Mode & Beauty alle pijlers

Een mooie jurk

07-07-2020 16:18 105 berichten
Ik had hier ergens gelezen dat men zo wild was van de jurken van Ladress dus ik dacht, ik bestel er eens eentje.

Maar dat viel tegen. Dikke stof, tuttige jurk (bij mij althans...), over de knie dus te lang voor mij.
Deze:
Afbeelding
Ik heb vaker geen succes met jurkjes. Jammer want ik wil er wel graag eentje weer kopen ;-D

Ik zoek dus een jurk boven de knie. Ik ben zelf 1m66, cup E (dus v-hals oid is wel fijn) en mijn vet concentreert zich helaas op mijn buik. Weeg nu zo'n 73 kg, dat is te veel maar daar ben ik mee bezig om dat er weer langzaam af te krijgen naar 65 kg want dat is prima.

Waar vind ik mooie jurken?

Dit staat me wel:
https://m.aboutyou.nl/p/lauren-ralph-la ... ss-4829100
anoniem_191117 wijzigde dit bericht op 07-07-2020 16:41
20.33% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Die twee vind ik ook niet zo. Ik heb een jurk uit de petite collectie van Debenhams en die is wel leuk.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
lizenlotte schreef:
09-07-2020 16:06
...... ik ben sowieso van mening dat je de jumpsuit moet laten hangen voor meiden van 15 die niet meer dan 50 kilo wegen en jerney kaagman.. niet doen dus!
Niet met je eens. Ik heb een collega, ruim 50, maar zo mooi slank en lang. Die draagt prachtige jumpsuits van studio Anneloes. Staat prachtig. Helaas voor mij niet weggelegd met mijn 1.65 en wat kilootjes teveel ;)
Nikki1973 schreef:
09-07-2020 17:15
Niet met je eens. Ik heb een collega, ruim 50, maar zo mooi slank en lang. Die draagt prachtige jumpsuits van studio Anneloes. Staat prachtig. Helaas voor mij niet weggelegd met mijn 1.65 en wat kilootjes teveel ;)

Eens, een jumpsuit kan juist heel mooi, chique en vrouwelijk zijn
Poeszie schreef:
09-07-2020 17:22
Eens, een jumpsuit kan juist heel mooi, chique en vrouwelijk zijn
nou ik kan daar echt wel een beetje jaloers op zijn hoor. Mij staat het totaal niet. Jurken daarentegen dan weer wel, die staan deze collega niet zo.
Ik draag meestal King Louie. Vind printjes leuk.
jouw collega valt dus onder de categorie jerney kaagman nikki als ze lang en slank is zoals jij zegt en dan vind ik het ook ok ;-)
lizenlotte schreef:
09-07-2020 16:06
een jumpsuit bij een lengte van 1.66 en een gewicht van 73 kilo zou ik echt niet doen, ik ben 1.80, weeg 68 kilo en heb ook een buikje en ik lijk nog dik in zo'n ding. ik ben sowieso van mening dat je de jumpsuit moet laten hangen voor meiden van 15 die niet meer dan 50 kilo wegen en jerney kaagman.. niet doen dus!
Nou dat was mijn overweging inderdaad ook. Hoewel ik vind dat je moet dragen wat je wil dragen, maar ik draag graag dingen die mijn sterke kanten benadrukken en ik vermoed dat een jumpsuit dat niet doet.
Poeszie schreef:
09-07-2020 16:13
https://www.asos.com/nl/asos-petite/aso ... =&cid=4177

https://www.asos.com/nl/vero-moda-petit ... =&cid=4177

:whistle:

Asos petite verwart kleine mensen misschien met kleine kinderen af en toe
Of met paaseieren.
lizenlotte schreef:
09-07-2020 17:42
jouw collega valt dus onder de categorie jerney kaagman nikki als ze lang en slank is zoals jij zegt en dan vind ik het ook ok ;-)
ja dat klopt wel inderdaad :)
captain_hindsight schreef:
09-07-2020 17:48
Of met paaseieren.
:HA:

Ik kan me niet voorstellen dat een zichzelf respecterende volwassen vrouw dit aantrekt. Hoeveel charme je er dan ook tegenaan gooit, het kan nooit opwegen tegen zoveel lelijkheid.
09-07-2020 17:48
Of met paaseieren.

Haha idd, dat ook
Jufjoke schreef:
09-07-2020 19:48
:HA:

Ik kan me niet voorstellen dat een zichzelf respecterende volwassen vrouw dit aantrekt. Hoeveel charme je er dan ook tegenaan gooit, het kan nooit opwegen tegen zoveel lelijkheid.

Nee die gele is misschien nog (aparte) smaak maar die roze, daar straalt de goedkoopheid vanaf, alsof ze een jurk van een plastic pop wat groter hebben gemaakt. Wie koopt dat nou?
Ik heb een aantal Caroline jurken van Ladress. Zij noemen het Italian Jersey, beter bekend als travel stof. Zitten heel mooi, ook als je wat voller bent. De Carla is de iets kortere variant van de Caroline. De Sade is een ander model, valt ook iets korter.

Ik draag deze jurken zowel zakelijk als sportief als feestelijk, maar net hoe ik ze combineer met schoenen en bepaalde sieraden.
Diane von fustenberg is een aanrader!
Deze van Ted Baker is mooi:

https://www.debijenkorf.nl/ted-baker-ma ... 9284100000
Ik heb net voor mezelf een jurk gekocht.

Een saaie uit de wintercollectie:

Afbeelding
rumforviva schreef:
09-07-2020 21:40

Afbeelding
Mooi.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
rumforviva schreef:
09-07-2020 21:40

Afbeelding
Niks niet saai. Ik vind dit dus prachtig. Ik houd niet van prints maar wel van mooie lijnen en details. Die mouwen en die puntige punten... Ja, echt prachtig. Ik heb meteen alweer fantasieën of ik mezelf in die maat 34 die er nog is kan wurmen want mijn gebruikelijke maat is uitverkocht.
Lady_Day schreef:
10-07-2020 07:58
Niks niet saai. Ik vind dit dus prachtig. Ik houd niet van prints maar wel van mooie lijnen en details. Die mouwen en die puntige punten... Ja, echt prachtig. Ik heb meteen alweer fantasieën of ik mezelf in die maat 34 die er nog is kan wurmen want mijn gebruikelijke maat is uitverkocht.
Ja, het is meer dat ik al veel zwarte jurkjes heb. Maar vind ‘m zelf ook mooi hoor!
rozemarijn123 schreef:
09-07-2020 21:28
Deze van Ted Baker is mooi:

https://www.debijenkorf.nl/ted-baker-ma ... 9284100000
Die vind ik echt niet mooi. Zo lang. En wit met gouden stippen hmmm nee. En raar model vind ik het. Tuttig zo hooggesloten. Alsof je in een Jane Austen-boek woont (daar droegen ze niet deze kleuren denk ik).
En een lange jurk, wat vind je daarvan?

Afbeelding
En dit is totaal anders, maar ik vind wel een gekleedde jurk, meer zakelijk:

Afbeelding
En deze van King Louie:

Afbeelding

Afbeelding

Of deze, geen idee welk merk

Afbeelding
10-07-2020 14:27
Die vind ik echt niet mooi. Zo lang. En wit met gouden stippen hmmm nee. En raar model vind ik het. Tuttig zo hooggesloten. Alsof je in een Jane Austen-boek woont (daar droegen ze niet deze kleuren denk ik).
Ja, ik heb wat met deze jurk. Normaal houd ik ook niet van hoog gesloten, het mag wel wat ruimer, en ik houd ook niet van goud meestal. Maar ik heb deze jurk nu al weken op het oog.

Het hangt ook helemaal af van je figuur en welk type huid je hebt en wat voor haar, hoe zo'n jurk staat.

En wat uiteindelijk de kleuren zijn, kwaliteit stof, hoe het model valt.

Maar ik heb al zoveel gekocht, dat ik voorlopig niets meer ga kopen.
De ladress jurk in S wordt m ook niet.

Ik zat deze te bekijken:
Afbeelding

Zou dat wat zijn denken jullie?
Ik zoek eigenlijk een zwarte jurk als vervanging van de jurk die ik nu aan heb (zwarte katoenen crossdress jurk van King Louie). Eentje die lekker zit en die dus ook als casual jurk kan fungeren maar ook eentje waar je met een blazer erover prima mee naar je werk kan (ik althans).

En ja die moet echt vervangen worden er zit een gat in :mrgreen:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven