Mode & Beauty alle pijlers

Duurdere merken die nu goedkoper zijn.

24-10-2020 17:22 31 berichten
Ik was vandaag wat oude kleding aan het passen om te kijken of ik er alweer in pas en kwam een paar kledingstukken van Mexx tegen. Ik weet nog dat ik dat vroeger best dure kleding vond, ja het was niet zo duur als Tommy Hilfinger, DKNY maar ook weer niet zo 'goedkoop' als H&M. En nu verkoopt Lidl inmiddels soms Mexx kleding en zag ik dat Kruidvat weer wat dingen van Supertrash verkoopt volgende week terwijl dat in mijn beleving ook altijd wat duurdere kleding was. Of in ieder geval boven mijn budget.

Zijn er nog meer van dat soort merken die 'vroeger' aan de dure kant waren maar nu wat beter betaalbaar?
Alle reacties Link kopieren
Benetton.

Was vroeger duur en kakkie. Tegenwoordig niet meer.
Alle reacties Link kopieren
TsumTsum schreef:
24-10-2020 17:50
Maar wordt de oude collectie dan echt zo lang bewaard? Kruidvat heeft best vaak spullen van Supertrash. Ik had meer het idee dat het nu speciaal voor Kruidvat gemaakt wordt want nu staat er overal bij "alleen op kruidvat.nl" maar tegelijkertijd zetten ze bij een truitje van 14,95 dat het elders 59,95 kost. Dat laatste is natuurlijk het lokkertje van kijk nu is het pas echt goedkoop.
Nee, de prijs die het “elders” kost, oftewel de “van” prijs, is de adviesprijs vanuit de fabrikant. Dus dat kan gewoon bij producten waar “alleen voor Kruidvat” op staat, het heeft namelijk niks te maken met of het ook elders verkocht wordt. En het heeft ook niks met lokkertjes te maken, winkels bepalen die “van” prijs niet zelf, deze adviesprijs wordt vanuit de fabrikant met de spullen aangeleverd.
Maar je kunt het waarschijnlijk nergens anders kopen dus die prijs van 69,95 is ook niet nodig. Maar het trekt mensen wel extra over de streep.
Dit topic doet bij mij meer namen opdoemen van merken waarvan ik dacht dat ze duur waren, maar die helemaal niet duur zijn :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Zeeman verkoopt ook Nike en Adidas truien.
Alle reacties Link kopieren
TsumTsum schreef:
24-10-2020 17:50
Maar wordt de oude collectie dan echt zo lang bewaard? Kruidvat heeft best vaak spullen van Supertrash. Ik had meer het idee dat het nu speciaal voor Kruidvat gemaakt wordt want nu staat er overal bij "alleen op kruidvat.nl" maar tegelijkertijd zetten ze bij een truitje van 14,95 dat het elders 59,95 kost. Dat laatste is natuurlijk het lokkertje van kijk nu is het pas echt goedkoop.
Ja ik wilde dus een huispak daarvan kopen want goedkoop, maar ze hebben nooit maat S. Dat vind ik echt zo stom. Ze adverteren wel vanaf s.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven