Mode & Beauty alle pijlers

Guhl oplichtend

22-06-2010 18:53 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er ervaring mee? Het is een heel klein flesje met doorzichtig spul.

Ik heb pas mijn haar geverfd maar ik zou het nog iets lichter willen. Zou dat spul dan wel werken? En moet je het hele flesje gebruiken?
Volgens mij werkt dat alleen op ongekleurd haar.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
Oh ik dacht al dat je was opgelicht door de firma Guhl...
quote:gazelle schreef op 22 juni 2010 @ 19:08:

Oh ik dacht al dat je was opgelicht door de firma Guhl...Haha dacht ik ook.
Jullie zijn dus al blond. Nu ik nog ; )
haha.. maar gebruik GEEN blondspray!!!!!! dat is zooo slecht voor je haar.. ik kan het weten, ben namelijk kapster en heb vaan meegemaakt dat er mensen waren die blondspray gebruikte en het haar echt dramatisch slecht werd.
Dat spulletje is dus precies hetzelfde als blondspray alleen is het geen spray.

Doet hetzelfde, namelijk je haar opbleken, geleidelijk, en liefst in combinatie met de zon. Of dat ook gaat met al geverfd haar weet ik niet maar het lijkt me niet goed. Dan breekt het echt af. Op ongeverfd haar gaf het bij mij wel een mooi resultaat (heel natuurlijk blond) maar het werd er heel droog van aan de punten en mijn puntjes gingen ook splijten. Dus ik moest toen heel vaak knippen. Ik doe het niet meer, omdat ik de schade zo zonde vond. Maar als je het niet al te lang hebt, en je knipt regematig kan het best.
quote:sammiesan schreef op 22 juni 2010 @ 21:30:

haha.. maar gebruik GEEN blondspray!!!!!! dat is zooo slecht voor je haar.. ik kan het weten, ben namelijk kapster en heb vaan meegemaakt dat er mensen waren die blondspray gebruikte en het haar echt dramatisch slecht werd.Ja dat heb ik ooit geprobeerd. Het resultaat was in het begin best mooi maar later werd mijn haar ontzettend droog en was het net elastiek. Het heeft lang geduurd voor het weer normaal was. Echt, dat doe ik nooit meer!
Mijn zusje is ook kapster, en ik mag dat spul echt niet van haar gebruiken, omdat het zo slecht is voor je haar.

Ze zei dat je beter een paar lichtere plukken kunt verven, heeft hetzelfde effect en is beter voor je haar.
Ik heb van mezelf donkerblond haar. Ik heb blondspray en guhl oplichtend gebruikt. Mijn haar is nu mooi goudblond en niet droog. Misschien heb ik dan wel geluk dat mijn haar zo goed blijft met deze producten, maar ik heb mijn vriendinnetjes het ook aanbevolen en dat is ook allemaal goed uitgevallen. Ik heb mensen gezien die hun haar in een keer blond had geverft en dat zag er zo veel slechter uit. Dus ik blijf dit gebruiken ipv te gaan verven.
Ik gebruikte dit in m'n jeugd, op ongeverfd haar. Zou 't nu niet aandurven.
quote:Sylphide75 schreef op 22 juni 2010 @ 21:39:

Dat spulletje is dus precies hetzelfde als blondspray alleen is het geen spray.

Doet hetzelfde, namelijk je haar opbleken, geleidelijk, en liefst in combinatie met de zon. Of dat ook gaat met al geverfd haar weet ik niet maar het lijkt me niet goed. Dan breekt het echt af. Op ongeverfd haar gaf het bij mij wel een mooi resultaat (heel natuurlijk blond) maar het werd er heel droog van aan de punten en mijn puntjes gingen ook splijten. Dus ik moest toen heel vaak knippen. Ik doe het niet meer, omdat ik de schade zo zonde vond. Maar als je het niet al te lang hebt, en je knipt regematig kan het best.Eens met Sylphide. Is hetzelfde als blondspray en je haar wordt er stro van. Zeker op geverfd haar zou ik het nooit doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven