Mode & Beauty alle pijlers

Goede zonnebrand

31-01-2014 08:35 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Halloooo mede forummers, ik ben heel blij want ik ga binnenkort van de zon genieten in Cuba.

Maar ik zie door de bomen het bos niet meer, en heb echt een goede zonnebeschermer nodig, tussen factor 30 en 50.

War hebben jullie goede ervaringen mee? Wil wel lekker bruin worden.
..popcorn?
Ik heb een spray van soltan (boots). Deze : http://nl.boots.com/solta ... ar-spray-spf30-150ml.html

Die vind ik heel prettig, maar is er alleen in factor 30 (weet dat hij in utrecht bij boots nu 5 euro is). Het is echt een spray zoals een deodorant, dus hij vernevelt heel fijn. Ik smeer hem dus ook verder niet uit en kan ook mijn eigen rug insprayen. Doet het ook op z'n kop zeg maar. Ik vind zo'n spray waar echt zo'n rechte straal uit komt niet prettig en dat hebben de meeste wel.

Verder vind ik ambre solair, die doorzichtige, heel fijn. Die plakt niet en dat is wel zo handig op het strand
Ik zweer helemaal weg bij Vision. Heb hiervoor alle merken die er zijn geprobeerd maar niks hielp (verbrand heel snel, en houd niet van smeersel die lang op de huid blijven liggen) Vision was voorheen alleen verkrijgbaar bij de apotheek, en tegenwoordig ook in elke drogist en heb je volgens mij ook in hoge factoren (heb zelf altijd 30) Maar de kinderversie heeft een nog hogere bescherming. Het is alleen geen goedkoop merk, maar ik hoefde mij maar 2x per in te smeren om niet te verbranden en wel lekker bruin te worden.
Vision vind ik ook goed spul.
Cum non tum age
Vision is perfect. Helaas ben ik er allergisch voor. Ik zou wel op het strand onder een parasol blijven, de zon is daar ontzettend fel en onder de parasol word je ook prima bruin.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Hier ook vision,ook ideaal met kinderen en we smeren maar 2x per dag.Je doet ook heel de zomer met zo'n tube.In verhouding vind ik het dus helemaal niet zo duur.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Ikzelf zweer al jaren bij P20 (te koop bij etos), waterbestendig, 10 uur werkzaam en je word er bruin van.

Het is een spray en ik doe echt een eeuwigheid met een potje. (Werkt ook in de Australische en Nieuw Zeelandse zon)

Vision hoor ik ook goede dingen over.
De spray van het kruidvat merk, ultra licht en een fijne verstuiver.
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Ik gebruik altijd P20 van Riemann, erg fijn spul.
My mind wanders in the shadows, I can not hear a sound, a zombie screams and a werewolf howls, my world is going down..
Het verschil in UV bescherming tussen factor 30 en 50 is dusdanig klein dat je waarschijnlijk een dief van je eigen portemonnee bent als je factor 50 kiest.

Qua merken vind ik Vision erg prettig, evenals No-Ad.
Australian Gold. heeeeerlijk spul en ruikt zalig.
Klinkt al goed allemaal ik ga eens op onderzoek en de zon dar is inderdaad ontzettend fel.
..popcorn?
Hier ook vision!
Nivea heeft een hele fijne spray. Vind ik altijd prettiger dan crème.
Australian Gold vind ik ook prettig smeren en bruint goed, maar die lucht.... Brrrr alsof je in een zwembad met pina colada bent gevallen, getver!

Ik ben fan van Nivea protect en bronze factor 30. Ruikt lekker maar is wel beetje vettig, het blijft op je huid liggen helaas.

Ik denk dat ik in een land als Cuba ook voor Vision of P20 zou gaan, lekker makkelijk en meer tijd om van andere dingen te genieten, ipv tig keer per dag zonnebrand smeren
Always look on the bright side of life
Vision vind ik perfect! Na het douchen insmeren, even laten intrekken en de zon in zonder nog een keer te smeren. Ik had laatst een plekje niet goed ingesmeerd. Alleen daar was ik knalrood na een dagje zon, zo goed werkt het dus.
quote:altijdonderweg schreef op 31 januari 2014 @ 08:57:

Het verschil in UV bescherming tussen factor 30 en 50 is dusdanig klein dat je waarschijnlijk een dief van je eigen portemonnee bent als je factor 50 kiest.

Qua merken vind ik Vision erg prettig, evenals No-Ad.No-Ad gebruikt ongezonde filters, uit mijn hoofd.
Australian gold! Smeert heerlijk, bruint wel goed & vind het heerlijk ruiken.

Hier besteld, super service!! & de after sun is zo lekker, en heel fijn! Dit jaar ga ik weer wat bestellen

Australian gold
Gewoon daar kopen! Bananaboat en hawaiian tropic Vind ik heerlijke sprays!.

Ik sla altijd groot in in de Caraïben. Zodat ik weer een tijd vooruit kan thuis

Daarbij is het daar meer dan de helft goedkoper!!
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
quote:Ksenija schreef op 31 januari 2014 @ 10:28:

[...]

No-Ad gebruikt ongezonde filters, uit mijn hoofd.Ik heb momenteel geen verpakking in huis, maar volgens mij bevat Vision bijvoorbeeld ook oxybenzone, een chemisch filter dat soms wat ter discussie staat.
Heb bij de Action een paar grote tubes van A-merken gekocht. Daar staan er nu heel veel en ook nog een paar speciaal voor het gezicht.

Dat de beschermingsfactor snel minder wordt. Daar heb ik niets van gemerkt. Elders weet je ook niet hoe oud het is.

De merken die ze daar hebben. Die stonden bij bijv. het Kruidvat veel duurder. En vergeleken met Nivea vind ze ik fijner voor het gezicht. Die er speciaal voor zijn.

Ik gebruik die trouwens zo tussendoor i.p.v. dagcreme op die prachtige zonnige dagen die we de laatste maanden meerdere keren hebben gehad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven