Help, blousjes komen uit broek
dinsdag 21 maart 2017 om 14:04
Voor mijn werk draag ik bijna elke dag een blousje. als ik buk of opsta komt dat blousje elke keer uit mijn broek, waardoor ik dus meerdere malen per dag probeer on hem weer in mijn broek te stoppen zonder dat mijn collega’s dat zien.
Ik zie regelmatig in de winkel van die body blousjes, zodat deze niet uit je broek komt. Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik zie regelmatig in de winkel van die body blousjes, zodat deze niet uit je broek komt. Heeft iemand hier ervaring mee?
dinsdag 21 maart 2017 om 14:45
Als je toch nieuwe blousjes gaat aanschaffen:
Koop blousjes die je niet in je broek hoeft te stoppen. Vanilia heeft verschillende in het assortiment zitten. Goedkoper zijn ze van Beneton.
Langere blousjes verkopen ze bijvoorbeeld bij de WE. Hilfiger vindt ik zelf ook lang (ik ben 175 maat XS)
Zalando heeft body blousjes in het assortiment.
Koop blousjes die je niet in je broek hoeft te stoppen. Vanilia heeft verschillende in het assortiment zitten. Goedkoper zijn ze van Beneton.
Langere blousjes verkopen ze bijvoorbeeld bij de WE. Hilfiger vindt ik zelf ook lang (ik ben 175 maat XS)
Zalando heeft body blousjes in het assortiment.
dinsdag 21 maart 2017 om 15:15
dinsdag 21 maart 2017 om 15:59
Meeste collega’s dragen hier blousjes in broek, dat is ook het meest netjes op een pantalon.
ik zie dat je ze ook in string modellen hebt, dan zie je die lelijke randjes niet in je broek of rok. Iemand hier ervaring mee of dit niet gaat kruipen? Ik ga er eens eentje bestellen, ben wel benieuwd of het hiermee opgelost is.
ik zie dat je ze ook in string modellen hebt, dan zie je die lelijke randjes niet in je broek of rok. Iemand hier ervaring mee of dit niet gaat kruipen? Ik ga er eens eentje bestellen, ben wel benieuwd of het hiermee opgelost is.