Een mooie jurk

dinsdag 7 juli 2020 om 16:18
Ik had hier ergens gelezen dat men zo wild was van de jurken van Ladress dus ik dacht, ik bestel er eens eentje.
Maar dat viel tegen. Dikke stof, tuttige jurk (bij mij althans...), over de knie dus te lang voor mij.
Deze:

Ik heb vaker geen succes met jurkjes. Jammer want ik wil er wel graag eentje weer kopen
Ik zoek dus een jurk boven de knie. Ik ben zelf 1m66, cup E (dus v-hals oid is wel fijn) en mijn vet concentreert zich helaas op mijn buik. Weeg nu zo'n 73 kg, dat is te veel maar daar ben ik mee bezig om dat er weer langzaam af te krijgen naar 65 kg want dat is prima.
Waar vind ik mooie jurken?
Dit staat me wel:
https://m.aboutyou.nl/p/lauren-ralph-la ... ss-4829100
Maar dat viel tegen. Dikke stof, tuttige jurk (bij mij althans...), over de knie dus te lang voor mij.
Deze:

Ik heb vaker geen succes met jurkjes. Jammer want ik wil er wel graag eentje weer kopen

Ik zoek dus een jurk boven de knie. Ik ben zelf 1m66, cup E (dus v-hals oid is wel fijn) en mijn vet concentreert zich helaas op mijn buik. Weeg nu zo'n 73 kg, dat is te veel maar daar ben ik mee bezig om dat er weer langzaam af te krijgen naar 65 kg want dat is prima.
Waar vind ik mooie jurken?
Dit staat me wel:
https://m.aboutyou.nl/p/lauren-ralph-la ... ss-4829100
anoniem_191117 wijzigde dit bericht op 07-07-2020 16:41
20.33% gewijzigd

donderdag 9 juli 2020 om 17:15
Niet met je eens. Ik heb een collega, ruim 50, maar zo mooi slank en lang. Die draagt prachtige jumpsuits van studio Anneloes. Staat prachtig. Helaas voor mij niet weggelegd met mijn 1.65 en wat kilootjes teveellizenlotte schreef: ↑09-07-2020 16:06...... ik ben sowieso van mening dat je de jumpsuit moet laten hangen voor meiden van 15 die niet meer dan 50 kilo wegen en jerney kaagman.. niet doen dus!

donderdag 9 juli 2020 om 17:22
Eens, een jumpsuit kan juist heel mooi, chique en vrouwelijk zijn

donderdag 9 juli 2020 om 17:32

donderdag 9 juli 2020 om 17:47
Nou dat was mijn overweging inderdaad ook. Hoewel ik vind dat je moet dragen wat je wil dragen, maar ik draag graag dingen die mijn sterke kanten benadrukken en ik vermoed dat een jumpsuit dat niet doet.lizenlotte schreef: ↑09-07-2020 16:06een jumpsuit bij een lengte van 1.66 en een gewicht van 73 kilo zou ik echt niet doen, ik ben 1.80, weeg 68 kilo en heb ook een buikje en ik lijk nog dik in zo'n ding. ik ben sowieso van mening dat je de jumpsuit moet laten hangen voor meiden van 15 die niet meer dan 50 kilo wegen en jerney kaagman.. niet doen dus!

donderdag 9 juli 2020 om 17:48
Of met paaseieren.Poeszie schreef: ↑09-07-2020 16:13https://www.asos.com/nl/asos-petite/aso ... =&cid=4177
https://www.asos.com/nl/vero-moda-petit ... =&cid=4177
Asos petite verwart kleine mensen misschien met kleine kinderen af en toe

donderdag 9 juli 2020 om 18:08
ja dat klopt wel inderdaadlizenlotte schreef: ↑09-07-2020 17:42jouw collega valt dus onder de categorie jerney kaagman nikki als ze lang en slank is zoals jij zegt en dan vind ik het ook ok![]()

donderdag 9 juli 2020 om 19:48

Ik kan me niet voorstellen dat een zichzelf respecterende volwassen vrouw dit aantrekt. Hoeveel charme je er dan ook tegenaan gooit, het kan nooit opwegen tegen zoveel lelijkheid.
donderdag 9 juli 2020 om 19:51
donderdag 9 juli 2020 om 19:54
Nee die gele is misschien nog (aparte) smaak maar die roze, daar straalt de goedkoopheid vanaf, alsof ze een jurk van een plastic pop wat groter hebben gemaakt. Wie koopt dat nou?
donderdag 9 juli 2020 om 20:17
Ik heb een aantal Caroline jurken van Ladress. Zij noemen het Italian Jersey, beter bekend als travel stof. Zitten heel mooi, ook als je wat voller bent. De Carla is de iets kortere variant van de Caroline. De Sade is een ander model, valt ook iets korter.
Ik draag deze jurken zowel zakelijk als sportief als feestelijk, maar net hoe ik ze combineer met schoenen en bepaalde sieraden.
Ik draag deze jurken zowel zakelijk als sportief als feestelijk, maar net hoe ik ze combineer met schoenen en bepaalde sieraden.

donderdag 9 juli 2020 om 21:28

donderdag 9 juli 2020 om 22:22
Mooi.rumforviva schreef: ↑09-07-2020 21:40Ik heb net voor mezelf een jurk gekocht.
Een saaie uit de wintercollectie:
![]()
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 10 juli 2020 om 07:58
Niks niet saai. Ik vind dit dus prachtig. Ik houd niet van prints maar wel van mooie lijnen en details. Die mouwen en die puntige punten... Ja, echt prachtig. Ik heb meteen alweer fantasieën of ik mezelf in die maat 34 die er nog is kan wurmen want mijn gebruikelijke maat is uitverkocht.rumforviva schreef: ↑09-07-2020 21:40Ik heb net voor mezelf een jurk gekocht.
Een saaie uit de wintercollectie:
![]()

vrijdag 10 juli 2020 om 12:52
Ja, het is meer dat ik al veel zwarte jurkjes heb. Maar vind ‘m zelf ook mooi hoor!Lady_Day schreef: ↑10-07-2020 07:58Niks niet saai. Ik vind dit dus prachtig. Ik houd niet van prints maar wel van mooie lijnen en details. Die mouwen en die puntige punten... Ja, echt prachtig. Ik heb meteen alweer fantasieën of ik mezelf in die maat 34 die er nog is kan wurmen want mijn gebruikelijke maat is uitverkocht.

vrijdag 10 juli 2020 om 14:27
Die vind ik echt niet mooi. Zo lang. En wit met gouden stippen hmmm nee. En raar model vind ik het. Tuttig zo hooggesloten. Alsof je in een Jane Austen-boek woont (daar droegen ze niet deze kleuren denk ik).rozemarijn123 schreef: ↑09-07-2020 21:28Deze van Ted Baker is mooi:
https://www.debijenkorf.nl/ted-baker-ma ... 9284100000

vrijdag 10 juli 2020 om 18:05
Ja, ik heb wat met deze jurk. Normaal houd ik ook niet van hoog gesloten, het mag wel wat ruimer, en ik houd ook niet van goud meestal. Maar ik heb deze jurk nu al weken op het oog.captain_hindsight schreef: ↑10-07-2020 14:27Die vind ik echt niet mooi. Zo lang. En wit met gouden stippen hmmm nee. En raar model vind ik het. Tuttig zo hooggesloten. Alsof je in een Jane Austen-boek woont (daar droegen ze niet deze kleuren denk ik).
Het hangt ook helemaal af van je figuur en welk type huid je hebt en wat voor haar, hoe zo'n jurk staat.
En wat uiteindelijk de kleuren zijn, kwaliteit stof, hoe het model valt.
Maar ik heb al zoveel gekocht, dat ik voorlopig niets meer ga kopen.

maandag 13 juli 2020 om 20:02
Ik zoek eigenlijk een zwarte jurk als vervanging van de jurk die ik nu aan heb (zwarte katoenen crossdress jurk van King Louie). Eentje die lekker zit en die dus ook als casual jurk kan fungeren maar ook eentje waar je met een blazer erover prima mee naar je werk kan (ik althans).
En ja die moet echt vervangen worden er zit een gat in
En ja die moet echt vervangen worden er zit een gat in