Hebben jullie dat ook wel eens met kleding?
woensdag 17 maart 2010 om 08:56
Bijvoorbeeld met een broek...dat hij eigenlijk regelrecht de container in kan omdat hij gewoon echt af is maar je hem echt niet weg wilt gooien omdat hij nog zo lekker zit en je echt gehecht ben aan die broek en het zonde vindt om hem weg te gooien??? Pfff en daarom puilt mijn kledingkast uit haha..
woensdag 17 maart 2010 om 09:14
woensdag 17 maart 2010 om 09:47
Ik heb dat ook al een (paar) keer gehad met een spijkerbroek... De eerste spijkerbroek waarmee ik deze band had was een levis 533 (niet meer te koop), had als eerste een gat bij mijn kruis op een dijbeen aan de binnenkant. Mijn handige mama had er een spijkerbroeklapje achter gemaakt dus viel niet op. Hij werd dunner en dunner.. .Toen ik op reis ging, ging hij mee - natuurlijk ging hij mee, het was mijn lievelings broek. Hij overleed week 1 in Sydney... ik ging op mijn knieen zitten en hij brak op mijn knie. Ik heb er fotos van gemaakt en toen heb ik hem weggegooit...
woensdag 17 maart 2010 om 09:48
quote:absoluteEinstein schreef op 17 maart 2010 @ 09:19:
Ik heb net m'n favoriete trui gekrompen.
Oef, dat doet pijn.
Ik heb een heel mooi zijden V-hals truitje in een zeegroene kleur die prachtig staat bij mijn huid maar waar op de rug een paar enorme, echt enorme gaten zitten. Ik weet niet hoe die erin gevallen zijn, maar ik draag het truitje nog steeds heel graag onder een vest of jasje. En dan maar hopen dat ik het niet zo warm krijg dat ik iets uit wil doen
Ik heb net m'n favoriete trui gekrompen.
Oef, dat doet pijn.
Ik heb een heel mooi zijden V-hals truitje in een zeegroene kleur die prachtig staat bij mijn huid maar waar op de rug een paar enorme, echt enorme gaten zitten. Ik weet niet hoe die erin gevallen zijn, maar ik draag het truitje nog steeds heel graag onder een vest of jasje. En dan maar hopen dat ik het niet zo warm krijg dat ik iets uit wil doen
woensdag 17 maart 2010 om 10:16
Ik heb laatst een vuilniszak vol kleding weggedaan... niet meer passend of toch net niet dat wat ik aan doe,.. maar al die tijd te gehecht!
Man zei: gooi alles maar weg, als je ruimte in de kast hebt dan kan je weer een nieuwe garderobe aanschaffen!
Vond ik zo`n goed plan.. ik heb gelijk alles weggemikt
Man zei: gooi alles maar weg, als je ruimte in de kast hebt dan kan je weer een nieuwe garderobe aanschaffen!
Vond ik zo`n goed plan.. ik heb gelijk alles weggemikt
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
woensdag 17 maart 2010 om 10:21
woensdag 17 maart 2010 om 10:29
Dingen die ik een jaar niet aan heb gehad gaan weg, naar het inzamelingsgebeuren in de stad. Alleen een jas of feestkleding wil ik nog wel eens bewaren, maar na twee ongedragen jaren gaan ze ook weg. Dingen die stuk zijn herstel ik of gooi ik weg.
Ik hou erg van kleding, maar ik hecht meer aan een opgeruimde kast dan aan kledingstukken zelf. Er zijn wel een paar kledingstukken waar ik goede herinneringen aan heb, stuk of 5, en die bewaar ik in een doos op zolder.
Ik hou erg van kleding, maar ik hecht meer aan een opgeruimde kast dan aan kledingstukken zelf. Er zijn wel een paar kledingstukken waar ik goede herinneringen aan heb, stuk of 5, en die bewaar ik in een doos op zolder.
woensdag 17 maart 2010 om 12:07
quote:Kapara schreef op 17 maart 2010 @ 09:47:
Ik heb dat ook al een (paar) keer gehad met een spijkerbroek... De eerste spijkerbroek waarmee ik deze band had was een levis 533 (niet meer te koop),
Deze?
http://www.jeans-online.p ... s-533-loose-blue-end-dark
Ik heb dat ook al een (paar) keer gehad met een spijkerbroek... De eerste spijkerbroek waarmee ik deze band had was een levis 533 (niet meer te koop),
Deze?
http://www.jeans-online.p ... s-533-loose-blue-end-dark
woensdag 17 maart 2010 om 15:24
Mijn favoriete spijkerbroek is ook helemaal versleten. Aan de binnenkant zijn de naden losgekomen en zitten er gaatjes in. Ik heb hem toch nog een tijdje gedragen om aan het huis te werken, maar ik vrees toch dat ik er afstand van zal moeten doen. Ik heb van hetzelfde model nog een aantal andere wassingen gekocht, maar diezelfde wassing zal ik nooit meer terugvinden... *weent*