Mode & Beauty alle pijlers

Gezicht blijft vettig en glanst na aanbrengen make up.

12-07-2018 11:13 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een vraagje..

Ik heb normaal gesproken best een droge huid geldt ook voor mij gezicht. Nu is het zo dat als ik foundation aanbreng en daarna zoals gewoonlijk afpoeder ik nog steeds een vettige huid hou :( ik bedoel je ziet me gezicht echt bij de TZone vooral echt glimmen..

Iemand een handig trucje of tips hoe ik dit het beste tegen kan gaan?

Ik gebruik een dagcrème van Yves Rocher eer dat ik me foundation aanbreng trouwens.
fotoroid schreef:
13-07-2018 09:28
Heb het even opgezocht, ziet er goed uit! Breng je dat gewoon aan met een poederkwast of hoe werkt dat precies?
met kabuki kwast, de hebben ze op de site ook maar kun je over al kopen. Het is wel even leren maar ik vind het ideaal. Ik heb ook concealer er van en 'youth dew', dat is een lichte losse poeder met wat licht reflecterende elementen. Voor dewy finish.
Alle reacties Link kopieren
strikjemetstippels schreef:
13-07-2018 11:18
met kabuki kwast, de hebben ze op de site ook maar kun je over al kopen. Het is wel even leren maar ik vind het ideaal. Ik heb ook concealer er van en 'youth dew', dat is een lichte losse poeder met wat licht reflecterende elementen. Voor dewy finish.
Top, ga er eens naar kijken! Heb altijd vloeibaar maar ben ik niet altijd even fan van. Moet je goed uitwerken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb me indertijd laten 'bepoederen' bij de Sephora met Bare Minerals. Twee minuten werk en je ziet er de hele dag stralend uit. Je hoeft het niet bij te werken.
Heb toen een starter kit gekocht met twee kleuren poeder, een finishing poeder (mineral veil) en een bronzer.
Op youtube staan filmpjes. Leuk om te zien.
Alle reacties Link kopieren
Lancome Pure Focus. Kost wat maar je hebt heel weinig nodig. Ik doe zeker een jaar met een flesje. Als het alleen voor T zone is dan hè. Loop anders eens een Douglas binnen, vaak hebben ze wel een flesje open staan zodat je het kan proberen.


https://www.douglas.nl/productbrand_166 ... 839.000000

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven