Mode & Beauty alle pijlers

Corrigerende jurk

14-08-2020 16:22 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb een superleuk jurkje gekocht die erg strak zit, hierdoor zie je de lijnen van mijn onderbroek en bh. Heeft iemand de beste tip/product voor iets corrigerends?
I have to change to stay the same.
Ruilen voor een maat groter
.
Geen ondergoed dragen
impala schreef:
14-08-2020 16:23
Dit.
Superstrak is vaak ordinair, maatje groter staat vaak vele keren mooier
Een body?
Het ligt zeker niet aan de maat, maar thanks!

Iemand een onderjurkje die aan te raden is? er is zoveel keuze.
Onderjurkjes kruipen vaak omhoog is mijn ervaring.

Ik heb wel eentje die opzich fijn is van DKNY, dienkruipt het minste op.
anoniem_6398d67752325 wijzigde dit bericht op 14-08-2020 16:28
15.35% gewijzigd
Weleens uitgeprobeerd maar kreeg het er benauwd van. Voelde alsof ik een duikpak onder mijn jurk aanhad waarbij rollen bij andere plekken weer tevoorschijn kwamen
Een body zit (bijna) nooit fijn.
Als het jurkje te strak zit/oogt, is het gewoon geen goed jurkje voor jou. Of ruilen voor grotere maat of in vervolg laten hangen als de stof niet mooi valt zonder corrigerend onderjurkje.
cappi schreef:
14-08-2020 16:28
Weleens uitgeprobeerd maar kreeg het er benauwd van. Voelde alsof ik een duikpak onder mijn jurk aanhad waarbij rollen bij andere plekken weer tevoorschijn kwamen
Niet lullig bedoelt, maar ook die kun je het best een maatje groter nemen. Dan komt er nergens iets te voorschijn :)
Ik heb 2 maten uitgeprobeerd en bij grotere maat precies hetzelfde. En vat het ook totaal niet verkeerd op ;-) maar vond het niks en ondanks maat 40 heb ik toch wat rolletjes her en der die ondanks corrigerende jurk toch zichtbaar waren
Ik heb een heel mooi onderjurkje van Prima donna, serie couture. Zitten geen cups in, waardoor je je eigen BH erbij kan dragen, niet te klein koen inderdaad. Het voordeel is niet dat je dunner wordt, maar je jurken vallen mooier over een onderjurk en inderdaad geen randjes en naadjes te zien.
cappi schreef:
14-08-2020 16:38
Ik heb 2 maten uitgeprobeerd en bij grotere maat precies hetzelfde. En vat het ook totaal niet verkeerd op ;-) maar vond het niks en ondanks maat 40 heb ik toch wat rolletjes her en der die ondanks corrigerende jurk toch zichtbaar waren
Dit! Ik heb maat 34-36 en onderjurken of corrigerend ondergoed zit zelfs met maat 44 bij mij niet fijn. En lijkt me ook veel te warm met dit weer......pffff
Ik koop trouwens alleen jurkjes die direct perfect zitten; die hebben of een ingenaaide gladde onderjurk of een mooie goede bovenstof die niet tekent.
slekire schreef:
14-08-2020 16:39
Ik heb een heel mooi onderjurkje van Prima donna, serie couture. Zitten geen cups in, waardoor je je eigen BH erbij kan dragen, niet te klein koen inderdaad. Het voordeel is niet dat je dunner wordt, maar je jurken vallen mooier over een onderjurk en inderdaad geen randjes en naadjes te zien.
Thanks! ik hoef ook zeker niet dunner eruit te zien, wil alleen dat de jurk mooier valt :D ik ga er zeker naar kijken!
Het valt zeker mooier met een corrigerend jurkje
Ik draag ze alleen in de winter trouwens, in de zomer ben ik dus niet gecorrigeerd :shame:
impala schreef:
14-08-2020 16:23
Dit dus.
corrigerende jurk zou ik niet doen
Wel goed ondergoed
Geen ondergoed.
LīlyRose schreef:
14-08-2020 18:04
Geen ondergoed.
Zei ik ook al maar die woorden verdwijnen in het ijle... ik vind nochthans dat geen enkel onderjurkje het beter kan doen. Niets van lijntjes en voelt top.
LīlyRose schreef:
14-08-2020 18:04
Geen ondergoed.
Paptricia Paay deed (doet?) altijd geen slip, wel een tamponnetje in
eva-luna schreef:
14-08-2020 19:31
Paptricia Paay deed (doet?) altijd geen slip, wel een tamponnetje in
Deze informatie is voor mij relevant omdat?
LīlyRose schreef:
14-08-2020 20:06
Deze informatie is voor mij relevant omdat?
:rofl:

Ik wil ook niet weten dat Patries zonder tampon lekt hoor
Deze tekent niet, rolt niet op, heeft een kruisje dat je open kan doen dus geen gehannes als je naar de wc moet.
https://www.controlfashion.nl/maidenfor ... 2562721247

Afbeelding
😂 zijn er werkelijk vrouwen die dit dragen?? Waarom jezelf in zoiets oncomfortabels hijsen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven