Mode & Beauty alle pijlers

Handige Tips! Mode Guru's & Fashionista's kletscafé deel 15

29-01-2010 18:50 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Topic Nummer 15 al weer! (klik hier voor een link naar deel 14)

Dit is een heel gezellig, positief topic over mode, maar ook over andere dingen die we in het dagelijks leven mee maken en met elkaar willen bespreken.

Of het gaat over onze favoriete thee smaak, onze favoriete douche gel, dagcrème of ons favoriete recept, beste manier om je kastjes schoon te maken, werkelijk alles komt hier aan bod! Er is zelfs iemand met heel veel verstand van auto's!!!

We hebben een trouwe harde kern, maar iedereen is welkom voor advies of een kletspraatje.

Mode Swahili voor Gevorderden:

A-lijn model: Een jurk, vest of ander kledingstuk dat de vorm van een A heeft en dus wijd uitloopt.

Boothals: Brede niet te diepe halslijn in jurk of shirt.

Boyfriendjeans: Jeans gebaseerd op het model van mannenbroeken maar aangepast aan het vrouwelijke lichaam. Maar een echte mannenjeans telt ook.

Hanger-appeal: Het kledingstuk ziet er op de hanger in de winkel saai of stom uit, maar is het wel (of juist) leuk als je het aantrekt.

Hemd: Shirtje met smalle bandjes.

LBD: Little Black Dress.

Longsleeve: Shirt met lange mouwen.

Lympen: Topicterm voor gympen in laarsvorm.

Peep-toe: Schoen met open neus.

Singlet: Shirtje met brede bandjes.

Snuggie: Kledingstuk wat eruit ziet alsof het té wijd is.

Spencer: Ook wel slip-over genoemd. Mouwloos gebreide trui, meestal gedragen over een blouse.

Stiletto: Schoen met zeer smalle hoge hak.

Sweatdress: Trui-jurk.

Tie-dye: Een print die lijkt op de techniek die vroeger werd gebruikt om kleding leuk te verven. Dus touwtjes om bepaalde stukken van je shirt binden en dan in de verf dompelen, dan kreeg je op bepaalde punten witte plekken.

T-shirk: Topicterm voor een shirt dat lang genoeg is om als jurk te dragen.

Toe Cleavage: Als je ballerina's of pumps draagt en je ziet de aanzet van je tenen
Eet smakelijk Sops!

De laarzen van wehkamp zijn gekomen. Zal even een plaatje plakken zodat jullie weten over welke ik klets.

Zo deze zijn het. Zien er mooi uit in het echt. Rits past goed dicht enzo. Alleen ze zijn zo smal bij mijn voeten. Loopt dat nog uit, heeft een maat groter bestellen dan zin?

Zusje, jij had toch ook laarzen besteld? Heb je ze al binnen en hoe zitten ze?
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
't Gaat snel hier; eet smakelijk GB!
zou ik een moodboard maken om mee te nemen naar de kapper en er ook kapsels bijplakken die ik mooi vind ?

stel dat ze me dan uitlachen....

( boeit me ook niet, dan loop ik gewoon weg )

misschien wel een idee, wat vinden jullie ?
PTT, ik neem ook af en toe wat uitgeprinte kapsels of plaatjes mee om te laten zien wat ik mooi vind. Is niks mis mee!
naar mijn ervaring worden schoenen met de tijd vanzelf wijder, jas.

leuke laarsjes trouwens.
dan doe ik dat te zijner tijd gewoon maar dan ga ik wel naar de kinki, denk ik.
quote:princessetamtam schreef op 02 februari 2010 @ 18:11:

naar mijn ervaring worden schoenen met de tijd vanzelf wijder, jas.

leuke laarsjes trouwens.

Dank je wel, ja ze zijn ook leuk maar doen nu bij de voorvoet echt pijn. Da's niet helemaal jofel hè?

Ik denk er even over na.
bij de voorvoet wijden ze meestal niet uit, geloof ik, hebben ze geen halve maat groter ?
Veel plezier GB!

Jas, zijn ze van leer? Dan loopt het meestal wel uit. Anders kan het tegenvallen... Mijn bestelling komt vanavond, ik wacht met smart op de Selektvracht-meneer. En op Kaktus, want die gaat koken
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Haai,

Ben ik ook nog even. Ga zo naar de meditatiecursus.

GB, veel plezier met mrG en Stanford.

Als je laarzen pijn doen, is het niet oké, Jas. Waar zitten ze precies te strak? Volgens mij is een maat groter vooral langer en niet zozeer breder.
Ben het wel eens met Elynn en PTT eigenlijk Jas... ik heb mezelf ook voorgenomen alleen maar schoenen te kopen die meteen lekker zitten...

Maar dat wilde je volgens mij niet horen.
Nou, de vreugd was van korte duur. Ga ervandoor. Zal de verworven zen hier rijkelijk uitdelen bij terugkomst.
Veel plezier vanavond Elynn! Zen ze!

Hm Zusje en Elynn, ja dacht ik zelf ook al, is niet oke hè. Ik ga ze morgen nog een keer passen.

Ze zitten te strak bij het gedeelte voordat je tenen beginnen.

Maar goed, 100 euro is dan ook wel weer te veel vind ik voor schoenen die pijn doen.

Ik hoop zo dat ik dan nog ergens andere tegen kom die ik ook zo leuk vind.
Ben ik ook weer

Ga zo lekker koken. Pasta met rode pesto en mozzarella, gedroogde tomaatjes, augurkjes en sla hmm lekker.

Er komt een vriendinnetje langs en Vriend is de playstation naar de slaapkamer verhuizen
Ik heb een plan: ik maak nooit meer een plan!

Hallooo!

Nou, ik weet alles over zwanger zijn en baby's hoor.

Omdat ze geen auto heeft en heel bang is, zijn we even het centrum in gegaan en dingen gekocht voor de baby. Kanonne zeg! Hahaha.

Nu SbJ Kijken! We hebben weer een punkert!
Ik ben even HELEMAAL klaar met Jovi!!!!!

Heb een drukke dag gehad, zitten leren etc. Ben helemaal kapot. Zit ik tv te kijken en Jovi heeft het gewoon op me gemunt. Normaal komt ie lekker bij me liggen, maar nu beet ie en krabte ie ( heb een flinke diepe snee in mn vinger, doet me nog zeer ook)

BEN EVEN HELEMAAL KLAAR MET M
sops, plantenspuit!
Dit zijn lekkere koekjes

Het 'moederpoestik'je' op zijn kop helpt niet, plantenspuit deinst ie even voor terug maar daarna slaat ie net zo hard weer toe. Ik weet even niet wat ik met hem moet en heb echt ff de energie niet om hem 10x te corrigeren. bah

@Roz; doe mij een stuk of 20 van die koekjes
Nou, ik heb vier van die koekjes gehad maar ben nu al misselijk, dat is het nadeel van die koekjes

Euhm.. Misschien vaker spuiten, of kan je de plantenspuit instellen qua straal, dat je echt een straal krijgt ipv wat nevel?
Plantenspuit op straal, spuiten en verder volledig negeren, zodra je reageert heeft ie zn zin
Hmm, Sops, kun je hem niet even buiten de woonkamer zetten, met de deur dicht? Kan ie even tot rust komen (en jij ook ). *bedenkt dat dit voor baby misschien niet zo'n goed plan is, moet nog nadenken over opvoeden *

Ik heb mijn wehkamp spullen binnen. Schoenen gaan terug, broeken ook. Maar de jurk is super!! Ik gok het erop, aangezien de bruiloft pas over 8 weken is weet je natuurlijk nooit hoe het loopt. maar met kussen eronder () ziet ie er nog steeds leuk uit. En hij is aan de voorkant langer, dus da's perfect. Legging eronder (I know, 'hoort' niet op bruiloft, maar ik vind het fijner zitten en het staat leuk, weet dat mijn zusje daar ook geen probleem mee heeft ), espadrilles erbij en een bolero en klaar!
Welke jurk heb je Zusje? Klinkt leuk!

Ik krijg morgen de doorzichtige shirt en bikini binnen, ben benieuwd!

Jeej! Mijn lieve lieve vriendje komt strakjes bij mij slapen omdat hij morgen heel vroeg in Nieuwegein moet zijn. (Als hij hier slaapt kan hij een uur langer slapen )
Hoi! Vanochtend heb ik een vraag gedumpt over schoenen onder een rok, en ik had natuurlijk zelf kunnen bedenken dat stijl en type nogal uitmaakt

Dit is de rok:

Gestyled met een zwarte panty en zwarte pump vind ik het nogal winters en netjes, en ik ben dus niet echt het type voor pumps.

Deze jurk heb ik ook nog gekocht:

Maar die vind ik makkelijker te combineren. Nu moet het nog een paar graden warmer worder, kom maar op met die lente!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven