Goede spijkerbroek grote maat
vrijdag 23 juli 2010 om 15:11
Volledig geïnspireerd door topic "not your daughter's jeans", waarin geschreven werd dat die broeken vast gemaakt zijn voor de oudere, volle vrouw... Nu ben ik vol zat, maar niet oud en een okselbroek kan ik niet aan, maar goed.
Toen vroeg ik me af; waar koop je wél een écht mooie, hippe spijkerbroek in een grote maat? Dus niet een "standaard" lijn die gaat tot maat 46, maar waar koop je als jonge, hippe (hoop ik toch) vrouw een écht mooie/hippe/stoere spijkerbroek die NIET van M&S kwaliteit is en die dus echt mooi zit. mooi blijft en lang mee gaat?
Uw mening dus, graag!
Toen vroeg ik me af; waar koop je wél een écht mooie, hippe spijkerbroek in een grote maat? Dus niet een "standaard" lijn die gaat tot maat 46, maar waar koop je als jonge, hippe (hoop ik toch) vrouw een écht mooie/hippe/stoere spijkerbroek die NIET van M&S kwaliteit is en die dus echt mooi zit. mooi blijft en lang mee gaat?
Uw mening dus, graag!
668, the neighbour of the Beast
zaterdag 4 januari 2014 om 12:59
quote:calvijn1 schreef op 03 januari 2014 @ 15:23:
[...]
Ik heb bij Ulla gewerkt en ik vind dit dus echt model wortelbroek.
Ze worden wel heel veel verkocht, dat weer welvind je? Hoe lang is het geleden dat je er werkte? Ik vind het juist een goed bootcutmodel. Wortelbroeken worden smaller naar beneden toe.
[...]
Ik heb bij Ulla gewerkt en ik vind dit dus echt model wortelbroek.
Ze worden wel heel veel verkocht, dat weer welvind je? Hoe lang is het geleden dat je er werkte? Ik vind het juist een goed bootcutmodel. Wortelbroeken worden smaller naar beneden toe.
zaterdag 4 januari 2014 om 13:14
quote:amarna schreef op 04 januari 2014 @ 12:59:
[...]
vind je? Hoe lang is het geleden dat je er werkte? Ik vind het juist een goed bootcutmodel. Wortelbroeken worden smaller naar beneden toe.
Phoe, zo'n 3.5 jaar geleden denk ik
Kan zijn dat,model is veranderd. Zal oudcollega/vriendin eens vragen.
Bij mij werden de pijpen van boven ook te wijd.
[...]
vind je? Hoe lang is het geleden dat je er werkte? Ik vind het juist een goed bootcutmodel. Wortelbroeken worden smaller naar beneden toe.
Phoe, zo'n 3.5 jaar geleden denk ik
Kan zijn dat,model is veranderd. Zal oudcollega/vriendin eens vragen.
Bij mij werden de pijpen van boven ook te wijd.
Frankly my dear, I don"t give a damn