corselet
dinsdag 8 februari 2011 om 09:11
Ik heb onlangs een corselet met jarretelles en haakjessluiting gekocht van Triumph. En ik moet zeggen, het zit heerlijk. Voor mijn figuur heb ik het helmaal niet nodig. Een vriendin van mij had er één en uit nieuwsgierigheid heb ik er ook één besteld. Het geeft toch een bepaalde ondersteuning en stevigheid en kleedt mooi af. Ik heb het afgelopen zondag voor het eerst de hele dag onder een blouse en een rok gedragen met een paar mooie nylonkousen er bij. Ik voelde mij op en top vrouwelijk. Zijn er onder jullie meer, die een corselet dragen?
maandag 28 februari 2011 om 21:55
quote:iris1969 schreef op 22 februari 2011 @ 22:39:
Misschien snap ik het niet hoor, maar waarom zou je je supervrouwelijk voelen, terwijl niemand het ziet? Dan is een jurkje toch veel leuker?
Of moet ik het wellicht meer sexueel zien?
Vrouwen die zich 'op en top vrouwelijk' voelen in bepaalde lingerie en zich daar speciaal voor aanmelden op een site, zijn over het algemeen mannen die willen geilen op de verhalen van andere vrouwen over hun lingeriegedrag.
Just my two cents...
Misschien snap ik het niet hoor, maar waarom zou je je supervrouwelijk voelen, terwijl niemand het ziet? Dan is een jurkje toch veel leuker?
Of moet ik het wellicht meer sexueel zien?
Vrouwen die zich 'op en top vrouwelijk' voelen in bepaalde lingerie en zich daar speciaal voor aanmelden op een site, zijn over het algemeen mannen die willen geilen op de verhalen van andere vrouwen over hun lingeriegedrag.
Just my two cents...
Occam's razor