Mode & Beauty alle pijlers

goeie bodyscrub ?

11-04-2011 23:07 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
hello

ik ben op zoek naar een goeie bodyscrub die niet te duur is en misschien ook natuurlijk is. Hebben jullie ervaring met bodyscrub van the body shop ? of van rituals ?

ik probeerde al die van het kruidtvat en van de hema maar die bevielen me niet zo

bedankt voor jullie tips !!
De Hammamscrub van Yves Rocher is heeeeerlijk!:) heel natuurlijk. Die hele lijn trouwens, ook het haar/gezichtsmasker.
Je weet maar nooit
Limoensap met suiker, goedkoper krijg je het niet, en mijn velletje is zachter dan met welke andere scrub die ik ooit geprobeerd heb!
Ik zweer bij die van Sabon;

... in een aantal verleidelijke geurtjes zoals Lemon-Mint, Lavendel-Appel, en Vijg-Cocos.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Men neme een soepkom met gewoon keukenzout. Giet er olijfolie ( Extra virgine olijfolie, trekt beter in de huid dan de traditionele) op, eventueel een paar druppeltjes lekker ruikende natuurlijke olie en scrubben maar.

Afspoelen, niet afdrogen maar deppen en klaar.

Natuurlijker en goedkoper kan het niet.

Eens per week is voldoende. Heb je een erg droge huid pak je ipv zout suiker.

Probeer dit maar eens.
ga ik ns uitproberen, bosaapje
St.Yves. Maar heb geen idee waar je dat in NL kan kopen.
quote:bosaapje schreef op 11 april 2011 @ 23:15:

Wedden van wel

Gewoon naar het strand, in de branding zitten, handje zand en scrubben maar.

Zo doe ik het als het weer het toelaat en het zand fijn is. Vooral wit zand is er uitermate geschikt voor.
Hammam hotscrub van Rituals

“Don’t look back – you’re not going that way.”
Zoutscrub van natures kruidvat. review van de scrub

Die van Sabon is goddelijk, maar erg duur (E20,-). Qua structuur lijkt die van kruidvat erop (grof zout) maar is een stuk goedkoper (2 euro nog iets). Als je dus van goed grof zoutscrub houdt, niet van die creme met wat korreltjes, dan heb je aan die van het kruidvat een goeie! Ik zweer erbij (naast die van sabon).
quote:belchica schreef op 11 april 2011 @ 23:07:

hello

ik ben op zoek naar een goeie bodyscrub die niet te duur is en misschien ook natuurlijk is. Hebben jullie ervaring met bodyscrub van the body shop ? of van rituals ?

ik probeerde al die van het kruidtvat en van de hema maar die bevielen me niet zo

bedankt voor jullie tips !!de zoutscrub of de creme scrub, want de creme scrub van kruidvat vind ik ook niets. Die andere juist wel.
Het huismerk van de Etos vind ik wel en lekkere scrub hebben. Vooral die met amandel!

Men neme een soepkom met gewoon keukenzout. Giet er olijfolie ( Extra virgine olijfolie, trekt beter in de huid dan de traditionele) op, eventueel een paar druppeltjes lekker ruikende natuurlijke olie en scrubben maar.

Probeer dit maar eens.Zoiets, maar dan met honing en suiker.
Salina zout te koop in zakken van 1 kg bij ieder supermarkt kost ¤0,25 per zak!!! Geweldig. Ben enorme fan van dure merken, maar niks kan aan dit tippen. Beetje water , handvol zout en scrubben maar. geen ander zout nemen, zit nl jodiunm in dat droogt uit. Als je dit een laag in het bad doet eerst scrubben en dan bad vullen zout erin laten en even liggen krijg je een enorm zachte huid. Heb je zelfds geen bodylotion nodig.
Ik vind die roze van action heerlijk! En lekker cheap
Die van de Action is inderdaad ook fijn (en goedkoop).
quote:Very Cherry schreef op 11 april 2011 @ 23:14:

Ik zweer bij die van Sabon;

[afbeelding]

... in een aantal verleidelijke geurtjes zoals Lemon-Mint, Lavendel-Appel, en Vijg-Cocos.Sluit ik me helemaal bij aan! Als je na het scrubben afspoelt blijven de druppels op je huid staan, net een auto die in de was is gezet . Echt een toppertje is deze!
Collistar, maar die is verre van goedkoop.

Ik gebruik ook zeezout vermengt met (bad)olie, wel heel goedkoop.
Scrub van Sabon is heerlijk, maar wat aan de prijzige kant.

Ik vind de scrubs van the Bodyshop ook erg prettig en daarna insmeren met de bijpassende bodybutter.
Ik twijfel of deze goed is. Iemand ervaring mee?

Is van de tuinen..

quote:Lizzl schreef op 11 april 2011 @ 23:28:

[...]

Wedden van wel

Gewoon naar het strand, in de branding zitten, handje zand en scrubben maar.

Zo doe ik het als het weer het toelaat en het zand fijn is. Vooral wit zand is er uitermate geschikt voor.

En je droge huid dan? Smeer jij je nooit in na het strandscrubben

De manier zoals ik het beschrijf is 2 in 1

Over een maandje ga ik weer eens strandscrubben

Probeer dit maar eens.Dit is inderdaad heerlijk. Superzachte huid daarna.
Sabon Lemon Mint Scrub!
quote:_avril_ schreef op 11 april 2011 @ 23:58:

[...]

de zoutscrub of de creme scrub, want de creme scrub van kruidvat vind ik ook niets. Die andere juist wel.ik gebruikte de bodyscrub kiwi van het kruidvat

kiwi scrub foto

die vond ik niet zo goed

en die crème scrub van hema was foto bamboo scrub hema deze vond ik niet zo leuk want het voelde alsof het mijn poriën dicht liet slibben

bedankt voor alle goeie tips !!
Apricot scrub van St. Yves.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven