Haarverf zonder ammoniak
zaterdag 31 augustus 2013 om 02:50
Hallo..
Heb een vraag en hoop dat iemand hier antwoord op heeft..
Een week geleden ging ik mijn haren verven met garnier herbashine, ik had al een kleurtje in mijn haren (licht bruin) en wou het midden bruin krijgen.. Er stond op de verpakking dat ik het 10min moest laten inwerken nou ik heb t denk ik 20 a 25 min ingehad en nu zijn mijn haren zwart met een rode gloed..
Rode gloed wordt wel steeds duidelijker.. Heeft iemand dit meegemaakt? En is het schadelijk voor mijn haar om het nog een keer te verven? Aangezien er geen ammoniak in zit? En is herbashine snel uitwasbaar zodat ik niet hoef te verven maar gewoon geduld kan hebben tot het zelf eruit is?
Alvast bedankt. Groetjes..
Heb een vraag en hoop dat iemand hier antwoord op heeft..
Een week geleden ging ik mijn haren verven met garnier herbashine, ik had al een kleurtje in mijn haren (licht bruin) en wou het midden bruin krijgen.. Er stond op de verpakking dat ik het 10min moest laten inwerken nou ik heb t denk ik 20 a 25 min ingehad en nu zijn mijn haren zwart met een rode gloed..
Rode gloed wordt wel steeds duidelijker.. Heeft iemand dit meegemaakt? En is het schadelijk voor mijn haar om het nog een keer te verven? Aangezien er geen ammoniak in zit? En is herbashine snel uitwasbaar zodat ik niet hoef te verven maar gewoon geduld kan hebben tot het zelf eruit is?
Alvast bedankt. Groetjes..
zaterdag 31 augustus 2013 om 04:02
zaterdag 31 augustus 2013 om 10:08
Lees de ingrediëntenlijst en zoek alles op. Vergelijk het dan met de ingrediëntenlijst van welk andere vergelijkbaar artikel. Zoek uit wat elk ingrediënt precies doet (wikipedia geeft meestal relevante info).Besteed er wat tijd aan; dat scheelt je geld. Je bent wel je illusies kwijt maar ik neem aan dat je je kritische vermogens op de werkelijkheid wil baseren?
zaterdag 31 augustus 2013 om 16:52
quote:chocolol schreef op 31 augustus 2013 @ 04:02:
Waarom volg je niet gewoon de instructies op het pakje op?
Wie weet wat er kan gebeuren als je inwerktijd meer dan verdubbeld...
Ik zou zeker een paar weken wachten tussen twee verfbeurten in.
En als het permanente verf is, dan is het niet uitwasbaar. (Staat op de verpakking.)
Nou omdat ik lang dik haar heb was ik wel ff bezig met inbrengen dus toen ik klaar was.. was ik wel 20 a 25 min bezig geweest
Begrijp je?
Waarom volg je niet gewoon de instructies op het pakje op?
Wie weet wat er kan gebeuren als je inwerktijd meer dan verdubbeld...
Ik zou zeker een paar weken wachten tussen twee verfbeurten in.
En als het permanente verf is, dan is het niet uitwasbaar. (Staat op de verpakking.)
Nou omdat ik lang dik haar heb was ik wel ff bezig met inbrengen dus toen ik klaar was.. was ik wel 20 a 25 min bezig geweest
Begrijp je?
zaterdag 31 augustus 2013 om 16:53
quote:blommit schreef op 31 augustus 2013 @ 10:08:
Lees de ingrediëntenlijst en zoek alles op. Vergelijk het dan met de ingrediëntenlijst van welk andere vergelijkbaar artikel. Zoek uit wat elk ingrediënt precies doet (wikipedia geeft meestal relevante info).Besteed er wat tijd aan; dat scheelt je geld. Je bent wel je illusies kwijt maar ik neem aan dat je je kritische vermogens op de werkelijkheid wil baseren?Dankjewel beetje dom heb er zelf niet eerder aangedacht om het op te zoeken..
Lees de ingrediëntenlijst en zoek alles op. Vergelijk het dan met de ingrediëntenlijst van welk andere vergelijkbaar artikel. Zoek uit wat elk ingrediënt precies doet (wikipedia geeft meestal relevante info).Besteed er wat tijd aan; dat scheelt je geld. Je bent wel je illusies kwijt maar ik neem aan dat je je kritische vermogens op de werkelijkheid wil baseren?Dankjewel beetje dom heb er zelf niet eerder aangedacht om het op te zoeken..