Mode & Beauty alle pijlers

concealer

09-08-2010 16:16 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik voor de huid onder m'n ogen een concealer zodat ik er niet zo moe uitzie. Maar het probleem is dat je na een tijdje je lachrimpels/lijntjes extra goed ziet, omdat de concealer niet in de lijntjes blijft zitten. Wie kan mij een goede concealer aanraden?
Ik zou de concealer skippen, zeker in dit jaargetijde, ziet er heel raar uit.

Ik zou eerder kijken hoe je van die wallen af kan komen.

Misschien meer water, ander voedingspatroon, misschien wel een zelfbruinende dagcreme
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Ik gebruik deze Garnier oogroller. Deze laat de kringen minder lijken en camoufleren gelijk je wallen. Het spul is aardig vloeibaar waardoor het minder in de lijntjes gaat zitten dan de wat creme achtige concealers.
Ik gebruik de concealer van Dior, maar ik gebruik nooit het kwastje dat erop zit, anders smeer je te veel, en dat gaat in je rimpeltjes zitten. Ik doe eerst een beetje op de muis van mijn hand en klop het dan met mijn vinger waar het moet zitten. Ik gebruik het trouwens nooit in de zomer... smelt toch alleen maar.
Ik deed het vroeger altijd met een beetje lichte poeder, blijft de hele dag mooi en je kan niet zien dat er iets op gesmeerd is, zolang je de kleur van je eigen huid aan houdt.
Ik ben fan van MAC concealer na 6000 verschillende soorten te hebben uitgeprobeerd (heb een lichte wijnvlek die door dit spul helemaal onzichtbaar is). Ik breng het aan nadat ik oogcreme heb opgebracht waardoor het niet in de lijntjes trekt. Ff afpoederen en klaar.
Een oogcreme voorafgaand aan de concealer kan ook helpen. En idd zoals MissMMM zegt is afpoederen ook belangrijk.
Haal eens een proefje van Sisley (phytocernes).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven