Mode & Beauty alle pijlers

Ervaringen Only Tall

11-04-2022 21:52 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 1,82 met lange armen en benen. Dat betekent dat eigenlijk alle standaard kleding te kort is en de taille te hoog.
Nu zag ik opeens dat Only een tall collectie heeft. Geen idee hoe lang dat al bestaat, het was me nooit eerder opgevallen.
Wie heeft hier kleding van? Is het inderdaad echt langer en beter van pasvorm voor als je zo lang bent? Of valt het toch tegen?
Ik heb wat besteld, dus ik kan het over een paar dagen zelf uitproberen, maar ben wel benieuwd of ik me vast een beetje kan verheugen ;-)
Ik heb er wel het eea van. Ik koop meestal bij Zalando en selecteer op de Tall collectie en dan kom ik veel meer tegen dan Only. Ook Vera Moda heeft Tall kleding. Selected Femme tall vind ik bijv erg fijn, laatst een supermooie zwarte pantalon gekocht. De mouwen zijn vaak wat langer en de broekspijpen ook. Vaak kun je het wel een maatje kleiner bestellen, ik in ieder geval wel: het lijkt alsof ze denken dat lang ook groffer is, ik zit normaal een beetje tussen S en M in, maar bij Tall collecties meestal wel een S.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik had laatst deze broek, erg blij mee, want hij is echt heel lang. Pantalons kopen vind ik doorgaans heel lastig, omdat dat meestal niet met lengtematen gaat zoals jeans.

https://www.zalando.nl/selected-femme-t ... 3-q11.html
En wat ik fijn vind aan zalando is dat bij broeken vaak wel de binnenbeenlengte vermeld staat in de specs. Dan zie ik vaak al wel of ik het kan bestellen of zonde van de tijd.
O, dat wist ik niet! Wat fijn. Ik ga eens neuzen daar. Thanks voor de tip!
Die broek is heel mooi.
helena2 schreef:
11-04-2022 22:04
O, dat wist ik niet! Wat fijn. Ik ga eens neuzen daar. Thanks voor de tip!
Die broek is heel mooi.
Je kan bij 'Speciaal assortiment' kiezen voor : Lang - vanaf 1,79 m

en dan zie je alle merken die een tall collectie aanbieden. Nu ben ik 1.78 :P maar ik heb wel hele lange benen. Dus ik kan zelden voor broeken leuk slagen. Dit is echt ideaal voor mij.
Ik heb vandaag al 2 dingen ontvangen: een bloesje en een spijkerjasje. En WAUW, allebei goed! Mouwen lang genoeg, lengte goed.
Ik ben echt blij! Ik heb zo’n hekel aan winkelen omdat niks past. En nu gaat er een wereld voor me open.
Morgen komt de rest denk ik. Ben benieuwd!
Nog een aanvulling voor andere lange dames: bijna alles paste!
Ik vond niet alles mooi, maar dat ik überhaupt keuze heb vind ik al zo ontzettend fijn.
Niet alles was van only tall, maar wel uit de extra lange collectie van zalando.
Asos en Next hebben ook leuke tall collecties. Het is wel een beetje zoeken naar kleding die niet van polyester is, maar het is er wel. Next verkoopt ook Long tall sally.
Thanks voor de tip! Hoe valt long tall sally? Heb er nog nooit iets van gepast.
helena2 schreef:
17-04-2022 11:00
Nog een aanvulling voor andere lange dames: bijna alles paste!
Ik vond niet alles mooi, maar dat ik überhaupt keuze heb vind ik al zo ontzettend fijn.
Niet alles was van only tall, maar wel uit de extra lange collectie van zalando.
Het fijne is dat er vaak best wel goede kortingen op zitten. Ik heb daar ooit echt een supermooi echt leren bikerjack gekocht van vero moda tall voor iets van 70 euro. En dan heb je eindelijk een jas met normale mouwen.
helena2 schreef:
17-04-2022 11:36
Thanks voor de tip! Hoe valt long tall sally? Heb er nog nooit iets van gepast.
LTS is een merk gericht op lange vrouwen, ze doen dus niet eens aan regulieren maten. Ik pak altijd de maattabellen erbij, dan zit ik altijd goed. Broeken zijn 36 inch, soms hebben ze ook nog langere versies.
Thanks Maxi, ik ga het eens proberen dan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven