Mode & Beauty alle pijlers

Cremebehandeling

27-06-2013 10:05 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al veel soorten cremebehandeling geprobeerd.

Heb heel dik en stug haar.

Bij haarkleuringen van de drogist zit altijd zo'n zakje of flesje cremebehandeling die altijd wel goed werkt. Mijn haar wordt dan glanzend en soepel. Maar heb nog nooit zoiets gewoon los in de winkel kunnen vinden. Laatste kleuring was van garnier, en zat dus ook een hele goede cremebehandeling bij. En dan zou je denken dat de losse flesjes van dat merk dus hetzelfde zouden zijn.Maar niet dus.

Weet iemand een goed merk? Ik heb ook al verschillende haarmaskers georobeerd.
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
Ik vind die zakjes van Garnier net zo goed als de care&repair conditioner van Andrelon.
Andrelon vind ik dan weer niets Gewoon een goede conditioner vinden die bij jouw haar past, er is geen "het beste merk"
Dat is nou precies mijn vraag!

De zakjes die bij een haarkleuring zitten werken wel goed.

Maar is dit ook in flessen te koop?
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
Misschien lijkt het alsof het heel goed werkt, omdat je net ervoor je haar hebt gekleurd?
Bij kruidvat hebben ze van het eigen merk een yube (staat bij de haarverf) met een cremespoeling speciaal voor na het kleuren. Bij mij werkt deze net zo goed als de bijgeleverde creme in verfverpakkingen.
Ik heb sinds kort shampoo en conditioner van Chi, waar keratine in zit. Maakt je haar ongelofelijk zacht zonder dat het slap wordt (ik was ook altijd fan van de maskers bij haarkleuringen, en kon dat ook nooit los in de winkel vinden). Prijzig, maar echt superspul.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven