Mode & Beauty alle pijlers

Eyeliner stift?

10-01-2011 09:15 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de afgelopen paar jaar een eyeliner van Bourjois gebruikt, die in feite een stiftje was. Het was daarmee het erg makkelijk om een lijntje te trekken, en eventueel bij te werken als het niet helemaal goed gegaan was. Nu was ik vorige week bij de Etos, en ze hadden hem niet meer! Ik heb nu zo'n penseeltje, maar ik ben er niet echt handig mee. Weet iemand of er een ander (goed) merk is die nog eyeliner stiften verkoopt in plaats van penseeltjes?
Echt Hema!
LÓreal superliner. Goudkleurige verpakking en gewoon te koop bij de bekende drogisterijen, ook bij de Etos.
En als je dierproefvrije producten fijner vindt, Yves Rocher heeft goede make up en ook zo'n stiftje, ik heb 'm ook:)
Je weet maar nooit
Hier ook die van de HEMA, waarom heel veel voor zo'n ding gaan betalen, als die ze ook heeft..
Die van de Body Shop!

Een soort puntige viltstift, werkt heel fijn. Kwam ook nog eens als beste uit de test bij Kassa. (Een groep meiden testten de eyeliners o.a. in sauna/stoombad)
Die stiften hebben bijna alle merken, een potje daarentegen is lastig te vinden.

The Body Shop is geen stift, maar een potje.
Etos eigen merk heeft goede eyeliner "viltstiften" Je kunt er een strakke lijn meetrekken, het houdt de hele dag zonder doorlopen of vervagen.

De "stiften" van de Hema vind ik minder: die zijn erg vloeibaar en lopen uit in de rimpeltjes in mijn oogleden. En ze zijn niet waterproof, ze lopen door bij mij.
Hema! voor nog beter resultaat: eerst onderlaagje smeren met eye shadow basis van de Hema.
De Body Shop is een stift in een potje.
DA eigen merk is goedkoop en heel fijn! Ik had er laatst één gekocht vcan Chanel, koste me bijna ¤30,- en toch vind ik die van DA fijner.
Essence van het kruidvat!

Ik kan er niets mee, maar het is wel een stift
quote:Juliaaaa schreef op 10 januari 2011 @ 09:24:

LÓreal superliner. Goudkleurige verpakking en gewoon te koop bij de bekende drogisterijen, ook bij de Etos.Sluit ik me bij aan. Dat is de beste die ik ooit gehad heb.
Dank voor alle tips! Hema heb ik wat mindere ervaring mee, vervaagt inderdaad snel gedurende de dag is mijn ervaring (ik zit af en toe aan m'n ogen), ik zal voor de andere merken snel gaan kijken.
Artliner van Lancome! Gitzwart, fijn puntje en zonder moeite een strakke streep die lang blijft zitten. Niet goedkoop, maar ik doe er volgens mij wel een jaar mee (elke dag 2 strepen).
Ik ben ook beter in eyeliner aanbrengen met een stiftje dan met een kwastje. Ik gebruik die van Rimmel, Exaggerate heet ie geloof ik.
quote:tijgermeisje schreef op 10 januari 2011 @ 10:57:

De Body Shop is een stift in een potje.

Het is geen stif, maar een penseel.

Een stift zit niet in een potje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven