Dreamdresses (Arnhem)
zondag 6 september 2015 om 15:00
Heeft iemand ervaring met Dreamdresses in Arnhem? Ik ga volgend jaar trouwen, en ben op zoek naar een galajurk. Ik wil nl. niet in het wit trouwen.
Ik ben Belgische, dus voor ik 2,5 u rijd naar Arnhem, zou ik graag weten of het de moeite waard is.
Zijn de jurken van goeie kwaliteit? Ik wil geen fortuin uitgeven aan een jurk, maar ik wil er ook niet uitzien alsof ik op de markt een verkleedjurk gekocht heb...
Ik ben Belgische, dus voor ik 2,5 u rijd naar Arnhem, zou ik graag weten of het de moeite waard is.
Zijn de jurken van goeie kwaliteit? Ik wil geen fortuin uitgeven aan een jurk, maar ik wil er ook niet uitzien alsof ik op de markt een verkleedjurk gekocht heb...
zondag 6 september 2015 om 15:05
http://www.yelp.nl/biz/dreamdresses-arnhem
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 6 september 2015 om 15:06
https://twitter.com/dreamdresses
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 6 september 2015 om 16:13
Als je toch naar Arnhem gaat kun je misschien ook langs Assepoesters feestkleding. Daar heeft een kennis van mij haar jurk gekocht. Je hoeft daar geen afspraak te maken en je koopt daar vanuit hun voorraad.
http://www.assepoesterfee ... l/nl/gekleurde-trouwjurk/
http://www.assepoesterfee ... l/nl/gekleurde-trouwjurk/
zondag 6 september 2015 om 16:47
quote:doemediema schreef op 06 september 2015 @ 16:23:
Veel leerlingen van onze school kopen daar hun jurk voor het eindexamen gala. Ik begreep dat het wel oppassen is dat je niet dezelfde jurk als je klasgenoot koopt.Mijn (ex-)klasgenoten trouwen normaal gezien niet op dezelfde dag als ik, dus dat mag geen probleem zijn...
Veel leerlingen van onze school kopen daar hun jurk voor het eindexamen gala. Ik begreep dat het wel oppassen is dat je niet dezelfde jurk als je klasgenoot koopt.Mijn (ex-)klasgenoten trouwen normaal gezien niet op dezelfde dag als ik, dus dat mag geen probleem zijn...
zondag 6 september 2015 om 22:18
quote:Pinkel78 schreef op 06 september 2015 @ 16:47:
[...]
Mijn (ex-)klasgenoten trouwen normaal gezien niet op dezelfde dag als ik, dus dat mag geen probleem zijn... Nee, geen klasgenoot (hoewel sommige verkeringen in de schoolbanken ontstaan), maar mogelijk wel een bruid in de buurt in dezelfde jurk.
[...]
Mijn (ex-)klasgenoten trouwen normaal gezien niet op dezelfde dag als ik, dus dat mag geen probleem zijn... Nee, geen klasgenoot (hoewel sommige verkeringen in de schoolbanken ontstaan), maar mogelijk wel een bruid in de buurt in dezelfde jurk.
Alleen kalmte kan ons redden.
maandag 7 september 2015 om 10:02
Dreamdresses heeft 2 afdelingen: een gala-afdeling en een trouwjurken-afdeling. Je hoeft geen afspraak te maken en kan gewoon binnenlopen. Ze hebben een groot assortiment, maar niet alles is van even goede kwaliteit. Maar voor een jurk die je 1 dag draagt, is dat misschien ook niet zo erg
Zorg er wel voor dat je iemand meeneemt die je in de jurken kan helpen, want de verkoopsters helpen daar niet mee.
Als je daar niet slaagt, kun je inderdaad ook bij Assepoester kijken of bij De Sluier. Zit allemaal op loopafstand van elkaar. De Sluier heeft overigens ook een outlet waar mooie jurken te koop zijn.
Als je daar niet slaagt, kun je inderdaad ook bij Assepoester kijken of bij De Sluier. Zit allemaal op loopafstand van elkaar. De Sluier heeft overigens ook een outlet waar mooie jurken te koop zijn.
maandag 7 september 2015 om 10:22
Ik ben zelf niet in het wit getrouwd en ik heb mijn jurk hier vandaan, zit in Nieuwegein (NL):
www.anastasi.nl
www.anastasi.nl
maandag 7 september 2015 om 19:10
dinsdag 8 september 2015 om 09:15
Tip: kijk ook eens voor bruidsmeisjesjurken. Die zijn goedkoper dan trouwjurken en meestal in kleur, maar wel van goede kwaliteit. Ik heb mijn gekleurde trouwjurk (= officieel een bruidsmeisjesjurk) gevonden bij de outlet van De Sluier (om de hoek bij DreamDresses).
Veel plezier in ieder geval met shoppen! Ik hoop dat je je droomjurk vindt!
Veel plezier in ieder geval met shoppen! Ik hoop dat je je droomjurk vindt!
dinsdag 8 september 2015 om 16:04
quote:Trijntje84 schreef op 08 september 2015 @ 09:15:
Tip: kijk ook eens voor bruidsmeisjesjurken. Die zijn goedkoper dan trouwjurken en meestal in kleur, maar wel van goede kwaliteit. Ik heb mijn gekleurde trouwjurk (= officieel een bruidsmeisjesjurk) gevonden bij de outlet van De Sluier (om de hoek bij DreamDresses).
Veel plezier in ieder geval met shoppen! Ik hoop dat je je droomjurk vindt!Dank je Trijntje! Ik ga met m'n moeder, dus dat wordt zeker leuk. En als we denken dat we aan 1 dag niet genoeg zullen hebben, dan boeken we gewoon een hotel in Arnhem en beginnen we op dag 2 opnieuw!
Veel plezier in ieder geval met shoppen! Ik hoop dat je je droomjurk vindt!Dank je Trijntje! Ik ga met m'n moeder, dus dat wordt zeker leuk. En als we denken dat we aan 1 dag niet genoeg zullen hebben, dan boeken we gewoon een hotel in Arnhem en beginnen we op dag 2 opnieuw!
dinsdag 8 september 2015 om 16:06
dinsdag 8 september 2015 om 16:32
dinsdag 8 september 2015 om 17:14
quote:Kastanjez schreef op 07 september 2015 @ 11:34:
Assepoester is een geweldige winkel met prachtige jurken, maar (in ieder geval 5 jaar geleden) niet veel jurken onder de 500 euro. Dus afhankelijk van je budget of je daar heen wil of niet.Nee!! Kleine winkel met ontzettend chagrijnig personeel. Overslaan!
Assepoester is een geweldige winkel met prachtige jurken, maar (in ieder geval 5 jaar geleden) niet veel jurken onder de 500 euro. Dus afhankelijk van je budget of je daar heen wil of niet.Nee!! Kleine winkel met ontzettend chagrijnig personeel. Overslaan!
zondag 17 januari 2016 om 14:31
Mijn tante woont in Belgie en daar heb je veeeeeeeeeeeeeeeel mooiere gala winkels van Turkse eigenaars...Dreamdresses loopt iets achter in de mode vind ik. Succes met zoeken. En mocht je iets verder willen rijden. In Duitsland; in Duisburg is het little Istanbul; de mooiste gala jurken; daar slag je zeker!