Mode & Beauty alle pijlers

Grappigste/lelijkste sieraad

13-05-2012 18:33 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gister bij de primark een lange gouden ketting gekocht met een gouden ananas whaha.

Zitten allemaal diamantjes in!

Ik vind m zo lelijk dat ie leuk is en ben er heel blij mee!

(als ie duurder was dan wat ik heb betaald had ik m overigens ook nooit gekocht)

Wat is het grappigste/lelijkste sieraad dat jij hebt?
Internagelaktisch
Sinds vandaag ben ik de trotse eigenaar van een recycle ketting van italiaans design. Heel eco, volledig bio-afbreekbaar. Uniek, en met liefde geproduceerd. Mijn hummel van twwe schonk mij een hele mooie ketting geregen van beschilderde penne. Als er ook maar iemand op mijn erk humor zou hebben deed ik hem morgen om.
Jammer dat dat niet kan.. Ik zou er hard om kunnen lachen haha
Internagelaktisch
Ik bezit een soort rozenkrans achtige ketting waar het Jezus figuurtje verkeerd om om het kruis bevestigd is.ik weet niet of het expres gedaan is, mijn oma had hem per post ontvangen. Ik draag hem eigenlijk nooit maar maar vind hem wel grappig.

Ik kreeg laatst ook van een vriendin de Hak appelmoes mini van de Albert Heijn aan een lange ketting. Omdat ik zo van appelmoes hou, afschuwelijk ding maar ik heb hem wel de hele dag met plezier gedragen.
Haha druifje, leuk idee van je vriendin! Grappig
Internagelaktisch
Mijn jongste dochter loopt met een roze stoffen appel aan een ketting... met een lachend gezichtje. Ik vind het echt zo'n grappig ding en stiekum mijn dochter een kei omdat ze het met haar 19 jaar gewoon draagto omdat ZIJ het leuk vindt.

Meid...jij komt er wel... :-)
Horen, zien en .... reageren
Haha cool! Ik hou van zulke dingen.

Heb heel lang knopjes voor in mn oor gehad in de vorm van muziek noten ook.
Internagelaktisch
Ik heb heel veel lelijke/foute sieraden. Vooral oorbellen: knalroze robotjes, paarse sterren met luipaardprint, baby's (van plastic he, geen echte), enorme fluogroene ringen...Ik ben zelf niet zo spraakzaam maar met dit soort dingen heb ik tenminste altijd een gespreksonderwerp bij de hand. En ze kosten bijna niets, andere mensen vinden ze zo lelijk dat ze altijd blijven liggen tot de laatste ronde van de uitverkoop.
@ allis, mijn dochter heeft mij vandaag ook zo'n ketting cadeau gedaan, maar dan nog met eigen geschilderde hanger met hartje erbij, topper!

Heb m de hele dag omgehouden! Dochter megatrots!, ik ook....

Maar ik heb ook hele foute kettingen, met allemaal kraaltjes, mijn lievelings hanger is een klokhuis. Ben gek op horloges en dan helemaal aparte/gekke. Ook gekke ringen, heb er met 9 beertjes op een kluitje, en twee parende kikkers.....hahaha

heb eigenlijk niet zo heel veel fatsoenlijks...hahaha

Potsiedikkie die ringen zijn echt leuk! Haha
Internagelaktisch
gaaf he!
quote:allis schreef op 13 mei 2012 @ 18:39:

Sinds vandaag ben ik de trotse eigenaar van een recycle ketting van italiaans design. Heel eco, volledig bio-afbreekbaar. Uniek, en met liefde geproduceerd. Mijn hummel van twwe schonk mij een hele mooie ketting geregen van beschilderde penne. Als er ook maar iemand op mijn erk humor zou hebben deed ik hem morgen om.Lief he! Vandaag heb ik de hele dag rond gelopen met een leren veter met daaraan een geel klei amulet met daarop de afdruk van de voet van dochter van 9 maanden.
Die ring met die beertjes is te gek! Waar heb je die vandaan? Willikook!

Ik heb zelf een lange bronskleurige ketting met in dezelfde kleur een robot eraan, van zo'n 6cm hoog. Met bewegende ledematen en een paar glimsteentjes. Zo fout en kinderlijk, maar oh zo leuk

En ik doe em gewoon om naar mn werk! (ben directiesecretaresse )
Die kikkers op elkaar

Dit is mijn Pronkstuk; (dat hart is ongeveer zo groot als mijn handpalm)

Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Spammert!
[quote]tanjar schreef op 20 mei 2012 @ 21:06:

mooi onderwerp!

www.stommespamsite.nl/quote]

Heb je gestafd.
quote:Stromboli schreef op 20 mei 2012 @ 21:09:

[quote]tanjar schreef op 20 mei 2012 @ 21:06:

mooi onderwerp!

www.stommespamsite.nl/quote]

Heb je gestafd.Nou ja, die site zag er op zich wel leuk uit, maar hoezo dacht je daar publiek voor te trekken hier op dat suffe forum?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven