Mode & Beauty alle pijlers

Hakhoogte

05-05-2012 15:09 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben i.v.m. zwangerschap op zoek naar een paar (goedkope) niet al te hoge hakken. Nu zit ik steeds te kijken op de site van bijv. v. Haren, maar daar staan dus geen hakhoogtes bij. Heel vervelend. Nou heb ik een paar gevonden die ik leuk vind en ben van plan ze gewoon te bestellen via internet, maar wil graag weten hoe hoog de hak is.

http://www.vanharen.nl/NL ... /00003001082448/Pump.prod voor als het plaatje niet werkt

Dit zijn ze. Kent iemand ze? Of heb je ong. een idee hoe hoog ze zijn? Alvast bedankt!

Ik kan ze natuurlijk ook gewoon bestellen en dan kijken, maar vind het toch wel handig om het even van te voren te weten.:)
Trotse mama van Benthe* en Niene!
Ik denk een cm of 5/6, hoger niet volgens mij.

Maareh... als je zwanger bent, kan je ze op een gegeven moment nog wel aan dan???
Dankje! Nee, en daarom wil ik er ook niet teveel aan uitgeven. De hakken die ik nu heb, zijn te hoog, en daarom wil ik even voor tijdelijk nieuwe zeg maar. Ik ga ze bestellen =)
Haha, okee :-) Succes ermee!!
Deze hakken zijn 7,6 cm en zijn in mijn ogen nog iets lager dan de pump die jij laat zien...

Ik weet niet of je er dagelijks op wil lopen, of voor een paar uurtjes op een bruiloft ofzo? In het eerste geval: echt niet doen, is zo slecht voor je bekken. In het tweede geval: ook een paar nette platte (ballerina's?) meenemen, zodat je kan wisselen als het echt niet meer gaat.
Bij het zoeken op hakhoogte van 5-7 cm komt jouw pump tevoorschijn. Denk zelf dat ze 7 cm zijn.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Gefeliciteerd met je zwangerschap !

Maar ehhh, waarom ga je niet inplaats van proberen erachter te komen hoe hoog een hak op een plaatje is, een dagje gezellig met een vriendin shoppen en schoenen passen ;) ?
Bij het zoeken op hakhoogte van 5-7 cm komt ook deze tevoorschijn (9,1 cm), dus ik denk dat Van Haren nog wat te doen heeft op de site. Ik denk dat ze zeker 8 cm zijn, als ik ze vergelijk met de schoen (link) die ik eerder postte.
quote:mirjam2510 schreef op 05 mei 2012 @ 15:54:

Gefeliciteerd met je zwangerschap !

Maar ehhh, waarom ga je niet inplaats van proberen erachter te komen hoe hoog een hak op een plaatje is, een dagje gezellig met een vriendin shoppen en schoenen passen ;) ?Toen ik zwanger was, was er van een uurtje gezellig shoppen qua lopen al geen sprake, laat staan een dagje
Die schoenen heb ik! In het rood,maar dat maakt niet uit.

Vers opgementen: 9 cm!!
Hmm... ik moet denk ik mijn ogen na laten kijken als ik dit zo lees. Sorry van het bagger-advies dan!

(Dadelijk eens in de kast kijken, begin nu toch echt te twijfelen aan mijn "Nee-ik-draag-niks-hoger-dan-vijf-cm"verhaal)
Dankjewel voor jullie reacties! En voor de felicitaties natuurlijk.

`t Is niet voor een speciale gelegenheid, maar meer voor als ik ergens heen ga ofzo. Dus verjaardag, feestje, dat soort dingen. Als ik de reacties hier zo lees, vind ik ze toch echt te hoog, dan kan ik net zo goed de hakken die ik al heb aantrekken.

Dus ik zoek nog even vrolijk verder (tegen de tijd dat ik ze heb gevonden, ben ik allang bevallen.. )
Zoek je ongeveer dezelfde kleur als op het plaatje van Van Haren?

Deze staan op Zalando:

http://www.zalando.nl/ann ... -beige-an611x002-704.html

Ongeveer hetzelfde model, niet te duur en met een hakhoogte van 5 cm.

Ik heb daar geen aandelen, maar misschien is het iets voor je?

Ook namens mij gefeliciteerd trouwens!
Ja, bij Ziengs hebben ze ook een indicatie op hakhoogte. En bij Omoda.

Ik zou nog even wachten als je ze nog niet nodig hebt, want de sale is er al ergens in juni...

Scapino heeft ook net een speciale actie gehad. Die zijn ook wat steviger. Die hebben soms ook zomaar een korting van 10 euro die alleen voor bestellingen online geldt.

Ik heb heel veel mail verwijderd zonder te bekijken afgelopen weken.
Ik heb ook een paar van 5 cm volgens de site, maar die zijn toch echt 7 cm.

Is verschillend per site. Scapino en Wehkamp hebben er ook enkele goedkopere staan. Aanbiedingen waren er een week geleden.
@wittegeit Ja wel iets in die tinten, dat is nl. vrij neutraal en m.b.t. de zomer ook wel leuk. Ik vind ze wel leuk, maar op de een of andere manier niet heel elegant ofzo, haha. Komt denk ik omdat ik er toch een beetje aan moet wennen.
Waarom zou je als je zwanger bent niet meer op hakken kunnen lopen dan? Ik heb bij beide zwangerschappen tot de dag van de bevalling gewoon op mijn hoge hakken gelopen hoor, zou niet weten waarom niet?
quote:DrMelfi schreef op 07 mei 2012 @ 14:10:

Waarom zou je als je zwanger bent niet meer op hakken kunnen lopen dan? Ik heb bij beide zwangerschappen tot de dag van de bevalling gewoon op mijn hoge hakken gelopen hoor, zou niet weten waarom niet?

Omdat (uitzonderingen zoals jij daargelaten) de meeste vrouwen vroeger of later in de zwangerschap last krijgen van het feit dat hun bekkenbotten verweken en hun bekkenbodemspier verslapt. In combinatie met hakken (die je wervelkolom bij ongeveer je heupen kantelen) en de dikker wordende buik die ook al een aanpassing van je houding vergen, kan dat leiden tot verdere en/of vroegere rug- en bekkenklachten dan strikt noodzakelijk.

Mij is het altijd door iedere zwangerschapsprofessional (vk, echoscopisten, etc) afgeraden.
Echt waar?? Eerlijk waar nog nooit van gehoord. Zelf geen last van gehad en vriendinnen ook niet. Maar goed, weer iets geleerd vandaag!
Dat zeg ik: uitzonderingen daargelaten.
Ben er inderdaad de afgelopen weken achtergekomen dat het echt te zwaar wordt. En het is ook niet goed voor je bekken inderdaad.

Dus vandaar dat ik op zoek ben gegaan naar een paar niet al te hoge hakken die ik dan evt. nog wel aan zou kunnen naar bijv. feestjes/verjaardagen etc. Alleen ben ik gewend aan wat hogere hakken en vind ik dus niet veel mooi Nou ja, we zoeken vrolijk verder.

Als iemand ergens niet al te dure hakken tegenkomt met een hak van max. 7 cm, wil je het dan even laten weten? Bedankt!
quote:Tia.Dalma schreef op 07 mei 2012 @ 14:20:

Dat zeg ik: uitzonderingen daargelaten.Ach, ik ken alleen een man die als pedicure moest optreden voor zijn vrouw. Die mocht niet meer van hem. Ze kon zelf niet meer bij haar voeten.
quote:pimpelmeesje67 schreef op 05 mei 2012 @ 16:01:

Die schoenen heb ik! In het rood,maar dat maakt niet uit.

Vers opgementen: 9 cm!!

Ik heb ze ook, in het rood

Ik vind ze niet laag, jij wel Pimpski? Als je zwanger bent, en je zegt, ik wil een comfortabele hak, dan zeg ik, niet doen.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ik heb ook deze, ook van van Haren, en die zijn een stuk lager. Zelfde stijl, Ik heb ze niet aan omdat ze voor mij te laag zijn, voelt niet prettig.

Heb de hak zwart geverfd, trouwens, doe ik altijd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven