Mode & Beauty alle pijlers

Freya sportbeha

20-02-2011 19:01 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal!

Heeft iemand van jullie ervaring met de sportbeha's van Freya en zo ja, hoe bevallen ze? Ik heb zelf wel de gewone bh's van dat merk en die bevallen me erg goed.

Of heeft iemand nog een suggestie voor een andere sportbeha? Ik heb cup 75F, dus het moet wel een stevige bh zijn!

Dank!
Dit vond ik een prettige site: http://www.kiesdejuistesportbh.nl/

Volgens mij heb ik de Freya Active (65F), die bevalt erg goed!
Ik heb 80F en heb er 1 bij V&D gekocht. Welk merk het is weet ik niet, maar ik heb er gewoon een hoop gepast en bij allemaal net zo hard staan te springen hopsen en bukken tot ik het idee had dat het de goeie was!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Ik heb gewoon een sportbeha van hunkemoller eigen merk. Achttien euro. En ik heb toch ook een f cup. Werkt prima en scheelt een vermogen met freya ofzo.
668, the neighbour of the Beast
Hi, ik heb maat 70F en 2 sportbh's van Freya. Die bevallen uitstekend! Ze blijven ook goed van pasvorm na zo veel wassen.
Naast de gewone bh's is ook de sportbh van Freya top.

Ik heb een grote maat (cup f) en ben qua pasvorm fan van Freya. Met die sportbh kan ik hardlopen / spinnen. Of ja, als ik kan hardlopen, dan ligt dat niet aan de bh. Hahaha.

Nee, serieus, het is echt een goede bh. Ik doe hem na het sporten vaak ook gewoon in de droger en hij blijft goed.

Niet twijfelen!
quote:Marels schreef op 20 februari 2011 @ 20:12:

Ik heb gewoon een sportbeha van hunkemoller eigen merk. Achttien euro. En ik heb toch ook een f cup. Werkt prima en scheelt een vermogen met freya ofzo.

Ik heb helaas nog nooit een goede beha bij Hunkemöller kunnen vinden. Nooit voldoende steun, voor mijn geen goede vorm en model. Was het maar waar, dan was ik inderdaad goedkoper uit.

Freya zit bij mij wel altijd fantastisch. Verschil van dag en nacht met de gemiddelde in Nederland gedragen beha, vaak nog in de verkeerde maat.
Ik heb 'm gisteren gehaald en hij zit geweldig!

Ben er echt superblij mee, zelfs als ik op de kop sta beweegt er nog niks

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven