De beste haarklem
zondag 14 augustus 2011 om 21:34
Wie heeft er een haarklem die écht blijft zitten?
Ik ben op zoek naar een haarklem die niet uitzakt en waarmee ik in een handomdraai een staart mee in mijn haar maak. Snappen jullie het een beetje?
Ik heb krullen en wat ik altijd doe is dat ik mijn haar bij elkaar pak en dan een haarklem van onder er in vast maak. Zodat de klem ook nog een beetje volume maakt omdat mijn haar erover heen valt. Maar mijn ervaring is dat dit niet blijft zitten.
Hebben jullie tips?
Ik ben op zoek naar een haarklem die niet uitzakt en waarmee ik in een handomdraai een staart mee in mijn haar maak. Snappen jullie het een beetje?
Ik heb krullen en wat ik altijd doe is dat ik mijn haar bij elkaar pak en dan een haarklem van onder er in vast maak. Zodat de klem ook nog een beetje volume maakt omdat mijn haar erover heen valt. Maar mijn ervaring is dat dit niet blijft zitten.
Hebben jullie tips?
zondag 14 augustus 2011 om 21:44
Dat probleem had ik ook altijd. Heb toevallig deze vakantie een gekocht die supergoed blijft zitten. Het is zo'n zelfde klem alleen zit er een siliconenlaag aan de binnenkant van de tanden. Dus hè gedeelte wat teven je haar klemt. Heb de verpakking niet meer helaas en is in buitenland gekocht. Maar misschien hebben ze zoiets bij claire's ofzo.
zondag 14 augustus 2011 om 21:46
Kruidvat heeft klemmen waar aan de binnenkant op de 'grijpertjes' een soort rubberachtig iets zit, glijdt dus niet uit je haar. Ik vind 'm echt ideaal.
http://www.zenner.nl/?page_id=2035
2e rij 2e plaatje
http://www.zenner.nl/?page_id=2035
2e rij 2e plaatje
zondag 14 augustus 2011 om 23:17
Ook ik heb zwaar en vooral dik haar. Ik doe altijd eerst een elastiek in mijn haar en dan pas de klem in mijn haar op zo'n manier dat je de elastiek niet ziet. Zonder elastiek lukt het mij ook niet, dan is mijn haar er zo uit.
Het liefst gebruik ik van die brede klemmen vanwege het dikke haar maar die zie je hier maar weinig. Vorig jaar twee klemmen a ¤1,- op een markt in Frankrijk gekocht. Acheraf gezien had ik er meer van moeten kopen hahaha!
Het liefst gebruik ik van die brede klemmen vanwege het dikke haar maar die zie je hier maar weinig. Vorig jaar twee klemmen a ¤1,- op een markt in Frankrijk gekocht. Acheraf gezien had ik er meer van moeten kopen hahaha!
maandag 15 augustus 2011 om 12:43