Mode & Beauty alle pijlers

goede creme voor de borsten.

18-09-2010 16:11 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er ervaringen met een creme speciaal voor de borsten.

Ik heb kleine borsten en wil graag een creme gebruiken die de borsten van stevigheid of vergrotend effect kan geven.

Ik verwacht er echt geen wonderen van.

Heel graag tips.
Bestaat dat nou echt, creme die je borsten kan vergroten? Ik geloof dat soort dingen écht niet namelijk.
Misschien dat het masseren op zich er meer bloed naar toe doet stromen?
Sorry maar ik geloof ook echt niet in zo'n creme.
Yves rogier had vroeger zo'n creme.

Heb ik ooit gekocht (als 16 jarig meisje in de hoop mooie stevige borsten te krijgen) ik heb nu 85F, maar ik denk niet dat dat door die creme komt hahahahaha
Je verwacht geen wonderen maar je verwacht wel dat een creme je boezem vergroot. Volgens mij zou het toch echt een wonder zijn als dat gebeurt.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Ik ben niet helemaal duidelijk ik bedoel geen creme die de borsten vergroot maar meer een verstevigende creme. Oh zie net dat ik wel geschreven heb voor een vergrotend effect.

Laat ik het anders zeggen zijn er vrouwen die een speciale creme voor de borsten gebruiken?
Dit werkt wel verstevigend: verf/lak liefst op terpentine basis, kalk,teer, epoxyhars, klei en natuurlijk pur. Pur werkt niet alleen verstevigend maar vergroot de cup ook aanzienlijk.
goh wat een flauwe reactie!
Omdat serieuze reacties niet op prijs worden gesteld als het niet is wat TO wil horen.
Graag serieuze reacties ik vraag niet wie het niet gebruikt.
Vlgs mij had Nivea vroeger zo'n creme maar is het uit de handel. Nivea heeft vlgs mij tegenwoordig alleen nog een 'algemene' verstevigende bodylotion. Die zou je ook eens kunnen proberen. Of mss een duurder merk zoals Lancaster.

Ik geloof dat er bij de 'mama' producten van Etos eigen merk een verstevigende borstencreme zit, maar ik weet niet of je dat zoekt.
quote:kim65 schreef op 18 september 2010 @ 16:57:

Graag serieuze reacties ik vraag niet wie het niet gebruikt.In dat geval hou ik mijn mond maar...
Lieve schat, als zoiets zou bestaan dan zou het niet bij de drogist ofzo verkocht mogen worden waarschijnlijk. Als er iets is dat de stevigheid van de huid echt behoorlijk beinvloedt dan zou je dat alleen via een dermatoloog/plastisch chirurg kunnen krijgen.

Deze artsen worden doorgaans platgelopen door vrouwen die zeer veel moeite hebben met hun slappere huid, als er een oplossing voor (anders dan opereren) was geweest dan hadden ze het waarschijnlijk wel van de daken geschreeuwd, en anders de artsen zelf wel.

Of denk jij dat er een forummer is die toevallig datgene heeft gevonden waar ongeveer de hele wereld op zoek naar is en nu denkt "Hey, een topic, kan ik eindelijk mijn tip kwijt".

Serieuzer dan dit kan de reactie op jouw vraag niet worden. Jouw vraag is namelijk van het kaliber "Welke pokon moet ik gebruiken zodat er geld aan mijn boom groeit?".
Nou, ik gebruik gewoon de crème voor het gezicht. Het gaat meer om de huid van de borsten stevig te houden dan om de borsten zelf.
Dus als ik het goed begrijp, mag je alleen reageren als je het WEL gebruikt. Oh sorry, dat had ik niet begrepen. Zal mijn eerdere post dan maar weghalen.

Ik hoop dat met je borsten ook je humeur wordt gelift door die creme want aardig doe je niet tegen mensen die reageren.
quote:Vl43inder schreef op 18 september 2010 @ 17:05:

"Welke pokon moet ik gebruiken zodat er geld aan mijn boom groeit?".
Oriflame heeft een creme:

Perfect Body Firming Bust & Décolleté Gel

wie weet is dat wat je zoekt??

Suc6
Het is vast ook niet wat TO wil horen, maar ik gebruik daar een gewone (hydraterende) bodylotion voor die ik ook voor de rest van mijn lijf gebruik, bijvoorbeeld van Nivea of Dove. Die van mij zijn te groot om ooit stevig te worden, dus dan maar goed gehydrateerd en lekker zacht.

Die dure zogenaamd verstevigende cremes werken toch voor geen meter. Beter is: je lijf accepteren. Anders: push-up bh of plastische chirurgie.
quote:Mieshka schreef op 18 september 2010 @ 17:27:

Anders: push-up bh of plastische chirurgie.

... of heel veel weesgegroetjes.

Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
VC, gebruik jij een 2dehands rozenkrans?! Da's niet goed hoor, dan is de werking sterk verminderd!
Ehm.. TWEEdeHANDs? Does it ring a bell? Of heb jij maar 1 tiet, Erwtje?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ik heb ooit 65 euro uitgegeven aan een crème van Clarins speciaal om borsten en decolleté te verstevigen.

Het werkt niet. Je krijgt een prachtige zachte huid, maar dat kan ook met gewone bodylotion of olijfolie.

Sindsdien is mijn regel: if it sounds to good to be true, it probably is
Ik geloof niet zo in crempjes.

Wat ik ook gehoord heb wat schijnt te helpen, na het douchen, even onder de koude straal gaan staan. Heeft te maken met de bloedsomloop of iets.

Of borstspier oefeningen doen. Daarvan zal vast wel iets te googelen te zijn.
Er zijn volgens mij maar 3 oplossingen:

kipfilets

bh: push-up + pads

en een wat permanentere: siliconen/zoutwaterzakjes onderhuids laten inbrengen, ook wel borstvergroting genoemd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven