometers afgelegd op die dingen Heb een paar verschillende kleuren van deze variant en loop hier standaard op in mijn vrije tijd als het warm is en ik geen bergen hoef te beklimmen.

http://partyflock.nl/images/cache/00106 ... 1a02764d5e
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
Reef slippers, en dan het type met met een voetbed, die geven goede ondersteuning. Reken wel op een euro of 60 maar dan heb je er ook jaren plezier van.
Laat brandnetels staan; juist op brandnetels leggen vlinders hun eitjes.
Teenslippers zijn niet zo goed om hele dagen of hele afstanden op te lopen.

Omdat je voet toch op een onnatuurlijke manier zich aanspant om die slipper niet te verliezen. Veel mensen krijgen voetklachten van de hele zomer (veel) lopen op teenslippers.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Ik heb deze ecco sandalen:

Maar ze zijn er ook als slippers:

Ik vind ze heerlijk lopen!
Dank voor jullie reacties! Ik neem misschien wel crocs :-)
O.a. bij Scapino en Nelson verkopen ze slippers van het merk Rieker.

Daar loop ik in de vakantie heerlijk op.

Birkenstocks zitten niet bij iedereen fijn. Ik kan er er nog geen tien meter op lopen zonder enorme kramp onder mijn voet te krijgen. Het "voetbed" past mij niet.
Werkelijk ieder merk wat genoemd wordt is eigenlijk voor 80+ of dames met een beperking no offence.

Wolky mist nog, die heeft ook goede schoenen.

Of je neemt gewoon een paar goede leren sandalen of teenslippers.
Reef slippers zijn goed inderdaad en Ipena, de rest is echt 80+

Of gewoon goede sneakers geen idee?
quote:pinkie80 schreef op 02 juli 2013 @ 21:33:

[...]

Deze heb ik ook. Lopen echt super en zien er toch nog acceptabel uit Idem,zit geweldig. Heb er tig km al meer gelopen en nooit blaren. En als je echte wandelschoenen erbij gebruikt. stoppen we die in de auto. Als je het nodig hebt. kun je ze zo pakken
Birkenstocks zijn ook niet mijn ding. Liep gelijk in de winkel al niet lekker, dus ook maar niet gekocht. In plaats daarvan heb ik toen nog maar een extra paar crocs slippers gekocht
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
Slippers van Riekers. Deze hebben een heel fijn voetbed. Net schoenen. Heerlijk zitten ze en ze zijn nog leuk ook. Ik vond riekers altijd voor oudere mensen, maar ik ben om.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven