Ervaringen Betty Ball?
zaterdag 19 juni 2010 om 22:33
15 euro.
Ik heb ook waszakjes, maar dan worden je beha's volgens mij alsnog gemangeld tussen de andere kleding.
Een Hema-behaatje gooi ik ook wel zo in de was, maar mijn Marie Jo's toch liever niet.
Winkelfanaat, volgens de productinfo kunnen beha;s t/m cup D in zo'n bal. Is dat echt precies pas, of kan een E-cup er stiekum ook in?
Ik heb ook waszakjes, maar dan worden je beha's volgens mij alsnog gemangeld tussen de andere kleding.
Een Hema-behaatje gooi ik ook wel zo in de was, maar mijn Marie Jo's toch liever niet.
Winkelfanaat, volgens de productinfo kunnen beha;s t/m cup D in zo'n bal. Is dat echt precies pas, of kan een E-cup er stiekum ook in?
zaterdag 19 juni 2010 om 22:34
zaterdag 19 juni 2010 om 22:36
http://www.bettyball.com/_img/gebruiksaanwijzing.pdf
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 19 juni 2010 om 23:22
quote:Starshine schreef op 19 juni 2010 @ 22:33:
15 euro.
Ik vind mijn D cup bh's er echt maar net aan inpassen...
Maar goed de ene E is niet de andere E. Misschien bh meenemen en passen (in de betty ball) in de winkel?
15 euro.
Maar goed de ene E is niet de andere E. Misschien bh meenemen en passen (in de betty ball) in de winkel?
zaterdag 19 juni 2010 om 23:42
quote:winkelfanaat schreef op 19 juni 2010 @ 23:22:
[...]
Maar goed de ene E is niet de andere E. Misschien bh meenemen en passen (in de betty ball) in de winkel?Welke winkel kun je m vinden dan? En kun je er ook meer dan 1 bh in doen? Anders schiet t niet echt op imo
[...]
Maar goed de ene E is niet de andere E. Misschien bh meenemen en passen (in de betty ball) in de winkel?Welke winkel kun je m vinden dan? En kun je er ook meer dan 1 bh in doen? Anders schiet t niet echt op imo
zondag 20 juni 2010 om 09:38
quote:Zwart schreef op 19 juni 2010 @ 23:42:
[...]
Welke winkel kun je m vinden dan? En kun je er ook meer dan 1 bh in doen? Anders schiet t niet echt op imoJe kunt er maar 1 bh in doen, vandaar dat ik twee ballen heb . Ik heb ze gekocht bij livera, maar niet elke livera heeft ze. Ik heb er eentje gekocht in Utrecht hoog katrijnen, en eentje in amsterdam osdorp.
[...]
Welke winkel kun je m vinden dan? En kun je er ook meer dan 1 bh in doen? Anders schiet t niet echt op imoJe kunt er maar 1 bh in doen, vandaar dat ik twee ballen heb . Ik heb ze gekocht bij livera, maar niet elke livera heeft ze. Ik heb er eentje gekocht in Utrecht hoog katrijnen, en eentje in amsterdam osdorp.
zondag 20 juni 2010 om 15:46
quote:winkelfanaat schreef op 19 juni 2010 @ 23:22:
[...]
Geen idee of de livera ze hier ook heeft, maar dat zou ik kunnen bekijken.
Als E er echt niet inpast heeft het trouwens geen zin voor mij.
[...]
Geen idee of de livera ze hier ook heeft, maar dat zou ik kunnen bekijken.
Als E er echt niet inpast heeft het trouwens geen zin voor mij.
zondag 20 juni 2010 om 16:24
Je bh's zonder waszakje of bal gewoon in de wasmachine pleuren is nogal tricky. Je loopt kans dat op den duur er een beugel uit verdwijnt en deze in je wasmachine enorme schade veroorzaakt. Toch best duur, een nieuwe wasmachine.......
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross