Mode & Beauty alle pijlers

Fm group geurtjes

15-02-2016 12:45 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
Goggle eens. Rommel.
Ik kan weinig recente info vinden. En wat ik wel kan vinden zijn vooral mensen die het zelf verkopen..
Ik verkoop ze echt al jaren en ben een parfum freak.

Nog nooit klachten gehad. Echt niet.

Misschien heb je overjarige flesjes gekregen, maar dan nog vind ik het gek, want ik heb sommige geuren al jaren (staan wel in het donker) en die zijn ook nog goed.

Ik zou teruggaan naar degene waar je ze bij gekocht hebt.

Heb je toen je ze kocht ook wel de proefjes getest? Ik heb een map waar alle geuren in zitten.

Of misschien heb je de verkeerde geur gekregen. De namen staan niet op het flesje.

Als je me de nummers geeft, kan ik zeggen welke geur het is.
Ik gebruik ze ook, vind ze prima..

Ze ruiken alleen wat minder sterk en vervliegen wat sneller maar goed de prijs is daar dan ook naar ☺
..
Missy, dat zijn Hugo Orange Woman en Aqua di Gio voor mannen, dus niet de damesgeur.
Ik heb er een aantal, en mijn vriend gebruikt ze ook. Niets mis mee!

Zelf had ik de originele Flora van Gucci en heb de fm geur hier ook van, ruikt gewoon hetzelfde..
Ik heb ook een luchtje van FM. Ruikt hij exact hetzelfde als het origineel? Nee dat niet, maar hij komt er aardig dichtbij en stinkt absoluut niet!
@emma, die is ook niet voor mij maar voor m'n vriend! 😉 Dan nog hoortie niet naar alcohol te ruilen toch?
Je ruikt de geur pas goed als je eventjes wacht. Na een paar minuten.

En dan moet ie echt hetzelfde zijn.
Ik heb ook alleen goede ervaringen met fm parfum. Als het niet naar je zin is zou ik terug gaan naar degene die het je verkocht heeft.
Ze zijn echt niet hetzelfde. Erg jammer. Heb de klachten al doorgegeven, maar was even benieuwd naar jullie ervaringen.
Op de achterkant van het flesje, een beetje onderaan, staat ook een nummer gegraveerd. Is een beetje lastig te zien. Klopt dat ook?
Ik heb ooit twee flesjes gehad en ze ook nagenoeg nieuw weer weggegeven. Op je huid verandert de geur vaak, en de echte parfums bleken bij mij anders te veranderen dan de FM parfums.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Ik heb ook goede ervaringen. Jammer dat het bij jou niet ok is.
Ik heb de nummers gecheckt en ze kloppen wel. Of er zijn verkeerde stickers opgeplakt 😂

Ik baal wel een beetje, want we hebben voor een paar honderd euro besteld. Ben ook heel benieuwd wat fm nu gaat doen met de klachten. Goed om te lezen dat er wel positieve ervaringen zijn.
Heb je de ingegraveerde nummers op de achterkant van de flesjes ook gecheckt?

Hoezo honderden euro's?

Ze kunnen nooit allemaal verkeerd ruiken. Ik heb het echt in al die jaren nog nooit meegemaakt.

1 keer rook de geur iets anders maar uiteindelijk vond mijn vriendin het toch een heerlijk geurtje.
Ik kan geen gegraveerde nummers vinden, alleen stickertjes en op het doosje staat het gedrukt.

We hebben met 6 man flink wat besteld, vandaar honderden euro's.
Wat ik mij dan vooral afvraag, vervliegt de geur van een FM geurtje niet veel sneller?
Wees blij met jezelf!
quote:Pinkit schreef op 16 februari 2016 @ 12:38:

Wat ik mij dan vooral afvraag, vervliegt de geur van een FM geurtje niet veel sneller?Vind ik persoonlijk wel meevallen, maar ik spuit parfum altijd op mijn kleren en niet op de huid (krijg ik uitslag van), dus dat houdt sowieso al langer naar mijn idee.
Alle geuren zijn eau de parfum. Er zit juist een hoger percentage concentraat in dan in eau de toilettes.

En sommige geuren zijn te koop in een nog hogere concentratie.

Je ruikt echt het verschil niet (bij de geuren die ik ken dan. Ik ken ze niet alle 120)

Ze zijn echt niet te vergelijken met de geurtjes die je op de markt koopt.
Ik vind het echt vreemd dat bij ons een stuk of 7 geurtjes niet lekker/anders zijn..
Ik zou ze één voor één nog maar een keertje testen op je pols. Elke dag een andere.

Ik kan me echt niet voorstellen dat ze alle 7 niet goed zijn.
Ik heb twee gehouden. Die zijn wel lekker. De andere eerst retour.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven