Mode & Beauty alle pijlers

Gevallen...

01-07-2014 22:10 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de info...
Wat de dokter zegt is waar. Wat een verrassing toch weer.
Aangezien dit op mode/beauty staat zeg ik: hoofddoek of burka.
Samenv: Ik heb een donkere huid en een litteken, wat nu?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Scamp zegt dit gaat vanzelf weg en viva-amber jij wil dus eigenlijk zeggen dat het blijft omdat het een litteken is of ?
Wat ik denk? Dat een arts na een jaartje of 12 gestudeerd te hebben en de plekken daadwerkelijk gezien te hebben daar heel wat meer zinnigs over kan melden dan het hele forum bij elkaar op basis van enkel jouw vage omschrijving...
beetje handige huisvrouw slaat een stel drukknopen in het kruis
quote:tim17 schreef op 01 juli 2014 @ 22:19:

Scamp zegt dit gaat vanzelf weg en viva-amber jij wil dus eigenlijk zeggen dat het blijft omdat het een litteken is of ?Nee, Viva-amber is een beetje vervelend aan het doen met haar samenvattingen op elk topic.
Ik vind viva-amber niet vervelend, juist handig met al die verdwijnende OPs de laatste tijd. Deze stond er weer amper 20 minuten en om nou te zeggen praaaivussie gevoelig..neuh niet echt.
quote:prior schreef op 01 juli 2014 @ 22:31:

Ik vind viva-amber niet vervelend, juist handig met al die verdwijnende OPs de laatste tijd. Deze stond er weer amper 20 minuten en om nou te zeggen praaaivussie gevoelig..neuh niet echt.

Smeren met PCLE creme of bio-oil. Het wordt na verloop van tijd vanzelf lichter, kan best een tijd duren.

Ik heb ook een litteken door mijn wenkbrauw, stoer toch?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Ik vind viva-amber niet vervelend, juist handig met al die verdwijnende OPs de laatste tijd. Deze stond er weer amper 20 minuten en om nou te zeggen praaaivussie gevoelig..neuh niet echt.Achteraf is een samenvatting wel handig ja, maar bij elk topic? Neuh, niet grappig meer na de derde.
Ok, ik zal alleen nog hele lange verwarrende ops samenvatten.
Deze op is ook alweer weg....gelukkig hebben we de samenvatting nog
quote:viva-amber schreef op 01 juli 2014 @ 22:38:

Deze op is ook alweer weg....gelukkig hebben we de samenvatting nog
Ben blij met samenvatting!

Ik vind viva-amber niet vervelend, juist handig met al die verdwijnende OPs de laatste tijd. Deze stond er weer amper 20 minuten en om nou te zeggen praaaivussie gevoelig..neuh niet echt.Ben ook heel blij met je samenvattingen, Amber! Ik las er net ook één bij een topic waar ik maar niet doorheen kwam, dus... erg blij!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven