Mode & Beauty alle pijlers

Een geborduurde jas...

14-09-2010 14:33 66 berichten
Ik zoek een jas. Het gaat om een jas met (vaak) een bloemmotief. Het motief lijkt erop geborduurd te zijn. Iemand een idee wat ik bedoel? Ik noemde ze ooit gordijnjassen en zag er laatst iemand in lopen. Ik vond en vind ze prachtig, maar kan ze nergens meer vinden.
Alle reacties Link kopieren
desiqual
volgens mij is het desiguel, of niet?
graflilluk merk, begin er niet aan bitte!
Oilily heeft ze ook gehad.

Zoiets?
Vind het persoonlijk ook geen mooi merk, volgens mij is het een beetje een goedkope versie van Custo Barcelona (wat ik wel mooi vind).
pipo de clown is er niks bij
O, ik dacht aan iets heel anders. Dit plaatje vind ik trouwens niet zo mooi. Al doet dat er niet toe
Nou, goedkoper dan Gusto vind ik het niet. De jassen van Desigual zijn ook heel duur.

Maar mooi, nee

zoiets?
Vroeger rond 1996 had de H&m zo'n jas die jij bedoelt geloof ik. Het leek inderdaad net gordijnstof, beetje fluweelachtig met bloemen. Die vond ik toen heel tof.
quote:fleurtje schreef op 14 september 2010 @ 14:41:

O, ik dacht aan iets heel anders. Dit plaatje vind ik trouwens niet zo mooi. Al doet dat er niet toe Vind ze allemaal even lelijk
merk ART?
quote:tuffers schreef op 14 september 2010 @ 14:42:

Nou, goedkoper dan Gusto vind ik het niet. De jassen van Desigual zijn ook heel duur.

Maar mooi, nee Oh, zie net de prijzen pas. Inderdaad niet goedkoop. Komt waarschijnlijk omdat ze het in de V&D verkopen dat ik dat dacht. Als ze het daar verkopen is het naar mijn idee tenminste alles behalve exclusief.
Ik heb een jas van desiguel met borduursels erop (anders dan het model waarvan hier een foto is geplaatst, daar lijkt het in de stof geweven te zijn). Ik vind het een prachtige jas, maar het is wel erg kwetsbaar. Ik heb nu al overal haaltjes en losse draadjes en dat komt door wrijving en achter dingen blijven haken.
quote:Lena81 schreef op 14 september 2010 @ 14:50:

[...]

Oh, zie net de prijzen pas. Inderdaad niet goedkoop. Komt waarschijnlijk omdat ze het in de V&D verkopen dat ik dat dacht. Als ze het daar verkopen is het naar mijn idee tenminste alles behalve exclusief.

Nee hoor. Sommige merken hebben een shop-in-the-shop in de V&D en dat kan redelijk exclusief zijn. Dan zijn er bv van een merk maar 4 verkooppunten in Nederland met beperkte aantallen per maat.

Mijn desigueljas was 320 euro, ik vind dat niet goedkoop voor een jas.
IArt heeft er één in de collectie van dit jaar geloof ik.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Grr...plaatjes plakken lukt niet meer op een of andere manier...

Ze zijn zelfs duurder dan Custo Barcelona jassen zie ik nu. Maar wat zijn volgens jou dan de exclusievere merken bij V&D?
Je zou ook Daite jassen kunnen bedoelen
Het lukt me echt niet meer
Je bedoelt vast die jassen van geborduurd gobelinstof, probeer onder deze naam eens te googlen.
Lukt nog steeds niet...
jas watcher topic viva

Hier was ooit ook een topic van. Bedoel je deze jas in de OP?
Lees: Vorige maand. Werden ook al wat opties aangedragen.

Vond deze jas zelf trouwens ook super!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven