gratis make-up proberen
woensdag 20 juli 2011 om 12:42
woensdag 20 juli 2011 om 12:49
woensdag 20 juli 2011 om 12:51
Weet je wat het verneukeratieve is bij dit soort sites, het is niet gratis.
Als je 4,95 per product aan verzendkosten moet betalen is het niet gratis.
Gratis is wat je bij kattensites ziet, een nieuwe smaak en die sturen je een gratis proefmonster.
Hier zie je meteen dat het niet gratis is maar hoe vaak je wel eerst je gegevens hebt ingevuld en dan heel sneaky bij verzenden ziet dat je wel verzendkosten moet betalen.
Als je 4,95 per product aan verzendkosten moet betalen is het niet gratis.
Gratis is wat je bij kattensites ziet, een nieuwe smaak en die sturen je een gratis proefmonster.
Hier zie je meteen dat het niet gratis is maar hoe vaak je wel eerst je gegevens hebt ingevuld en dan heel sneaky bij verzenden ziet dat je wel verzendkosten moet betalen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
woensdag 20 juli 2011 om 13:00
Voor niets gaat de zon op. Dus dat gratis is of stiekem toch niet helemaal gratis, of ze verwachten als tegenprestatie dat jij dus wel al die spam gaat ontvangen en misschien zelfs wel dat ze jouw online-netwerkje mogen gebruiken om die spam te versturen.
Een bedrijf dat dingen weggeeft zonder er iets voor terug te vragen is snel failliet.
Een bedrijf dat dingen weggeeft zonder er iets voor terug te vragen is snel failliet.
woensdag 20 juli 2011 om 13:54
quote:knakker schreef op 20 juli 2011 @ 12:42:
ik heb deze site gevonden waar je oa gratis nagellak en foundation kunt krijgen. www
nu wil ik mijn e-mail adres niet beschikbaar stellen voor spam en allerlei aanbiedingen ontvangen.
maar gratis make-up wil ik best wel ontvangen.
Iemand tips hoe hiermee om te gaan?Dan maak je een gmail-adres aan wat je vervolgens nooit bekijkt.
ik heb deze site gevonden waar je oa gratis nagellak en foundation kunt krijgen. www
nu wil ik mijn e-mail adres niet beschikbaar stellen voor spam en allerlei aanbiedingen ontvangen.
maar gratis make-up wil ik best wel ontvangen.
Iemand tips hoe hiermee om te gaan?Dan maak je een gmail-adres aan wat je vervolgens nooit bekijkt.
woensdag 20 juli 2011 om 14:11
Voor heel veel 'gratis' producten moet je je gegevens geven. Dat is niet gratis, maar ruilhandel: producten voor gegevens. Dan moet je zelf beslissen of je de ruil wilt maken. In het geval van een e-mail adres kan je een 'spam-adres' aanmaken wat je evt. elke zoveeltijd vervangt. Als ze iets naar je huisadres willen sturen, is dat natuurlijk niet zo makkelijk!
Zo heb ik bijvoorbeeld geen gebruik gemaakt van alle gratis baby-boxen (blije doos etc.) Dan weet pampers en etos en weet ik veel wie allemaal de geboortedatum van mijn kind en mijn huisadres... Nu krijg je baby-reclame, is ze zes jaar krijg je spam speciaal voor meisjes van zes... kom je nooit meer van af (tot je verhuist). (en nee-nee stickers werken niet want ze hebben je naam en adres) Dankjewel, ik koop de producten die in die doos zitten zelf wel.
Zo heb ik bijvoorbeeld geen gebruik gemaakt van alle gratis baby-boxen (blije doos etc.) Dan weet pampers en etos en weet ik veel wie allemaal de geboortedatum van mijn kind en mijn huisadres... Nu krijg je baby-reclame, is ze zes jaar krijg je spam speciaal voor meisjes van zes... kom je nooit meer van af (tot je verhuist). (en nee-nee stickers werken niet want ze hebben je naam en adres) Dankjewel, ik koop de producten die in die doos zitten zelf wel.