favoriete webwinkels?
vrijdag 4 augustus 2017 om 23:51
Wat zijn jullie favoriete webwinkels? En moet je daar wel of geen verzendkosten en/of retourkosten betalen? 
Ik bestel graag bij Esprit en Zalando (Esprit 95 cent verzendkosten, geen retourkosten, Zalando gratis).
Ik bestel graag bij Esprit en Zalando (Esprit 95 cent verzendkosten, geen retourkosten, Zalando gratis).
“We should make no mistake. Without concerted actions, the next generation will be roasted, toasted, fried and grilled.” - Christine Lagarde, IMF
vrijdag 4 augustus 2017 om 23:57
mode-beauty/webshops-die-gratis-verzend ... ges/386713
Onlangs een topic over geweest misschien heb je er wat aan.
Onlangs een topic over geweest misschien heb je er wat aan.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben
zaterdag 5 augustus 2017 om 18:17
Ik mag niet meer shoppen maar Perfectly Basics is toch wel echt mijn favoriete webshop. Aan de prijzige kant, dat wel. Verder Zalando en Zalando Lounge voor outlet shopping.
Oh ja, laat ik miinto.nl en 10days.nl niet vergeten.
Oh ja, laat ik miinto.nl en 10days.nl niet vergeten.
lady_day wijzigde dit bericht op 05-08-2017 18:18
Reden: toevoeging
Reden: toevoeging
13.50% gewijzigd
zondag 6 augustus 2017 om 22:23
Ik mag ook niet meer shoppen, heb onlangs de apps van Zara, ASOS en Zalando verwijderd.
ASOS ook gratis verzending en retourneren.
Zara bestel ik altijd mijn broeken want in de winkel ligt nooit maar 40, alleen maat 36 en 38. Kost iets van 4€ verzenden.
Onlangs een tasje gekocht van MK op the outnet, 50% korting. Die hebben merken met veel korting. Verzending was geloof ik gratis.
ASOS ook gratis verzending en retourneren.
Zara bestel ik altijd mijn broeken want in de winkel ligt nooit maar 40, alleen maat 36 en 38. Kost iets van 4€ verzenden.
Onlangs een tasje gekocht van MK op the outnet, 50% korting. Die hebben merken met veel korting. Verzending was geloof ik gratis.