comfortabele wandelslippers, sandalen?
dinsdag 2 juli 2013 om 22:21
quote:DieFetteElke schreef op 02 juli 2013 @ 20:47:
Teenslippers van crocs!
Ik zweer ook bij de slippers van Crocs! Heb al heel wat kilometers afgelegd op die dingen Heb een paar verschillende kleuren van deze variant en loop hier standaard op in mijn vrije tijd als het warm is en ik geen bergen hoef te beklimmen.
http://partyflock.nl/images/cache/00106 ... 1a02764d5e
Teenslippers van crocs!
Ik zweer ook bij de slippers van Crocs! Heb al heel wat kilometers afgelegd op die dingen Heb een paar verschillende kleuren van deze variant en loop hier standaard op in mijn vrije tijd als het warm is en ik geen bergen hoef te beklimmen.
http://partyflock.nl/images/cache/00106 ... 1a02764d5e
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
dinsdag 2 juli 2013 om 22:42
Teenslippers zijn niet zo goed om hele dagen of hele afstanden op te lopen.
Omdat je voet toch op een onnatuurlijke manier zich aanspant om die slipper niet te verliezen. Veel mensen krijgen voetklachten van de hele zomer (veel) lopen op teenslippers.
Omdat je voet toch op een onnatuurlijke manier zich aanspant om die slipper niet te verliezen. Veel mensen krijgen voetklachten van de hele zomer (veel) lopen op teenslippers.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain

woensdag 3 juli 2013 om 13:55
woensdag 3 juli 2013 om 17:16
quote:pinkie80 schreef op 02 juli 2013 @ 21:33:
[...]
Deze heb ik ook. Lopen echt super en zien er toch nog acceptabel uit Idem,zit geweldig. Heb er tig km al meer gelopen en nooit blaren. En als je echte wandelschoenen erbij gebruikt. stoppen we die in de auto. Als je het nodig hebt. kun je ze zo pakken
[...]
Deze heb ik ook. Lopen echt super en zien er toch nog acceptabel uit Idem,zit geweldig. Heb er tig km al meer gelopen en nooit blaren. En als je echte wandelschoenen erbij gebruikt. stoppen we die in de auto. Als je het nodig hebt. kun je ze zo pakken
woensdag 3 juli 2013 om 19:43