Mode & Beauty alle pijlers

gekleurde dagcreme

12-03-2012 16:36 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal,

Ik gebruik altijd de foundation van Vichy maar wil ook eens gekleurde dagcreme gaan proberen.

Welk merk vinden jullie fijn?.
Foundation van de hema.

en Vichy als nachtcreme
Volgens mij heeft dove zo,n creme. Zelf gebruik ik het eigen merk van de etos qua foundation, maar echt super vind ik het niet. Meestal gebruik ik niks
Ik gebruik die van de kruidvat, eigen merk. Volstaat prima.
De BB creme van Garnier, is er in een lichte en getinte kleur. Geeft een mat effect en heeft spf 15.
die van olaz, de lichte (hebben twee tinten)
Ik heb laatst de BB creme getest in de winkel. Het is net dikke foundation. Je ziet het echt zitten.

Nivea heeft een mooie gekleurde dagcreme in twee tinten en Vichy heeft ook gekleurde dagcreme: Lumineuse.
Bb cream van garnier gebruik ik zelf altijd als ik geen zin heb in foundation. Maar ben het niet eens dat hij een mat resultaat geeft. Hij is juist erg geschikt voor de drogere huid omdat hij vrij voedend is en een glowy resultaat geeft. Hij dekt natuurlijk niet volledig maar geeft zeker een egalere look. Fijn spul.
Etos heeft zo'n gekleurde dagcreme die je een zomers tintje geeft. Die gebruik ik altijd. Hij heet volgens mij zomergloed.
Ik gebruik het niet, maar in het verleden soms wel. Kon nooit iets vinden waarover ik echt tevreden was, dus mengde ik mijn standaard dagcrème met een paar druppels foundation van een willekeurig merk.
Gebruik ook de BB-cream van garnier. Erg fijn spul. Vooral als ik geen zin heb in foundation is dat ideaal. Doe meestal nog wel even napoederen want soms kan ie best glimmen. En goed uitsmeren. Ik ben vaak met normale dag en nachtcremes nogal van het ruim aanbrengen, met deze BB cream dus niet doen. Dan krijg je alsnog een geplamuurd effect vind ik..
ik gebruik Oil of Olaz, is de enige waar ik geen puistjes etc van krijg.
quote:Lizzl schreef op 12 maart 2012 @ 18:18:

Ik gebruik het niet, maar in het verleden soms wel. Kon nooit iets vinden waarover ik echt tevreden was, dus mengde ik mijn standaard dagcrème met een paar druppels foundation van een willekeurig merk.

Dit doe ik ook wel eens.

Verder gebruik ik de BB cream, ik vind hem idd vrij vettig, en het geeft de huid een soort van glans. Hiervoor had ik een gekleurde dagcreme van Nivea Young, en ik denk dat ik daar na de BB weer naar terugga. Die laatstgenoemde geeft wel een matter resultaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven