Mode & Beauty alle pijlers

Heatless curls

26-02-2026 13:58 11 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Gisterenavond voor het eerst een keer geprobeerd om met enkel een goeie dot mousse en een badjaslint mijn haar te krullen door er een nachtje mee te slapen. En potverdorie, ik ben wakker geworden met een bos prachtige krullen die er nu nog in zitten. 😄
Nu is een badjaslint wat houtje-touwtje en tegenwoordig zijn er zoveel producten op de markt. Er is vast iets te vinden wat net iets praktischer werkt en slaapt dan m'n badjas. Hebben jullie tips voor specifieke producten? Het belangrijkste is denk ik een niet te dikke rol, goed materiaal en dat het voor s nachts lekker stevig zit.
Sokken!! Kijk maar eens op Youtube, curls with socks ofzo.

Werkt super!
Een collega van mij slaapt met dit systeem en haar haar zit altijd prachtig (ze krijgt er heeeeeeel vaak vragen over hoe het kan dat haar haar altijd zo perfect zit)
https://www.bol.com/nl/nl/p/beyeza-heat ... androidapp
Mijn dochter gebruikt ook sokken.

Action heeft deze set voor heatless curls https://www.action.com/nl-nl/p/3216025 ... rullerset/
Ik heb ze van eternal muse, die zijn helemaal zacht van binnen. Dat ligt gewoon veel lekkerder dan die hardere krullers van de action. Sokken of badjas lint zijn van ruwer materiaal, de krullers hebben een satijn laagje (heel glad) waardoor je haar minder gauw afbreekt.
Hier ook van Eternal muse. Misschien even iets duurder, maar veilig voor je haar en je slaapt er goed mee. Resultaat is prachtig en de enige manier van krullen die bij mij de hele dag blijft zitten.
reisverslaafde wijzigde dit bericht op 26-02-2026 21:26
2.06% gewijzigd
Ja dat ziet er allemaal wel beter uit dan sokken.
Ik deed het 1 x met carnaval maar het lag niet fijn in bed, haha.
Bij de Action hebben ze ook een zacht setje. Satijn glijdt bij mij snel uit mijn haar, deze is top :)
Je kunt online trouwens allerlei verschillende methodes vinden, kun je een beetje uitvogelen wat het lekkerst ligt en de mooiste slag geeft!

Afbeelding
apppie schreef:
27-02-2026 12:15
Bij de Action hebben ze ook een zacht setje. Satijn glijdt bij mij snel uit mijn haar, deze is top :)
Je kunt online trouwens allerlei verschillende methodes vinden, kun je een beetje uitvogelen wat het lekkerst ligt en de mooiste slag geeft!

Afbeelding
die had ik ook gepost, niet zelf uitgeprobeerd. Maar voor 1.49 het proberen waard.
dubbel
pelle wijzigde dit bericht op 27-02-2026 12:19
Reden: dubbel
97.96% gewijzigd
Thanks! Na wat zoekwerk ben ik uiteindelijk voor deze gegaan. M'n haar zat vannacht lekker strak ingerold en bleef goed zitten. Wel grappig ook om hem zo bovenop je hoofd te kunnen knopen.
Alleen zakte de krullen vandaag bijzonder snel uit, maar denk dat dat lag aan verkeerd gebruik van haarproducten. Van de week nog eens proberen!

https://www.bol.com/nl/nl/p/delfts-roze ... androidapp

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven