Elektrische Haarborstel
woensdag 10 februari 2016 om 16:13
Ik heb zelf deze haarborstel: Braun Satin Hair 7 Elektrische Haarborstel - BR710 Snoerloos.
Ik vind het een fijne borstel, ik heb hem via internet besteld. Zag hem in een folder staan en ben gaan zoeken of ik hem ergens goedkoper kon krijgen. De naam ingetikt op google en daar was de goedkoopste voor 35.95. Hij werkt prima. Ik gebruik hem niet elke dag, maar meestal om de dag. Ben benieuwd of je die gaat bestellen. Kun je je geld niet terugkrijgen van de winkel? Misschien verkopen via marktplaats, misschien vind iemand anders het wel wat?
Ik vind het een fijne borstel, ik heb hem via internet besteld. Zag hem in een folder staan en ben gaan zoeken of ik hem ergens goedkoper kon krijgen. De naam ingetikt op google en daar was de goedkoopste voor 35.95. Hij werkt prima. Ik gebruik hem niet elke dag, maar meestal om de dag. Ben benieuwd of je die gaat bestellen. Kun je je geld niet terugkrijgen van de winkel? Misschien verkopen via marktplaats, misschien vind iemand anders het wel wat?
woensdag 10 februari 2016 om 16:52
donderdag 11 februari 2016 om 15:55
ik heb zo'n borstel als opzet stuk voor mijn föhn borstel. zou ook mooi glad borstelen, en in combinatie met warme lucht helemaal makkelijk. Nou, het werkt echt voor geen meter. Ik gebruik hem niet meer, het maakt niks mooi glad en glanzend. waardeloos.
The past may be in tatters
But today is all that matters
But today is all that matters