Mode & Beauty alle pijlers

Hebben jullie dat ook wel eens met kleding?

17-03-2010 08:56 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bijvoorbeeld met een broek...dat hij eigenlijk regelrecht de container in kan omdat hij gewoon echt af is maar je hem echt niet weg wilt gooien omdat hij nog zo lekker zit en je echt gehecht ben aan die broek en het zonde vindt om hem weg te gooien??? Pfff en daarom puilt mijn kledingkast uit haha..
Hahah ik heb een favoriete broek, en die heb ik nu al een paar keer opnieuw gekocht de afgelopen jaren Hij zit zo lekker hahah
De rits van mijn favoriete broek is stuk! Denk dat ik er een nieuwe in laat zetten....
Ik heb een vieze trainingsbroeken waar nu een onwijs groot gat precies bij mijn kruis zit...heb hem omgedoopt tot thuisbroek. Wassen gaat ook niet meer lukken, mijn ma wil gem volgens mij weggooien.
Liever elitair dan een pauper!
Mijn favo spijkerbroek begint bij de naden aan de binnenkant van mijn bovenbeen enorm te slijten. De stof is dun en je kijkt er al bijna doorheen. Ik negeer dat gewoon
Ik heb zo een spijkerbroek. Daar zitten nu 2 gigascheuren in. Maar het was mijn eerste spijkerbroek na een afvalrace en hij zit megalekker.

Vriend roept al een jaar dattie echt niet meer kan. Hij ligt nu bij een stapel afval... Dat dan weer wel, maar hij is nog niet weg
zelden. heb zoveel kleding dat het niet slijt ofzo. Nu ik zwanger ben baal ik wel enorm van al die dingen die ik niet meer pas
Ik heb net m'n favoriete trui gekrompen.
Ik heb heel veel kleren die ik noooit aan heb, maar toch zonde vind om weg te doen. Ik denk iedere keer weer dat ik het heus nog wel een keer aan doe. Om het vervolgens een half jaar later weer door mn handen te laten gaan, met dezelfde gedachte...
Als iets echt af is, dan heb ik er trouwens geen moeite mee om het weg te gooien. Als ik iets vreselijk vind, is het wel afgesleten kleding.
Ik gooi juist makkelijke kapotte versleten dingen weg

Ik heb dat meer met miskopen, die ik nooit aan heb.

Zonde om weg te gooien want nog heel, maar het vult je kast en je hebt het nooit aan.
Ja, en het ergste is dat het altijd kleren zijn die niet meer te krijgen zijn. Grrr.
Ik heb nu mijn favo spijkerbroek aan en de stof is op een paar plaatsen echt héél dun. Afgelopen dagen hebben zich helaas al 3 kleine scheurtjes ontwikkeld, maar ik wil 'm niet kwijt!
Ik heb dat ook al een (paar) keer gehad met een spijkerbroek... De eerste spijkerbroek waarmee ik deze band had was een levis 533 (niet meer te koop), had als eerste een gat bij mijn kruis op een dijbeen aan de binnenkant. Mijn handige mama had er een spijkerbroeklapje achter gemaakt dus viel niet op. Hij werd dunner en dunner.. .Toen ik op reis ging, ging hij mee - natuurlijk ging hij mee, het was mijn lievelings broek. Hij overleed week 1 in Sydney... ik ging op mijn knieen zitten en hij brak op mijn knie. Ik heb er fotos van gemaakt en toen heb ik hem weggegooit...
quote:absoluteEinstein schreef op 17 maart 2010 @ 09:19:

Ik heb net m'n favoriete trui gekrompen.

Oef, dat doet pijn.

Ik heb een heel mooi zijden V-hals truitje in een zeegroene kleur die prachtig staat bij mijn huid maar waar op de rug een paar enorme, echt enorme gaten zitten. Ik weet niet hoe die erin gevallen zijn, maar ik draag het truitje nog steeds heel graag onder een vest of jasje. En dan maar hopen dat ik het niet zo warm krijg dat ik iets uit wil doen
Maar allerfijnste spijkerbroek is versleten én te groot ivm afvallen. Maar ik kan geen gelijkende vinden

Heb er nu wel 1 die in de buurt komt, maar toch niet zo fijn en mooi is
Ja, mijn favo trui. Vaal en er zitten gaten in de mouwen. Maar hij mag NIET weg!
Ik heb laatst een vuilniszak vol kleding weggedaan... niet meer passend of toch net niet dat wat ik aan doe,.. maar al die tijd te gehecht!

Man zei: gooi alles maar weg, als je ruimte in de kast hebt dan kan je weer een nieuwe garderobe aanschaffen!

Vond ik zo`n goed plan.. ik heb gelijk alles weggemikt
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:absoluteEinstein schreef op 17 maart 2010 @ 09:19:

Ik heb net m'n favoriete trui gekrompen. Ja! Ik ook. Hij was heel mooi! Wolwit en hij stond echt fantastisch. Ik heb heel internet al afgezocht naar dezelfde trui. Nog niet gevonden helaas.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Ik ben eigenlijk wel makkelijk met weggooien, toevallig gisteren nog een hoop kleren weggegooid. Allemaal kleren die niet meer pasten of afgedragen waren.
Dingen die ik een jaar niet aan heb gehad gaan weg, naar het inzamelingsgebeuren in de stad. Alleen een jas of feestkleding wil ik nog wel eens bewaren, maar na twee ongedragen jaren gaan ze ook weg. Dingen die stuk zijn herstel ik of gooi ik weg.

Ik hou erg van kleding, maar ik hecht meer aan een opgeruimde kast dan aan kledingstukken zelf. Er zijn wel een paar kledingstukken waar ik goede herinneringen aan heb, stuk of 5, en die bewaar ik in een doos op zolder.
quote:Kapara schreef op 17 maart 2010 @ 09:47:

Ik heb dat ook al een (paar) keer gehad met een spijkerbroek... De eerste spijkerbroek waarmee ik deze band had was een levis 533 (niet meer te koop),

Deze?

http://www.jeans-online.p ... s-533-loose-blue-end-dark
Ik heb een Armani spijkerbroek in de kast liggen die is gekrompen en veel te strak was gaan zitten. Bedenk dankzij dit topic net dat ik sinds vorig jaar september 6 kg ben afgevallen, misschien past die spijkerbroek me weer!
Mijn favoriete spijkerbroek is ook helemaal versleten. Aan de binnenkant zijn de naden losgekomen en zitten er gaatjes in. Ik heb hem toch nog een tijdje gedragen om aan het huis te werken, maar ik vrees toch dat ik er afstand van zal moeten doen. Ik heb van hetzelfde model nog een aantal andere wassingen gekocht, maar diezelfde wassing zal ik nooit meer terugvinden... *weent*
Nee,ik gooi/geef heel makkelijk weg.

2x per jaar ruim ik mijn kast op en doe ik zeker 2 vuilniszakken weg.

Kleding die ik bijna nooit draag,miskopen, of die verwassen/pluizig zijn.

Zo blijft mijn kast mooi opgeruimd&overzichtelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven