Gelnagel-starterset
dinsdag 5 oktober 2021 om 19:54
dinsdag 5 oktober 2021 om 21:03
Dit ziet er wel mooi uit!Birdie schreef: ↑05-10-2021 20:36Ik ken dit merk niet maar het ziet er wel goed uit. €39,99
Kom die lak ook niet op Ali tegen.
https://www.dermarolling.nl/product/sun ... 78QAvD_BwE
![]()
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 5 oktober 2021 om 21:10
Meanail Paris is een goed budget merk. Heb het mogen testen voor ze en later zelf nog potjes bijgekocht.
Heel tevreden over.
https://www.bol.com/nl/nl/p/meanail-gel ... SIQAvD_BwE
Het is mijn favo merk naast Kiki London
Heel tevreden over.
dinsdag 5 oktober 2021 om 21:15
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 5 oktober 2021 om 21:16
_melon schreef: ↑05-10-2021 21:10Meanail Paris is een goed budget merk. Heb het mogen testen voor ze en later zelf nog potjes bijgekocht.
Heel tevreden over.
Ook een optie. Ik vind het wel jammer dat er zo weinig lakjes bijzitten. Moet ze dat weer zelf kopen.
dinsdag 5 oktober 2021 om 21:44
Kun je me laten weten hoe het bevalt?
Kun je ook andere merken gellak kopen of moet je dan weer hier bestellen?
dinsdag 5 oktober 2021 om 21:48
Haha, ja. heb je nog even de tijd?
Volgens mij kun je ook prima andere merken kleuren gebruiken (deed ik altijd wel iig)
Ik vind de prijs van deze wel fijn €6 voor een kleurtje.
dinsdag 5 oktober 2021 om 22:09
Vind ik weer zo'n gedoe. Liever in 1 bestelling.
dinsdag 5 oktober 2021 om 22:10
Kan het volgende week nog wel bestellen. Moet er in ieder geval over 2 weken zijn.
dinsdag 5 oktober 2021 om 22:11
Dit is inderdaad een goede tip. Zowel mijn ledlamp als mijn uv-lamp zijn tweedehands.
UV duurt twee keer zo lang en werkt volgens mij niet met elke gellak. Let daarop als je lakjes koopt.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
dinsdag 5 oktober 2021 om 23:53
vrijdag 8 oktober 2021 om 19:50
Ik heb het vanmiddag bij pakketpunt opgehaald en net gelijk uitgeprobeerd.
Tot nu toe ben ik enthousiast.
Supersnel geleverd, alles compleet en ziet er mooi uit. Mooie lamp die heel makkelijk te bedienen is.
Ik heb er wel een primer bijgedaan omdat ik van eerder weet dat dat zorgt dat het bij mij beter hecht.
Dus..vijlen + cleanen + laagje primer (30 seconden onder de lamp)
Dan laagje base/topcoat 60 sec. lamp (is beide in 1 flesje, lekker overzichtelijk)
Normaal doe je dan de kleur maar die heb ik nu overgeslagen vanwege nog te korte stompjes.
Dan weer laagje base/topcoat 60 sec.lamp.
Even afnemen met de bijgeleverde cleaner (alcohol)
en klaar.
Ik heb nog een extra topcoat met shimmer erbij en die heb ik op 1 nagel geprobeerd, ook heel mooi subtiel glittertje.
Kan natuurlijk nog niet zeggen of dit ook 2 weken mooi blijft zitten maar tot nu toe alles heel prima.
Tot nu toe ben ik enthousiast.
Supersnel geleverd, alles compleet en ziet er mooi uit. Mooie lamp die heel makkelijk te bedienen is.
Ik heb er wel een primer bijgedaan omdat ik van eerder weet dat dat zorgt dat het bij mij beter hecht.
Dus..vijlen + cleanen + laagje primer (30 seconden onder de lamp)
Dan laagje base/topcoat 60 sec. lamp (is beide in 1 flesje, lekker overzichtelijk)
Normaal doe je dan de kleur maar die heb ik nu overgeslagen vanwege nog te korte stompjes.
Dan weer laagje base/topcoat 60 sec.lamp.
Even afnemen met de bijgeleverde cleaner (alcohol)
en klaar.
Ik heb nog een extra topcoat met shimmer erbij en die heb ik op 1 nagel geprobeerd, ook heel mooi subtiel glittertje.
Kan natuurlijk nog niet zeggen of dit ook 2 weken mooi blijft zitten maar tot nu toe alles heel prima.
vrijdag 8 oktober 2021 om 19:56
vrijdag 8 oktober 2021 om 19:57