Haartjes op kin
vrijdag 10 februari 2023 om 15:19
Met het feit dat ik inmiddels halverwege de 40 ben hebben ook de hardere haartjes op m’n kin hun intrede gedaan. Niet echt een ramp ik epileer ze en klaar.
Maar wat ik niet snap, als ik vandaag die paar haartjes weg haal kan er morgen opeens weer een lange zwarte zitten. Hoe kan een zacht haartje in een nacht een hard zwart haartje worden?
Misschien hoort dit topic meer bij wetenschap of techniek haha, maar ik vraag me dat al weken af. Iemand anders daar wel eens over nagedacht?
Maar wat ik niet snap, als ik vandaag die paar haartjes weg haal kan er morgen opeens weer een lange zwarte zitten. Hoe kan een zacht haartje in een nacht een hard zwart haartje worden?
Misschien hoort dit topic meer bij wetenschap of techniek haha, maar ik vraag me dat al weken af. Iemand anders daar wel eens over nagedacht?
vrijdag 10 februari 2023 om 16:42
Nou! Wat een rotstreek van de natuur is dat hè. Bij mij werden het een soort staalkabels die zich door mijn huid naar buiten persten. Twee boven mijn lip en drie onder mijn kin. Ik was ze zó zat dat ik er zo'n heel lichtpulsapparaat voor heb aangeschaft. Zijn ze natuurlijk ook weer super hardnekkig. Maar na een paar behandelingen zijn het nu in ieder geval weer zachte haartjes. Dus ik ben al wel blij maar nog niet tevreden.
Op mijn voorhoofd heb ik om één of andere onverklaarbare reden een suuuuuper dun kleurloos haartje dat heel lang onder mijn huid blijft en dan opeens als ik me wat ruwer heb gewassen ofzo in zijn volledige 3cm lange glorie tadaaaaa roept.
Echt balen dat je als je twintig bent niet op waarde kunt schatten wat een goud je in handen hebt haha.
Op mijn voorhoofd heb ik om één of andere onverklaarbare reden een suuuuuper dun kleurloos haartje dat heel lang onder mijn huid blijft en dan opeens als ik me wat ruwer heb gewassen ofzo in zijn volledige 3cm lange glorie tadaaaaa roept.
Echt balen dat je als je twintig bent niet op waarde kunt schatten wat een goud je in handen hebt haha.
vrijdag 10 februari 2023 om 16:48
Ik heb witte lange haartjes die ik iinderdaad niet kan zien en er op gevoel met een pincet uit trek.Lila-Linda schreef: ↑10-02-2023 16:21ah joh, nog even en dan zijn je ogen zo slecht, dan zie je ze niet meer
![]()
vrijdag 10 februari 2023 om 17:10
vrijdag 10 februari 2023 om 17:44
Ik heb onder mijn neus zo'n 'schoonheidsvlekje', zoals Marilyn Monroe.
Maar dan met lange donkere haren. Die eruit trekken doet echt zo'n pijn!!
En onder mijn kin ook een paar.
En rondom mijn tepels...
Ik ben nog geen eens 40 en ik heb ze al zo'n 5 jaar
Maar dan met lange donkere haren. Die eruit trekken doet echt zo'n pijn!!
En onder mijn kin ook een paar.
En rondom mijn tepels...
Ik ben nog geen eens 40 en ik heb ze al zo'n 5 jaar
You can be anything you want to be, just turn yourself into anything you think that you could ever be. - Freddie Mercury
vrijdag 10 februari 2023 om 18:13
Ik ken de verbazing van de vrouwen om me heen, ik hoor ze dit ook vaak zeggen. “Die had ik er gister al uit getrokken!”
Zou het niet zijn dat je je toch vergist en er 1 gemist hebt?
Ik heb dit (nog) niet, maar wel langere neusharen sinds mijn.. 25ste?
Ik vind dat erg pijnlijk om te epileren. Altijd tranen in mijn ogen wanneer ik bezig ben
Ik vind dat erg pijnlijk om te epileren. Altijd tranen in mijn ogen wanneer ik bezig ben
vrijdag 10 februari 2023 om 18:53
Kan je die niet beter kort knippen? Itt haartjes op de kin hebben haren in je neus wel een functieSjulia schreef: ↑10-02-2023 18:13Ik ken de verbazing van de vrouwen om me heen, ik hoor ze dit ook vaak zeggen. “Die had ik er gister al uit getrokken!”
Ik vind dat erg pijnlijk om te epileren. Altijd tranen in mijn ogen wanneer ik bezig ben![]()
vrijdag 10 februari 2023 om 18:58
Zou je zo’n apparaat aanraden? Ik dacht erover om het professioneel weg te laten laseren. Welke heb jij?sprankelend schreef: ↑10-02-2023 16:42Nou! Wat een rotstreek van de natuur is dat hè. Bij mij werden het een soort staalkabels die zich door mijn huid naar buiten persten. Twee boven mijn lip en drie onder mijn kin. Ik was ze zó zat dat ik er zo'n heel lichtpulsapparaat voor heb aangeschaft. Zijn ze natuurlijk ook weer super hardnekkig. Maar na een paar behandelingen zijn het nu in ieder geval weer zachte haartjes. Dus ik ben al wel blij maar nog niet tevreden.
vrijdag 10 februari 2023 om 19:20
Dit.Susiequeke schreef: ↑10-02-2023 16:18Geen wetenschap of techniek, maar eerder een gevalletje optometrie denk ik![]()
Sinds ik elke dag, met leesbril op!!!!, in de spiegel kijk heb ik nooit meer van die lange haren.
If something didn't work the first time, start getting used to that feeling.
Week 10 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 10 februari 2023 om 19:20
sprankelend schreef: ↑10-02-2023 16:42Nou! Wat een rotstreek van de natuur is dat hè. Bij mij werden het een soort staalkabels die zich door mijn huid naar buiten persten. Twee boven mijn lip en drie onder mijn kin. Ik was ze zó zat dat ik er zo'n heel lichtpulsapparaat voor heb aangeschaft. Zijn ze natuurlijk ook weer super hardnekkig. Maar na een paar behandelingen zijn het nu in ieder geval weer zachte haartjes. Dus ik ben al wel blij maar nog niet tevreden.
vrijdag 10 februari 2023 om 19:24
vrijdag 10 februari 2023 om 20:07
Dan zouden het echt absurd snelgroeiende haartjes zijn.
If something didn't work the first time, start getting used to that feeling.
vrijdag 10 februari 2023 om 20:40
Meh, echt een harde aanrader vind ik het niet. Maarrrrrr ik ben ook geen gehoorzame, trouwe gebruiker. Het idee is dat je het om de twee weken (geloof ik) moet doen maar ik ben heel slecht met tijd èn ik ben ongeduldig, wat geen handige combinatie is. Maar omdat het wel echt meetbaar resultaat geeft ondanks mijn chaotische gebruik kan ik me wel voorstellen dat het bij correct gebruik echt goed werkt.
Ik heb er één van Silk'n omdat ik daar al een microcurrent apparaat van had waar ik erg tevreden over ben. Volgens mij komen ze ook vrij aardig naar voren in reviews.
vrijdag 10 februari 2023 om 20:44
Bij mij blijven ze op één of andere manier lang onder mijn huid. Die boven mijn lip kon ik echt al een paar dagen voelen als een soort hobbeltje. Niks te zien, zelfs niet een beetje zwart dat al door schemerde. En dan opeens plop! 3mm zwart staaldraad.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in