Ervaringen Rebelle
woensdag 4 april 2018 om 20:52
Omdat ik op termijn toch wel iets van design wil aanschaffen (denk een tas, schoenen, oorbellen) vroeg ik mij af of er hier mensen zijn met ervaringen met met deze site. Ze beweren authenticiteit te controleren, adverteren flink op diverse media etc...
Je kunt ook zoeken op kwaliteit (van zo goed als nieuw tot acceptabel etc..
Tweedehands is altijd nog goedkoper dan nieuw denk ik maar en ik heb er al aardig wat prijzige juweeltjes tussen zien staan.
heeft iemand ervaringen met deze webshop (positief of negatief) ?
Je kunt ook zoeken op kwaliteit (van zo goed als nieuw tot acceptabel etc..
Tweedehands is altijd nog goedkoper dan nieuw denk ik maar en ik heb er al aardig wat prijzige juweeltjes tussen zien staan.
heeft iemand ervaringen met deze webshop (positief of negatief) ?
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
woensdag 4 april 2018 om 21:04
Rebelle ken ik niet, maar ik heb wel ervaring met The Next Closet. Soms duurt het wat lang eer je je spullen hebt (heb een maand -!- op een Diane von Furstenberg-jurk gewacht), maar de spullen zijn wel authentiek. Ik vind het in ieder geval een fijne site!
Sinnombre, waarom zou je het nieuw kopen? Ik heb een aantal nieuwe designertassen en een aantal pre-loved. Ik zie niet in wat er mis is met tweedehandsspul als het nog schoon, mooi, netjes en heel is. Daarnaast vind ik het een fijn idee om op deze manier iets tegen massaconsumptie te doen.
Het is niet dat je oorsmeer aan een tas afveegt en sieraden kan je schoonmaken. Draag jij ook geen erfstukken?
Sinnombre, waarom zou je het nieuw kopen? Ik heb een aantal nieuwe designertassen en een aantal pre-loved. Ik zie niet in wat er mis is met tweedehandsspul als het nog schoon, mooi, netjes en heel is. Daarnaast vind ik het een fijn idee om op deze manier iets tegen massaconsumptie te doen.
Het is niet dat je oorsmeer aan een tas afveegt en sieraden kan je schoonmaken. Draag jij ook geen erfstukken?
woensdag 4 april 2018 om 21:26
Mijn ervaringen zijn prima maar dan enkel als verkoper.
Ik koop ook enkel tweedehands maar ik vertrouw niet enkel op verificatie. Ik heb ook zelf verstand van bepaalde merken. Bepaalde zaken worden heel veel nagemaakt, denk aan Hèrmes Kelly bags, Chanel (alles) en Cartier horloges. Die zou ik nooit zo maar kopen. Rolex begin ik niet eens aan.
Kijk eens op purseforum anders. Vestiaire komt er bekaaid van af (maar ik heb er wel ok ervaringen, maar ik let ook echt op wat ik koop en nooit de flagship models want die worden zo veel na gemaakt, tot en met authenticity cards aan toe en nep aankoop facturen, op Marktplaats zie je die ook veel).
Mag ik vragen wat je wil kopen?
Ik koop ook enkel tweedehands maar ik vertrouw niet enkel op verificatie. Ik heb ook zelf verstand van bepaalde merken. Bepaalde zaken worden heel veel nagemaakt, denk aan Hèrmes Kelly bags, Chanel (alles) en Cartier horloges. Die zou ik nooit zo maar kopen. Rolex begin ik niet eens aan.
Kijk eens op purseforum anders. Vestiaire komt er bekaaid van af (maar ik heb er wel ok ervaringen, maar ik let ook echt op wat ik koop en nooit de flagship models want die worden zo veel na gemaakt, tot en met authenticity cards aan toe en nep aankoop facturen, op Marktplaats zie je die ook veel).
Mag ik vragen wat je wil kopen?
woensdag 4 april 2018 om 21:31
Trouwens, veel dingen worden niet nagemaakt om dat het niet loont. Denk aan Gucci vintage horloges of Longchamp tassen. Chanel oorknopjes of Dior tribal oorbellen, die worden heel veel nagemaakt. Die kun je beter origineel kopen.
En een originele doos zegt ook niets, die kun je gewoon op Ebay kopen. Rebelle is denk ik de beste van de grotere designer sites. The Next Closet zien je producten niet eens en ik vind hun anti bont heel erg schijnheilig.
En een originele doos zegt ook niets, die kun je gewoon op Ebay kopen. Rebelle is denk ik de beste van de grotere designer sites. The Next Closet zien je producten niet eens en ik vind hun anti bont heel erg schijnheilig.
woensdag 4 april 2018 om 21:36
Ik vind het geen onbekende website hoor.
donderdag 5 april 2018 om 10:17
Waarom niet?
En die site is alles behalve onbekend.
vrijdag 18 oktober 2019 om 09:39
vrijdag 18 oktober 2019 om 09:55
sprokkelientje schreef: ↑04-04-2018 20:52Omdat ik op termijn toch wel iets van design wil aanschaffen (denk een tas, schoenen, oorbellen) vroeg ik mij af of er hier mensen zijn met ervaringen met met deze site.
Hoezo wil je 'iets van design' kopen als je niet eens weet wat? Design koop je omdat je verliefd bent op een bepaald design, lijkt mij. Toch niet om maar 'iets van design' te hebben?
.