Mode & Beauty alle pijlers

Handige Tips! Mode Guru's & Fashionista's kletscafé deel 15

29-01-2010 18:50 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Topic Nummer 15 al weer! (klik hier voor een link naar deel 14)

Dit is een heel gezellig, positief topic over mode, maar ook over andere dingen die we in het dagelijks leven mee maken en met elkaar willen bespreken.

Of het gaat over onze favoriete thee smaak, onze favoriete douche gel, dagcrème of ons favoriete recept, beste manier om je kastjes schoon te maken, werkelijk alles komt hier aan bod! Er is zelfs iemand met heel veel verstand van auto's!!!

We hebben een trouwe harde kern, maar iedereen is welkom voor advies of een kletspraatje.

Mode Swahili voor Gevorderden:

A-lijn model: Een jurk, vest of ander kledingstuk dat de vorm van een A heeft en dus wijd uitloopt.

Boothals: Brede niet te diepe halslijn in jurk of shirt.

Boyfriendjeans: Jeans gebaseerd op het model van mannenbroeken maar aangepast aan het vrouwelijke lichaam. Maar een echte mannenjeans telt ook.

Hanger-appeal: Het kledingstuk ziet er op de hanger in de winkel saai of stom uit, maar is het wel (of juist) leuk als je het aantrekt.

Hemd: Shirtje met smalle bandjes.

LBD: Little Black Dress.

Longsleeve: Shirt met lange mouwen.

Lympen: Topicterm voor gympen in laarsvorm.

Peep-toe: Schoen met open neus.

Singlet: Shirtje met brede bandjes.

Snuggie: Kledingstuk wat eruit ziet alsof het té wijd is.

Spencer: Ook wel slip-over genoemd. Mouwloos gebreide trui, meestal gedragen over een blouse.

Stiletto: Schoen met zeer smalle hoge hak.

Sweatdress: Trui-jurk.

Tie-dye: Een print die lijkt op de techniek die vroeger werd gebruikt om kleding leuk te verven. Dus touwtjes om bepaalde stukken van je shirt binden en dan in de verf dompelen, dan kreeg je op bepaalde punten witte plekken.

T-shirk: Topicterm voor een shirt dat lang genoeg is om als jurk te dragen.

Toe Cleavage: Als je ballerina's of pumps draagt en je ziet de aanzet van je tenen
Dat gaat dus over filiaal waar ik de stufs studs gekocht heb.
House of shoes, idd ga binnenkort ff neuzen!
Grrr, ik zie net dat de verzendkosten voor avondbezorging van de Wehkamp omhoog zijn gegaan. Ik betaal gewoon 7,95!! Dan denk ik de volgende keer nog wel twee keer nou, belachelijk zeg.
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
ik zou het zelf niet dragen maar sommige mensen staat het wel leuk, vind ik, je moet er het type voor zijn maar boven de 25/30 vind ik het wel wat twijfelachtig, dan moet je wel zeker weten dat het nog ''kan''.
Hangt af van hoe je eruit ziet vind ik, en naar welke gelegenheid je het draagt.

Als ik mijn moeder in een kapotte broek stop dan ziet het er niet uit, maar ik vind het zelf wel leuk om te dragen, met bijv. de Stud's en een leren jasje.
jij ben ook nog jong roz.
hmm ben 32...dus kan niet meer ??? Vind het wel gaaf net als Roz zegt met van die stoere laarsjes.

Das prijzig Zus!
Bedankt voor het plakken van de jurk, en leuk dat jullie hem leuk vinden. Inderdaad laarzen eronder en een gezellig vest of leuke sjaal en klaar ben je. Nogmaals een poging voor de rok:

Kun je niet kiezen dat ze het overdag bezorgen? Desnoods bij de buren of (schoon)ouders?

Amy, waar je wel goed op moet letten met zo'n broek is denk ik : past het bij me.

Je ziet wel eens meisjes in kleding en dan wil ze het heel graag, wil ze graag dat het haar stijl is, maar ze ziet er meer uit als een wannabee dan alsof het haar stijl is.

Ik zag deze vond hem wel leuk.
broek

Dan maar zo
het kan best nog leuk zijn als je 32 bent amy, het ligt ook aan je type, ik doe ook maar een slag met mijn 25/30, bovendien zag ik een ruiger model voor me, deze valt best mee.
Ohh, maar dat valt nog mee! (Ik zat veel extremer te denken.)
haha, grappig, jullie hadden beiden een ander beeld!
hmmm ik denk dat die rok wel kan met laarzen maar als het stof niet te dik is zijn espadrilles of ballerina's ook leuk.
Beide hetzelfde that is, maar anders dan ik bedoelde
Roz, overdag werkt niet, buren zijn er ook niet altijd en familie is geen optie. Volgende keer dan toch maar het DHL punt gebruiken, maar dat zit op een hele lastige plek hier qua parkeren... Eerder zat ie in de Praxis hier in de buurt, liet ik het altijd daarnaartie gaan. Superhandig! Maar die zijn er helaas mee gestopt... Op zaterdag kan ook nog, maar ja, om er dan voor thuis te blijven...
Op je werk bezorgen zou ik ook niet doen, dan komen ze erachter hoeveel je besteld

Ik doe de laptop uit, zal ouders even inlichten over dat vriend blijft slapen en dan ga ik nog even tv kijken tot vriend komt.

Oant moarn
quote:GeorgieBrown schreef op 02 februari 2010 @ 12:35:

[...]

Hypotheek: check

Vent: check (alhoewel hij niet hier woont, telt het dan wel?)

Hond: nee

Buxus: nee

Nijntje schermpjes: nee

Familie kalender: nee

Roze Geranium: nee

Ben ik nu zielig?
Tot morgen Roz! en veel plezier met vriend!
Have fun Roz

En op werk weten ze van mijn verslaving. Maar we werken met een centrale postkamer en die ga ik het echt niet aandoen
Roz, fijne avond met vriend. Heel sneu voor je vriendin (heb niet alles gelezen want veel was al weggehaald, maar die incontinentie, zware buik en dat vele alleen thuis zijn lijken me erg genoeg). Enne, moest nogal lachen om die drempel en het raam van je auto.
Kun je niet een aantal dagen per week gaan thuiswerken, Zus?
O, en Amy, ik ben 35 en heb een jeans met versleten stukken. Van Fornarina. Kan prima. Erg mooie broek.
quote:zusje78 schreef op 02 februari 2010 @ 20:50:

Grrr, ik zie net dat de verzendkosten voor avondbezorging van de Wehkamp omhoog zijn gegaan. Ik betaal gewoon 7,95!! Dan denk ik de volgende keer nog wel twee keer nou, belachelijk zeg.

Hm de kosten zijn sowieso omhoog gegaan. Afhalen bij DHL kost nog hetzelfde, thuisbezorgen 1 euro extra en 's avonds bezorgen nog euro extra. Maar goed, als je een flink pakket hebt en je moet het met de auto ophalen (bezinekosten, parkeerkaartje en stel in geval van Roz een naar beneden kukelend raam ) dat schiet ook niet op. Dan maar een euro extra.

Oh en ik zie nu dat ik vette mosterd ben.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven