Mode & Beauty alle pijlers

Elektrische Haarborstel

10-02-2016 15:42 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik was opzoek naar een nieuwe haar tang, en heb het volgende toevallig gevonden:

Heeft er iemand ervaring?

Werkt dat goed voor (sterk) gekruld haar?

Liefs,

Cinnamonn
Genoeg reviews op google en youtube te vinden over deze borstel
Bij mij werkt ie voor geen meter!
Ik heb zelf deze haarborstel: Braun Satin Hair 7 Elektrische Haarborstel - BR710 Snoerloos.

Ik vind het een fijne borstel, ik heb hem via internet besteld. Zag hem in een folder staan en ben gaan zoeken of ik hem ergens goedkoper kon krijgen. De naam ingetikt op google en daar was de goedkoopste voor 35.95. Hij werkt prima. Ik gebruik hem niet elke dag, maar meestal om de dag. Ben benieuwd of je die gaat bestellen. Kun je je geld niet terugkrijgen van de winkel? Misschien verkopen via marktplaats, misschien vind iemand anders het wel wat?
Lijkt me rommel.

Bij een normale straightener worden je haren vastgeklemt tussen twee tangen waardoor je dat stijle effect krijgt, dit is gewoon een borstel die warmte genereert en niks meer.
Ik zie al tijden 101 filmpjes er van voorbij komen op Facebook. Ik vind het resultaat er nooit mooi uitzien... Vooral bij de aanzet van het haar niet.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Ik heb kroeshaar en van mijn type haar vind ik geen ervaringen op internet.

ik had gehoopt dat dit een goede alternatief zou kunnen zijn ipv plukje voor plukje glad maken met een tang...
ik heb zo'n borstel als opzet stuk voor mijn föhn borstel. zou ook mooi glad borstelen, en in combinatie met warme lucht helemaal makkelijk. Nou, het werkt echt voor geen meter. Ik gebruik hem niet meer, het maakt niks mooi glad en glanzend. waardeloos.
The past may be in tatters
But today is all that matters
Ok, ik ben ervan genezen. Ik koop dat niet.

Ik blijf bij het tangen (en föhnen)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven