Mode & Beauty alle pijlers

Ervaringen Betty Ball?

19-06-2010 22:19 41 berichten
heeft iemand hier ervaring mee?

Het is dus een bal waar je beha in kan voor tijdens het wassen.

Werkt het echt?

Ik ben wel benieuwd. Nu was ik mijn beha's op de hand, maar ik zou het makkelijker vinden als ik ze gewoon in de wasmachine zou kunnen doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er twee, en ben er dol gelukkig mee! Nooit meer van die K*T handwasjes, waar je bh's niet echt schoon van worden. Ik was mijn bh's alleen in een 30 graden programma mee. Ik vind het de uitvinding van de eeuw.
Ik gooi ze eigenlijk altijd gewoon in de was. Ik heb dan ook geen marlies dekkers' maar gewoon hema beugels. Dat gaat al heul lang goed
ik heb waszakjes van de bekende lingeriewinkel...

gaat prima, wat kost zo een bal?
Ik doe altijd mijn BH's gewoon in de wasmachine! Er zitten dure BH's bij, maar ook C&A, Zeeman en Livera/Hunkemöller etc. Nog nooit problemen gehad!
15 euro.

Ik heb ook waszakjes, maar dan worden je beha's volgens mij alsnog gemangeld tussen de andere kleding.

Een Hema-behaatje gooi ik ook wel zo in de was, maar mijn Marie Jo's toch liever niet.

Winkelfanaat, volgens de productinfo kunnen beha;s t/m cup D in zo'n bal. Is dat echt precies pas, of kan een E-cup er stiekum ook in?
Soepballen

bitterballen

boksballen

en nu ook BHballen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:IngaPinga schreef op 19 juni 2010 @ 22:31:

Ik doe altijd mijn BH's gewoon in de wasmachine! Er zitten dure BH's bij, maar ook C&A, Zeeman en Livera/Hunkemöller etc. Nog nooit problemen gehad!Nou, sinds een hele dure beha gescheurd uit mijn machine kwam, doe ik dat dus niet meer.
Er was laatst iemand....in een discussie......*belletje rinkelt, maar weet niet meer wie wat waar en hoe*
Oja! Ik ga ff voor je zoeken
Wat bedoel je?
http://www.bettyball.com/_img/gebruiksaanwijzing.pdf
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
ik zocht geen gebruiksaanwijzing maar ervaringen
Missphoebe in "dom geouwehoertopic.."

MissPhoebe heeft ervaring
aha, bedankt Sarah
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 juni 2010 @ 22:34:

Soepballen

bitterballen

boksballen

en nu ook BHballen.Vergeet de haarballen niet
hoeveel dure bh's hoort een mens te hebben?

* denkt even na en heeft er 0*
quote:Starshine schreef op 19 juni 2010 @ 22:33:

15 euro.

Ik heb ook waszakjes, maar dan worden je beha's volgens mij alsnog gemangeld tussen de andere kleding.

Een Hema-behaatje gooi ik ook wel zo in de was, maar mijn Marie Jo's toch liever niet.

Winkelfanaat, volgens de productinfo kunnen beha;s t/m cup D in zo'n bal. Is dat echt precies pas, of kan een E-cup er stiekum ook in?

Ik vind mijn D cup bh's er echt maar net aan inpassen...

Maar goed de ene E is niet de andere E. Misschien bh meenemen en passen (in de betty ball) in de winkel?
quote:winkelfanaat schreef op 19 juni 2010 @ 23:22:

[...]

Maar goed de ene E is niet de andere E. Misschien bh meenemen en passen (in de betty ball) in de winkel?Welke winkel kun je m vinden dan? En kun je er ook meer dan 1 bh in doen? Anders schiet t niet echt op imo
quote:Zwart schreef op 19 juni 2010 @ 23:42:

[...]

Welke winkel kun je m vinden dan? En kun je er ook meer dan 1 bh in doen? Anders schiet t niet echt op imoJe kunt er maar 1 bh in doen, vandaar dat ik twee ballen heb . Ik heb ze gekocht bij livera, maar niet elke livera heeft ze. Ik heb er eentje gekocht in Utrecht hoog katrijnen, en eentje in amsterdam osdorp.
quote:nijntje24 schreef op 19 juni 2010 @ 22:47:

hoeveel dure bh's hoort een mens te hebben?

* denkt even na en heeft er 0*Ik heb er dus wel een aantal omdat ik die toch een betere steun en pasvorm vindt hebben dan goedkopies van de Hema.
quote:winkelfanaat schreef op 19 juni 2010 @ 23:22:

[...]

Maar goed de ene E is niet de andere E. Misschien bh meenemen en passen (in de betty ball) in de winkel?

Geen idee of de livera ze hier ook heeft, maar dat zou ik kunnen bekijken.

Als E er echt niet inpast heeft het trouwens geen zin voor mij.
De Betty Ball lijkt in uitgeklapte vorm sprekend op een grote uitvoering van de houder waarin ik m'n zachte lenzen bewaar. Maar dat geheel terzijde.
Je bh's zonder waszakje of bal gewoon in de wasmachine pleuren is nogal tricky. Je loopt kans dat op den duur er een beugel uit verdwijnt en deze in je wasmachine enorme schade veroorzaakt. Toch best duur, een nieuwe wasmachine.......
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Hmmm, ik gooi BH's altijd in de wasmachine. Ik draag al zo 15-20 jaar BH's en er is nog nooit een beugel uitgegaan. Dat zit toch gewoon vast en in de stof enzo?

Of gaat dat bij jullie dan echt los in de was?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven