Mode & Beauty alle pijlers

Ervaring met Shein?

04-10-2021 12:09 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Wie heeft er ervaring met Shein? Valt het kleiner uit of juist groter? Ik zit tussen maat 36/38 in. Ik wil een paar blouses en truien bestellen. Is de kwaliteit oké en zijn de levertijden betrouwbaar? Komt het aan? Alvast bedankt.

Lieve groetjes HB.
''Geen woorden maar daden''
Kwaliteit is mwa. Maten kloppen wel volgens mij.
ik geef mn bek ook maar een douw
Shein is legit maar ik zou voor die prijzen geen mirakels verwachten.
Volgens mij kloppen de maten, maar de kwaliteit.. tja, voor het geld wat je betaald, kun je ook niet veel verwachten. :)
het is Primark-kwaliteit, als je dat zoekt, dan bestellen
Bagger kwaliteit en dito pasvorm als je een beetje vormen hebt.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Ik heb er wel eens een t-shirt gekocht voor een thema-feestje.
De kwaliteit is wat je kan verwachten voor de prijs en het viel eerder klein dan groot.
Kwaliteit is wat je kunt verwachten voor die prijs.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Ze jatten vaak ontwerpen van kleine ondernemers.
Ik heb al 2x tshirts daar besteld. Ben heel tevreden. Snelle levering ook.
Blijven ook mooi in de was.
Maten kloppen precies met wat er aangegeven wordt. Als je met je muis op een maat staat zie je de cm's van de lengte, borstomvang enz.

Ik heb een tshirt opgemeten (wat ik al had) wat me goed zit qua lengte en wijdte en heb dat aangehouden.
lilalinda schreef:
04-10-2021 12:12
het is Primark-kwaliteit, als je dat zoekt, dan bestellen
Ik vind het slechter dan Primark, maar ik heb maar één kledingitem besteld. De rest was prullaria.
¡Apagando las luces!
Dan heb ik mazzel denk ik. Ik heb nu 7 tshirts (half katoen/half polyester) en die blijven echt perfect.

Primark vind ik prut maar deze shirts niet.
Ik vind de kwaliteit beter dan primark. Nog niet mega goede kwaliteit natuurlijk maar dat kan je ook niet verwachten.
Levertijd staat meestal op 2 weken maar ik heb het eigenlijk altijd na een week wel binnen.
Maten gewoon goed kijken bij de recensies. Ik heb dezelfde maat en bestel meestal S. Maar ik heb niet zoveel voorgevel haha.
Ook ik vind de kwaliteit over het algemeen echt beter. Van de zomer 2 tops gekocht waar ik veel complimenten over krijg.
Deze winter 3 truien, nog niet veel gedragen dus hoe deze zich houden in de was weet ik ook niet. Als het 1 seizoen meegaat vind ik het prima voor dit geld. Dan hou ik ze daarna voor als ik op mijn vrije dagen in mijn huishouden oid bezig ben.

De maten kloppen. Ik lees wel altijd de reviews van een product.
Mijn kinderen bestellen er. Kwaliteit is heel wisselend. Mijn jongste dochter heeft een paar supersterke, dikke kwaliteit spijkerbroeken en ook shirts en een trui die mooi blijven, oudste dochter heeft wat minder geluk qua broeken en shirtjes, maar heeft wel weer een mooie trui ervan. Ik heb 1 keer een shirtje meebesteld voor mezelf en dat bleek echt een stom model te zijn, terwijl ik ongeveer hetzelfde figuur heb als degene op de foto. Voor mezelf als veertiger vind ik het allemaal wat goedkoop ogen, voor de jeugd kan het prima vind ik.
Hier trouwens ook vrijwel altijd alles binnen een dag of 5-7 binnen. Retourneren gaat ook makkelijk en het geld wordt snel terug overgemaakt.
Hartstikke dank jullie wel!

Oke matige kwaliteit dus, en het valt als normaal, ja bij wish neem ik altijd een maatje groter en dat is daar maar goed ook. Ik zat te denken alles in M te bestellen maar als ik het model zie, ben ik ongeveer hetzelfde, al ben ik een bezemsteel weinig voorgevel, maar mijn schouders zijn weer wel breed. Dus misschien dan toch maar een S doen... Ja reviews lees ik maar dat is weer zo wisselend.

Birdie, jouw tip is slim, ik ga even opmeten wat bij mij goed zit.
''Geen woorden maar daden''

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven