Mode & Beauty alle pijlers

Eindelijk de perfecte haarverzorging

02-09-2018 21:49 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Jaren geleden dat ik op het forum was maar vind het leuk om weer eens mee te kletsen.

Als iemand veel gekocht en uitgeprobeerd heeft om mijn haar beter en gezonder te krijgen dan ben ik het wel😩. Zal jullie de details besparen😏.

Ik gebruik nu een paar weken deze shampoo van dr organics en het resultaat is verbluffend. Echt ongelooflijk. Dit is een shampoo zonder sulfaat en andere troep.

Voor alle dames die moedeloos worden van droog, breekbaar, touwerig, armoedig haar. Koop deze shampoo😊
anoniem_57917 wijzigde dit bericht op 02-09-2018 21:52
0.93% gewijzigd
*sinds
Spam, stafje, doei
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
flipje2 schreef:
02-09-2018 21:50
Spam, stafje, doei
Spam?
Kim76 schreef:
02-09-2018 21:53
Spam?
Ja, best wel.
En jij hebt speciaal een account aangemaakt om dit te vertellen?
Komt niet erg geloofwaardig over.
Het komt misschien zo over maar is echt niet zo. Vond het gewoon leuk om te vertellen dat dit echt werkt. Ik heb me arm gekocht aan van alles en nog wat. Er zijn ongetwijfeld tientallen merken die sulfaatvrije shampoo verkopen. Die zijn denk ik ook prima. Vind het gewoon leuk om mijn positieve ervaring te delen. Meer niet....
En je hebt plotseling betoverend haar, zo uit de tv-reclame! ;-)
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Oh, nou die heb ik ook gehad en die werkte voor mij voor geen meter hoor. Mijn haar werd een bosje stro ervan.
Maar fijn dat het voor jou wel werkt. Niet iedereen heeft hetzelfde haar hè.
Fijn dat ik ook nog een normale reactie krijg. ;) ;) . Jammer dat het voor jou niet werkt. Maar idd niet iedereen heeft hetzelfde haar
Ik vond het geen fijn merk, gebruikte de olijf-lijn geloof ik (is al even geleden)
Futloze bende na het wassen
Ik heb naar aanleiding van een topic hier ooit shampoo van Dr. Organics gekocht en in het begin was die heel fijn maar na een maand merkte ik dat mijn haar sneller vet werd en ik dus vaker moest wassen. Normaal was ik mijn haar om de dag of om de 2 dagen maar toen kwam het dus voor dat ik het ineens iedere dag moest wassen.

Misschien verkeerde versie gekocht (had de Rose otto) of werkt het gewoon niet goed met mijn haar.
Dat is jammer. Ik gebruik de arganolie lijn.
Verder nog iets leuks gedaan dit weekend?
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
TO, verdiep je in de structuur van haar en je begrijpt dat geen enkele shampoo iets kan doen aan haar wat al uit je hoofd is gegroeid. Dat is namelijk dood zodra het de porie heeft verlaten.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Dat weet ik ook. Maar is ben al jarig aan het zoeken en dit werkt voor mij :-] . Misschien ook voor meerdere dames :winkie:
retrostar schreef:
02-09-2018 22:16
TO, verdiep je in de structuur van haar en je begrijpt dat geen enkele shampoo iets kan doen aan haar wat al uit je hoofd is gegroeid. Dat is namelijk dood zodra het de porie heeft verlaten.
Waar. Maar dat betekent niet dat het niet uitmaakt welke shampoo je gebruikt. Een shampoo hoort te reinigen. Niet elke shampoo doet dat in dezelfde mate. Daarnaast zitten er stofjes in die achterblijven op het haar, tussen de schubben. Bedoeld om het haar te laten glanzen en beter doorkambaar te maken. De hoeveelheid daarvan is niet voor iedereen prettig. Ik heb fijn en slap haar, en sommige shampoo's maken mijn haar slapper en sneller vet. Een shampoo doet niet zozeer iets aan de structuur van je haar, maar dat wil niet zeggen dat het niet uitmaakt wat je gebruikt.
Ik ben nu wel benieuwd wat voor soort haar je hebt to.

Ik heb fijn haar, maar veel. Ik gebruikte tot nu toe de dodezee shampoo van de g&w maar ineens sinds twee weken lijkt het mijn haar niet meer schoon te krijgen.

Mijn haar zit het beste als ik het elke dag was (mits de shampoo goed is)
Ik heb dun en bijna steil haar.
retrostar schreef:
02-09-2018 22:16
Je zegt twee verschillende dingen.
A. Haar is dood. Klopt. Is ook niet meer tot leven te wekken. Hoeft ook niet.
B. Er is wel degelijk wat te doen aan "haar wat uit je hoofd is gegroeid". Niet alleen door shampoo's, google eens op bijv. Proteinebehandeling, Olaplex, moisturizing. Maakt een wereld van verschil.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven