Mode & Beauty alle pijlers

Goede spijkerbroek grote maat

23-07-2010 15:11 107 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volledig geïnspireerd door topic "not your daughter's jeans", waarin geschreven werd dat die broeken vast gemaakt zijn voor de oudere, volle vrouw... Nu ben ik vol zat, maar niet oud en een okselbroek kan ik niet aan, maar goed.

Toen vroeg ik me af; waar koop je wél een écht mooie, hippe spijkerbroek in een grote maat? Dus niet een "standaard" lijn die gaat tot maat 46, maar waar koop je als jonge, hippe (hoop ik toch) vrouw een écht mooie/hippe/stoere spijkerbroek die NIET van M&S kwaliteit is en die dus echt mooi zit. mooi blijft en lang mee gaat?

Uw mening dus, graag!
668, the neighbour of the Beast
http://www.bagoes.nl/jeans-c-259.html
quote:amarna schreef op 03 januari 2014 @ 15:08:

Ulla Popken, model Mony.

Ik heb bij Ulla gewerkt en ik vind dit dus echt model wortelbroek.

Ze worden wel heel veel verkocht, dat weer wel
Frankly my dear, I don"t give a damn
Hebben ze bij de Levi winkel in Rotterdam niks?

Daar hebben ze naar ik aanneem toch alle maten ook apart in lengte en breedte.
Ik geloof in leven voor de dood
quote:calvijn1 schreef op 03 januari 2014 @ 15:23:

[...]

Ik heb bij Ulla gewerkt en ik vind dit dus echt model wortelbroek.

Ze worden wel heel veel verkocht, dat weer welvind je? Hoe lang is het geleden dat je er werkte? Ik vind het juist een goed bootcutmodel. Wortelbroeken worden smaller naar beneden toe.
quote:amarna schreef op 04 januari 2014 @ 12:59:

[...]

vind je? Hoe lang is het geleden dat je er werkte? Ik vind het juist een goed bootcutmodel. Wortelbroeken worden smaller naar beneden toe.

Phoe, zo'n 3.5 jaar geleden denk ik

Kan zijn dat,model is veranderd. Zal oudcollega/vriendin eens vragen.

Bij mij werden de pijpen van boven ook te wijd.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Liep vandaag door V&D en mijn aandacht werd getrokken door een verzameling hippe bonte kleuren. Merk: Paprika. Toen ik ging kijken ( want kleur triggert me) had ik ineens een kobaltblauwe spijkerbroek vast in maat 52. Blijkt dus tot grote maat verkrijgbaar.
Heb net internet bekeken. Paprika schijnt speciaal voor volle vrouwen te zijn. Op hun site zie ik echter voornamelijk voor mijn gevoel oudbollige kleding. Wat gek, totaal anders dan in winkel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven