Mode & Beauty alle pijlers

Haar verknipt /rare pony

27-02-2020 00:14 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste iedereen,

Ik had een vraagje. Maandag is mijn haar geknipt door een kapper, maar dit is TOTAAL niet geworden wat ik wou. Ik wou twee plukken om mijn gezicht te framen en de puntjes wat bij geknipt hebben. Ik had haar zelfs meerdere foto’s laten zien van een kapperssite (ik ben me bewust van het feit dat haar niet een copy/paste ding is, maar dit was wel heel erg anders).

Het is echt totaal niet als ik gevraagd had. Dit heb ik ook met de kapper besproken en ik hoefde ook niet te betalen, echter zit ik nu wel met haar dat helemaal verpest is. Er is meer dan 10 cm afgeknipt (wat ik heel rot vond want ik was het juist aan het groeien om het te doneren) en de plukken zijn een soort pony geworden (het lijkt net alsof een 12 jarige het zelf geknipt heeft).

Ze gaf aan het nog korter te willen knippen, maar ik ben toen maar weggegaan. Het was een meisje wat denk ik net nieuw was, want het was niet mijn standaard kapper, echter dacht ik ‘zo moeilijk is het toch niet om zoiets te knippen’, nou blijkbaar wel.

Nu zit ik dus met een aardig verpest kapsel. Aangezien ik een op een met klanten werk en een professionele uitstraling moet hebben is dit echt niet gewenst. Ik kan het niet eens achter mijn oor schuiven, zo kort is het (en ze heeft het tot achter mijn oor zo kort geknipt). Aangezien er al een stuk af was geknipt toen ik erachter kwam heb ik het haar laten afmaken, anders zou het enorm scheef zijn.

Nu vroeg ik me af of iemand ideeën had voor haarstijlen die er een beetje professioneel uitzien (dus geen klipjes ofzo), ik ben radeloos. Ik heb de krultang, stijltang, föhn en halfup/halfdown al geprobeerd, maar het is gewoon zo raar geknipt dat dit allemaal niet blijft zitten zonder 10 liter haarlak.

Ik gister en vandaag een knot in met schuifspeltjes om mijn ‘pony’ naar achter te houden, maar mijn baas vond dit te kinderlijk. Ik geef hem hier zeker gelijk in, maar heb ook de situatie aan hem uitgelegd. Hij begreep het, maar vond alsnog dat ik wat anders moest verzinnen.

Dus bij deze;

Weet iemand wat?

Nog korter knippen wil ik echt niet, want mijn haar groeit echt extreem langzaam.
Als ik naar de kapper ben geweest moet ik altijd weer even wennen aan mijn korte haar. Aan de pony doe ik dan wat gel en dan duw ik die een beetje in model. Na een tijdje is dat niet meer nodig.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er nog steeds geen beeld bij.

Beetje zoals Dora?
Afbeelding
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Alle reacties Link kopieren
Mijn beeld van wat ze wou; Afbeelding en wat ze kreeg; Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Of heb je zoiets als Bella Hay, maar dan de pony nog verder tot voorbij de oren geknipt?
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er een beeld bij van zoiets, maar dan geen bob maar langer: https://www.kapsels.net/kapsels11/shadow-kapsel3.htm

Wat wilde de kapster ervan maken? Heeft ze daar iets van gezegd?
every journey starts with a single step
Alle reacties Link kopieren
Ga vanmiddag langs bij een andere kapper. Misschien kunnen ze je kapsel bij knippen?
Zoiets als dit?
https://www.youtube.com/watch?v=q97iIDx-b7U
Alle reacties Link kopieren
PattyJupiter schreef:
27-02-2020 07:58
Kun je geen extensions laten zetten in het verknipte deel.
Ja slim
Alle reacties Link kopieren
[quote=Sjulia post_id=31027326 time=1582791334 user_id=378048]
Mijn beeld van wat ze wou;
Alle reacties Link kopieren
firedraakje schreef:
27-02-2020 09:20
Ik heb er een beeld bij van zoiets, maar dan geen bob maar langer: https://www.kapsels.net/kapsels11/shadow-kapsel3.htm

Wat wilde de kapster ervan maken? Heeft ze daar iets van gezegd?
Het is ongeveer zo, alleen dan is de zijkant wel iets langer. Ook is de linkerkant korter dan de rechtkant
Alle reacties Link kopieren
blauwe_emmer schreef:
27-02-2020 11:45
Ja slim

Ik heb helaas rood haar, hier zijn bijna geen betaalbare extensions in te vinden. Ik kijk hier naar ruim 600€ voor een beetje fatsoenlijke.
Alle reacties Link kopieren
Laat bij een andere kapper de pony fatsoenlijk knippen en rock die pony.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven