Mode & Beauty alle pijlers

Gelnagel-starterset

05-10-2021 19:54 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dochter wil graag een gelnagel-starterset voor haar verjaardag. Heeft iemand hier ervaring mee? Wat is een beetje een goede? Zo rond de 50 euro zou mooi zijn.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Birdie schreef:
05-10-2021 20:36
Ik ken dit merk niet maar het ziet er wel goed uit. €39,99

Kom die lak ook niet op Ali tegen.

https://www.dermarolling.nl/product/sun ... 78QAvD_BwE

Afbeelding
Dit ziet er wel mooi uit!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Potverdikke Nouschi...ik heb die set nu net zelf besteld.
Er zit zwart en rood bij (rood heb ik niks mee) en ik heb een grijze lak bijbesteld en een shimmer topcoat en een primer.
€57 bij elkaar.

Ik ga het weer proberen :biggrin:
Meanail Paris is een goed budget merk. Heb het mogen testen voor ze en later zelf nog potjes bijgekocht.
Heel tevreden over.
https://www.bol.com/nl/nl/p/meanail-gel ... SIQAvD_BwE

Het is mijn favo merk naast Kiki London
Birdie schreef:
05-10-2021 21:07
Er zit zwart en rood bij (rood heb ik niks mee) en ik heb een grijze lak bijbesteld en een shimmer topcoat en een primer.
€57 bij elkaar.

:rofl:
_melon schreef:
05-10-2021 21:10
Meanail Paris is een goed budget merk. Heb het mogen testen voor ze en later zelf nog potjes bijgekocht.
Heel tevreden over.
https://www.bol.com/nl/nl/p/meanail-gel ... SIQAvD_BwE

Het is mijn favo merk naast Kiki London

Ook een optie. Ik vind het wel jammer dat er zo weinig lakjes bijzitten. Moet ze dat weer zelf kopen.
Nouschi schreef:
05-10-2021 21:16
Ook een optie. Ik vind het wel jammer dat er zo weinig lakjes bijzitten. Moet ze dat weer zelf kopen.
Ja dat is eigenlijk altijd wel zo bij de goedkopere starterssets helaas.
Pink Gellac heeft superveel kleurtjes, en regelmatig aanbiedingen van € 7,50 per kleur.
Grotere flesjes dan Sensationail en twee lagen is al goed dekkend.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Birdie schreef:
05-10-2021 21:07
€57 bij elkaar.

Kun je me laten weten hoe het bevalt?

Kun je ook andere merken gellak kopen of moet je dan weer hier bestellen?
Nouschi schreef:
05-10-2021 21:44
Kun je me laten weten hoe het bevalt?

Kun je ook andere merken gellak kopen of moet je dan weer hier bestellen?

Haha, ja. heb je nog even de tijd?

Volgens mij kun je ook prima andere merken kleuren gebruiken (deed ik altijd wel iig)
Ik vind de prijs van deze wel fijn €6 voor een kleurtje.
Ik gebruik alle soorten gelnagellak voor de ledlamp.

Pink Gellac en Sensationail vind ik een beter resultaat geven dan Kruidvat of Action.
Heeft Action ook gellak?
Kun je een lamp niet apart kopen? Tweedehands of goedkoper merk. Dan kun je het leeuwendeel van het budget aan lakjes besteden en een ‘basisset.
Birdie schreef:
05-10-2021 21:58
Heeft Action ook gellak?
Soms.
Led-lampen hebben ze wel vaker te koop.
ippy schreef:
05-10-2021 21:59
Kun je een lamp niet apart kopen? Tweedehands of goedkoper merk. Dan kun je het leeuwendeel van het budget aan lakjes besteden en een ‘basisset.
Vind ik weer zo'n gedoe. Liever in 1 bestelling.
Birdie schreef:
05-10-2021 21:48
Haha, ja. heb je nog even de tijd?

Volgens mij kun je ook prima andere merken kleuren gebruiken (deed ik altijd wel iig)
Ik vind de prijs van deze wel fijn €6 voor een kleurtje.
Kan het volgende week nog wel bestellen. Moet er in ieder geval over 2 weken zijn.
ippy schreef:
05-10-2021 21:59
Dit is inderdaad een goede tip. Zowel mijn ledlamp als mijn uv-lamp zijn tweedehands.

UV duurt twee keer zo lang en werkt volgens mij niet met elke gellak. Let daarop als je lakjes koopt.
Nouschi schreef:
05-10-2021 22:10
Kan het volgende week nog wel bestellen. Moet er in ieder geval over 2 weken zijn.

Moet lukken dan. Ik hoop het vrijdag te kunnen gebruiken.
Al eerder genoemd zag ik, het merk wat ze bij Etos verkopen! Sensista. Ik heb daar zelf een starterspakket van. Ook wel gellak via Ali besteld maar geven toch echt minder resultaat
Zou aldi niet zo'n soort set kunnen hebben?
Led is beter voor je huid dan uv.

Ik zou ook naar een goedkopere lamp zoeken, tweedehands maakt echt niet uit. Dan heb je wat meer budget voor lakjes en eventueel nail art accessoires.
De nagelstickertjes van Action zijn leuk en goed als extra pimp.
Dank voor de tips allemaal! Ik wacht even de recensie van Birdie af, is het wat dan bestel ik die.
Kan ze losse nagellak voor sint/kerst vragen.
Ik heb het vanmiddag bij pakketpunt opgehaald en net gelijk uitgeprobeerd.
Tot nu toe ben ik enthousiast.

Supersnel geleverd, alles compleet en ziet er mooi uit. Mooie lamp die heel makkelijk te bedienen is.
Ik heb er wel een primer bijgedaan omdat ik van eerder weet dat dat zorgt dat het bij mij beter hecht.

Dus..vijlen + cleanen + laagje primer (30 seconden onder de lamp)
Dan laagje base/topcoat 60 sec. lamp (is beide in 1 flesje, lekker overzichtelijk)
Normaal doe je dan de kleur maar die heb ik nu overgeslagen vanwege nog te korte stompjes.
Dan weer laagje base/topcoat 60 sec.lamp.
Even afnemen met de bijgeleverde cleaner (alcohol)

en klaar.

Ik heb nog een extra topcoat met shimmer erbij en die heb ik op 1 nagel geprobeerd, ook heel mooi subtiel glittertje.

Kan natuurlijk nog niet zeggen of dit ook 2 weken mooi blijft zitten maar tot nu toe alles heel prima.
He leuk, ik ben benieuwd hoe het bevalt over een paar dagen birdie!! Maar in eerste instantie dus goed. Droogde het goed? Dat is voor mij voornaamste reden om over te willen stappen van gewone lak, supersnel droog en minder afbladdeeren hopelijk.
Klinkt heel goed!! Zal nog even overleggen maar denk dat ik deze bestel. Is het wel leuk ook voor een 15 jarige?

In ieder geval bedankt voor je recensie!! :thumbsup:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven