Mode & Beauty alle pijlers

Fornarina jeans

01-03-2014 21:46 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ooit een Fornarina spijkerbroek gekocht, beetje baggy model met een paar kleine 'slijtplekjes' en wil deze broek opnieuw kopen, maar kan het nergens vinden. Kan het zijn dat dit model überhaupt niet meer verkocht wordt of heeft iemand een tip waar ik het wellicht wel nog kan vinden?
Een outlet? Die modellen gaan meestal maar een seizoen mee he.
Het is al vier jaar geleden dat ik die broek kocht. Dikke kans dus dat ie niet meer bestaat?

Ik heb veel outlets al online bekeken, maar de betreffende broek niet kunnen vinden. Zo jammer, het is echt een geweldige broek.
En Marktplaats?
Ja zit ik ook op te kijken, wordt niet heel veel aangeboden. En tja, dan veelal tweedehands..
Stel dat je broek er tussen zit, dan is ie maar tweede hands, toch. Gewoon wassen en Philein is weer blij!
Op / in mijn Fornarina broeken staat de naam van het model broek.

Staat dat er bij jou niet in / bij?

(dat zoekt nl wat makkelijker.)
quote:Lucky_Birdie schreef op 02 maart 2014 @ 07:16:

Op / in mijn Fornarina broeken staat de naam van het model broek.

Staat dat er bij jou niet in / bij?

(dat zoekt nl wat makkelijker.)Dat kan ik ook al niet vinden. Op het kaartje in de broek staat het merk en de maat eronder, verder codes en waar het is gemaakt. Of is er een andere plek waar het model vermeld staat misschien?
Nou die zal zeker na 4 jaar wel uit de collectie zijn.

Fornarina is heel anders dan bijv. Levi waar jaren dezelfde broeken in de collectie blijven.

Zou een foto op mp zetten en gezocht erbij.
Ik denk dat ik een soortgelijk model gevonden heb en heb wat besteld via Marktplaats, ben benieuwd!
Het is binnen, een nieuw exemplaar en dezelfde broek! Ik blij!
Fijn hoor
Leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven