Mode & Beauty alle pijlers

Gezocht: Biker boots

27-04-2009 16:05 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben op zoek naar zulke biker boots: https://www.leatherup.com ... eer-Biker-Boot/49541.html

(ik weet niet hoe ik een afbeelding moet plaatsen..)

Ik ben al bij verschillende motorzaken geweest, en ook daar kan ik ze niet vinden, of ze zijn er pas vanaf mt 40 of zelfs 42.

Alleen van HD ben ik ze tegengekomen maar dat gaat toch aardig boven mijn budget...

Als ik ze zou bestellen via die site komt er nog 100 dollar verschepingskosten bij :S

Hopelijk heeft iemand enig idee waar ik ze in nl zou kunnen krijgen!!!
Never mind. smaken verschillen
cool. Persoonlijk vind ik ze NOG cooler met een vierkante neus.

Ken je het merk sendra? Die heeft ook damesmaten.

In amsterdam heb je de leertent (klinkt als een vaute nichtenbar ) en the western house.
Heb je al op motozoom.nl gekeken, even onder zoeken: laarzen intypen en je vind ze.

Ook in kleine maten...
Bij Taft in Amsterdam hebben ze altijd veel laarzen.
Cool! Vooral met lief bloemetjesjurkje erboven.
Life is too short not to be chique!
quote:Edina schreef op 27 april 2009 @ 16:49:

Cool! Vooral met lief bloemetjesjurkje erboven.

Ja, dat leek mij ook! of een mooie skinny met schattig hemdje. ik hou zelf wel van de combi stoer en schattig. En ook erg handig voor festivals en meetings om mee door de modder te banjeren

Bedankt voor de tips. Nu is het alleen zo dat bij motozoom de laarzen vierkante neuzen hebben, hoewel ik dat ook gaaf ga ik zelf liever voor de bolle neus

Bij Sendra is de zool aan de onderkant helemaal egaal (tenminste, van de zijkant gezien) en ik vind het wel mooi als je zo'n grove geribbelde zool hebt.

MAW ik ben veuls te kieskeurig volgens mij...

Taft heb ik eigenlijk nog niet gekeken, woon zelf in eindhoven. Maar die is wel altijd best aan de prijs, of niet?

Nah ik zoek gewoon nog even verder en als iemand voor mij ondertussen nog dé tip heeft hoor ik het graag!
In antwerpen heb je een geweldige laarzenwinkel, vlakbij de handschoenmarkt.
O zie nu dat bij die van de link de zool ook plat is...

Hier nog een plaatje van hoe ik ze zelf het aller-liefst zou hebben: http://www.cowboystiefel- ... he.php?we_objectID=321247

Deze komen met verzenden op zo'n 150 euro wat eigenlijk nog steeds boven mijn budget is.... Maar ben bang dat ik voor veel minder niet echt iets ga tegenkomen..

@ RosieRo: weet je misschien of dat daar ook een website van is, of de naam van die winkel?
quote:RosieRo schreef op 27 april 2009 @ 16:13:

cool. Persoonlijk vind ik ze NOG cooler met een vierkante neus.

Ken je het merk sendra? Die heeft ook damesmaten.

In amsterdam heb je de leertent (klinkt als een vaute nichtenbar ) en the western house.Oooh, ik zou zo graag met jou door Amsterdam willen lopen. Jij weet alle coole tenten!!
moet even graven in mijn geheugen..moment
Ze verkopen ze in groningen ook, van het merk Sancho. Die heeft wel profiel hoor. Ik heb ze zelf ook(vierkante neus) en ze lopen als pantoffels
De winkel in Antwerpen zit in de Hoogstraat, ben ik inmiddels achter.

Volgens mij dan dus deze!

http://users.telenet.be/cnybe/NL/start.htm
quote:kaatje_85 schreef op 27 april 2009 @ 17:37:

[...]

Oooh, ik zou zo graag met jou door Amsterdam willen lopen. Jij weet alle coole tenten!! Hangt er maar net vanaf wat je cool vindt
Die bikerlaarzen met vierkante neus staan vrouwen echt geweldig stoer, erg sexy! Mijn vriendin kocht een mooi hoog paar bij de western house in de nieuwe hoogstraat in het verlengde van de dam.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven