goeie bodyscrub ?
maandag 11 april 2011 om 23:07
maandag 11 april 2011 om 23:15
Men neme een soepkom met gewoon keukenzout. Giet er olijfolie ( Extra virgine olijfolie, trekt beter in de huid dan de traditionele) op, eventueel een paar druppeltjes lekker ruikende natuurlijke olie en scrubben maar.
Afspoelen, niet afdrogen maar deppen en klaar.
Natuurlijker en goedkoper kan het niet.
Eens per week is voldoende. Heb je een erg droge huid pak je ipv zout suiker.
Probeer dit maar eens.
Probeer dit maar eens.
maandag 11 april 2011 om 23:28
maandag 11 april 2011 om 23:53
Zoutscrub van natures kruidvat. review van de scrub
Die van Sabon is goddelijk, maar erg duur (E20,-). Qua structuur lijkt die van kruidvat erop (grof zout) maar is een stuk goedkoper (2 euro nog iets). Als je dus van goed grof zoutscrub houdt, niet van die creme met wat korreltjes, dan heb je aan die van het kruidvat een goeie! Ik zweer erbij (naast die van sabon).
Die van Sabon is goddelijk, maar erg duur (E20,-). Qua structuur lijkt die van kruidvat erop (grof zout) maar is een stuk goedkoper (2 euro nog iets). Als je dus van goed grof zoutscrub houdt, niet van die creme met wat korreltjes, dan heb je aan die van het kruidvat een goeie! Ik zweer erbij (naast die van sabon).
maandag 11 april 2011 om 23:58
quote:belchica schreef op 11 april 2011 @ 23:07:
hello
ik ben op zoek naar een goeie bodyscrub die niet te duur is en misschien ook natuurlijk is. Hebben jullie ervaring met bodyscrub van the body shop ? of van rituals ?
ik probeerde al die van het kruidtvat en van de hema maar die bevielen me niet zo
bedankt voor jullie tips !!de zoutscrub of de creme scrub, want de creme scrub van kruidvat vind ik ook niets. Die andere juist wel.
hello
ik ben op zoek naar een goeie bodyscrub die niet te duur is en misschien ook natuurlijk is. Hebben jullie ervaring met bodyscrub van the body shop ? of van rituals ?
ik probeerde al die van het kruidtvat en van de hema maar die bevielen me niet zo
bedankt voor jullie tips !!de zoutscrub of de creme scrub, want de creme scrub van kruidvat vind ik ook niets. Die andere juist wel.
dinsdag 12 april 2011 om 00:05
quote:bosaapje schreef op 11 april 2011 @ 23:15:
Men neme een soepkom met gewoon keukenzout. Giet er olijfolie ( Extra virgine olijfolie, trekt beter in de huid dan de traditionele) op, eventueel een paar druppeltjes lekker ruikende natuurlijke olie en scrubben maar.
Probeer dit maar eens.Zoiets, maar dan met honing en suiker.
Probeer dit maar eens.Zoiets, maar dan met honing en suiker.
dinsdag 12 april 2011 om 07:28
Salina zout te koop in zakken van 1 kg bij ieder supermarkt kost ¤0,25 per zak!!! Geweldig. Ben enorme fan van dure merken, maar niks kan aan dit tippen. Beetje water , handvol zout en scrubben maar. geen ander zout nemen, zit nl jodiunm in dat droogt uit. Als je dit een laag in het bad doet eerst scrubben en dan bad vullen zout erin laten en even liggen krijg je een enorm zachte huid. Heb je zelfds geen bodylotion nodig.
dinsdag 12 april 2011 om 10:39
quote:Very Cherry schreef op 11 april 2011 @ 23:14:
Ik zweer bij die van Sabon;
[afbeelding]
... in een aantal verleidelijke geurtjes zoals Lemon-Mint, Lavendel-Appel, en Vijg-Cocos.Sluit ik me helemaal bij aan! Als je na het scrubben afspoelt blijven de druppels op je huid staan, net een auto die in de was is gezet . Echt een toppertje is deze!
Ik zweer bij die van Sabon;
[afbeelding]
... in een aantal verleidelijke geurtjes zoals Lemon-Mint, Lavendel-Appel, en Vijg-Cocos.Sluit ik me helemaal bij aan! Als je na het scrubben afspoelt blijven de druppels op je huid staan, net een auto die in de was is gezet . Echt een toppertje is deze!
dinsdag 12 april 2011 om 16:50
quote:Lizzl schreef op 11 april 2011 @ 23:28:
[...]
Wedden van wel
Gewoon naar het strand, in de branding zitten, handje zand en scrubben maar.
Zo doe ik het als het weer het toelaat en het zand fijn is. Vooral wit zand is er uitermate geschikt voor.
En je droge huid dan? Smeer jij je nooit in na het strandscrubben
De manier zoals ik het beschrijf is 2 in 1
Over een maandje ga ik weer eens strandscrubben
[...]
Wedden van wel
Gewoon naar het strand, in de branding zitten, handje zand en scrubben maar.
Zo doe ik het als het weer het toelaat en het zand fijn is. Vooral wit zand is er uitermate geschikt voor.
En je droge huid dan? Smeer jij je nooit in na het strandscrubben
De manier zoals ik het beschrijf is 2 in 1
Over een maandje ga ik weer eens strandscrubben
dinsdag 12 april 2011 om 20:22
quote:bosaapje schreef op 11 april 2011 @ 23:15:
Probeer dit maar eens.Dit is inderdaad heerlijk. Superzachte huid daarna.
Probeer dit maar eens.Dit is inderdaad heerlijk. Superzachte huid daarna.
woensdag 13 april 2011 om 11:21
quote:_avril_ schreef op 11 april 2011 @ 23:58:
[...]
de zoutscrub of de creme scrub, want de creme scrub van kruidvat vind ik ook niets. Die andere juist wel.ik gebruikte de bodyscrub kiwi van het kruidvat
kiwi scrub foto
die vond ik niet zo goed
en die crème scrub van hema was foto bamboo scrub hema deze vond ik niet zo leuk want het voelde alsof het mijn poriën dicht liet slibben
bedankt voor alle goeie tips !!
[...]
de zoutscrub of de creme scrub, want de creme scrub van kruidvat vind ik ook niets. Die andere juist wel.ik gebruikte de bodyscrub kiwi van het kruidvat
kiwi scrub foto
die vond ik niet zo goed
en die crème scrub van hema was foto bamboo scrub hema deze vond ik niet zo leuk want het voelde alsof het mijn poriën dicht liet slibben
bedankt voor alle goeie tips !!