Een geborduurde jas...
dinsdag 14 september 2010 om 14:33
dinsdag 14 september 2010 om 14:50
quote:tuffers schreef op 14 september 2010 @ 14:42:
Nou, goedkoper dan Gusto vind ik het niet. De jassen van Desigual zijn ook heel duur.
Maar mooi, nee Oh, zie net de prijzen pas. Inderdaad niet goedkoop. Komt waarschijnlijk omdat ze het in de V&D verkopen dat ik dat dacht. Als ze het daar verkopen is het naar mijn idee tenminste alles behalve exclusief.
Nou, goedkoper dan Gusto vind ik het niet. De jassen van Desigual zijn ook heel duur.
Maar mooi, nee Oh, zie net de prijzen pas. Inderdaad niet goedkoop. Komt waarschijnlijk omdat ze het in de V&D verkopen dat ik dat dacht. Als ze het daar verkopen is het naar mijn idee tenminste alles behalve exclusief.
dinsdag 14 september 2010 om 14:50
Ik heb een jas van desiguel met borduursels erop (anders dan het model waarvan hier een foto is geplaatst, daar lijkt het in de stof geweven te zijn). Ik vind het een prachtige jas, maar het is wel erg kwetsbaar. Ik heb nu al overal haaltjes en losse draadjes en dat komt door wrijving en achter dingen blijven haken.
dinsdag 14 september 2010 om 14:53
quote:Lena81 schreef op 14 september 2010 @ 14:50:
[...]
Oh, zie net de prijzen pas. Inderdaad niet goedkoop. Komt waarschijnlijk omdat ze het in de V&D verkopen dat ik dat dacht. Als ze het daar verkopen is het naar mijn idee tenminste alles behalve exclusief.
Nee hoor. Sommige merken hebben een shop-in-the-shop in de V&D en dat kan redelijk exclusief zijn. Dan zijn er bv van een merk maar 4 verkooppunten in Nederland met beperkte aantallen per maat.
Mijn desigueljas was 320 euro, ik vind dat niet goedkoop voor een jas.
[...]
Oh, zie net de prijzen pas. Inderdaad niet goedkoop. Komt waarschijnlijk omdat ze het in de V&D verkopen dat ik dat dacht. Als ze het daar verkopen is het naar mijn idee tenminste alles behalve exclusief.
Nee hoor. Sommige merken hebben een shop-in-the-shop in de V&D en dat kan redelijk exclusief zijn. Dan zijn er bv van een merk maar 4 verkooppunten in Nederland met beperkte aantallen per maat.
Mijn desigueljas was 320 euro, ik vind dat niet goedkoop voor een jas.