Mode & Beauty alle pijlers

Haar verven

19-10-2016 00:01 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey,

Ik heb een vraagje en hoop dat iemand hiermee bekent is. Ik verf mijn haar goud vrij licht blond door middel van high lights. Ik liet dit maandag bij werken en toen vond de kapper dat ik te veel verschillende haar kleuren had. Ze ging dit oplossen en zou t doortrekken zodat t natuurlijker leek. Ik vroeg of dit in de licht kleur van me punten kon. Ze heeft er toner overheen gedaan en toen werd t grijs/asblond. Het was heel mooi geverfd met super mooie high lights maar niet wat ik bedoelde. De dag erna ben ik terug gegaan en toen heeft ze er een lichte spoeling ingedaan. T grijze is weg maar t is nog steeds vrij donker voor wat k gewend ben. Zou ik mijn haar nu opnieuw helemaal kunnen verven, maar wel dat je de high lights ziet? Of moet dat dan gewoon weer blonde high lights laten zetten?
De kapster kan de strengen die jij niet mooi van kleur vindt. Weer in folie pakken in de kleur die jij dan wil.

Bij mij waren er Lowlights gezet. Te veel en te donker. Kon ze er op die manier weer uithalen.d.w.z. Lichter maken .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Zeg je meteen tegen je kapper dat het niet de juiste kleur is, of kom je daar later pas achter?
Ik zie het meestal pas thuis goed in mijn eigen spiegel. En bel dan gelijk.wil dan ook dezelfde dag of in ieder geval de volgende dag gelijk geholpen worden.
De eerste keer zag ik de kleur en zei t js wel heel erg asblond. En toen zei ze dat valt wel mee( viel niet mee) en dat ik kon terug komen als t niet beviel. En de tweede dacht k van Ohja t is weer een stuk warmer van kleur en is al meer blond. Toen ik thuis kwam vond ik t echt stuk donkerder lijken....
En nu zit ik dus te denken t helemaal weer blond te Later verven zonder high lights. Maar ben benieuwd of je dan de high lights die nu in me haar zitten blijft zien?
Dat ligt er aan welke kleur blond je gaat krijgen.even overleggen in de salon.
Je wast het er weer uit, kleur blijft niet zitten op geblondeerd haar.

Gewoon geduld hebben eventueel head en shoulders halen.

En niks meer met je haar laten doen waar je niet om vraagt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven