Corrigerend ondergoed
vrijdag 19 mei 2017 om 13:17
Hoewel ik weet dat het een beetje een non-probleem is.
Onder een strakke rok wil ik graag dat kleine beetje buik verdoezelen. Maar de meeste corrigerende onderbroeken duwen mijn billen ook op/weg/zoek en dat wil ik niet.
Kan het nu niet buik weg billen niet
En ja het is een non-probleem want ik weet dat ik niet moet zeuren. Maar na drie kinderen is het toch ook de zwaartekracht. En het wordt zomer. Iemand die het idee heeft. Jurkjes werken wel. Maar dat vind ik straks weer zo warm
wie mooi wil zijn moet pijn lijden kan ook nog natuurlijk
Onder een strakke rok wil ik graag dat kleine beetje buik verdoezelen. Maar de meeste corrigerende onderbroeken duwen mijn billen ook op/weg/zoek en dat wil ik niet.
Kan het nu niet buik weg billen niet
En ja het is een non-probleem want ik weet dat ik niet moet zeuren. Maar na drie kinderen is het toch ook de zwaartekracht. En het wordt zomer. Iemand die het idee heeft. Jurkjes werken wel. Maar dat vind ik straks weer zo warm
wie mooi wil zijn moet pijn lijden kan ook nog natuurlijk
zondag 28 mei 2017 om 10:44
Het is schreeuwend duur maar werkt echt...de corrigerende kleding van spanx (online te bestellen). Ze hebben van alles, panty's, strings, jurkjes etc.
Het zit comfortabel, is prachtig van kwaliteit. Ze snappen daar echt wat corrigerend is en dat dit ook lekker moet zitten.
Het zit comfortabel, is prachtig van kwaliteit. Ze snappen daar echt wat corrigerend is en dat dit ook lekker moet zitten.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.