Mode & Beauty alle pijlers

Help, blousjes komen uit broek

21-03-2017 14:04 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor mijn werk draag ik bijna elke dag een blousje. als ik buk of opsta komt dat blousje elke keer uit mijn broek, waardoor ik dus meerdere malen per dag probeer on hem weer in mijn broek te stoppen zonder dat mijn collega’s dat zien.

Ik zie regelmatig in de winkel van die body blousjes, zodat deze niet uit je broek komt. Heeft iemand hier ervaring mee?
Ja. Ik.

Bevalt prima.

Je zou ook wat langere blouses kunnen kopen, dan schieten ze ook niet uit je broek.
Aan het typen...............
Waar koop je ze als ik vragen mag?
En de blouse gewoon helemaal niet in je broek stoppen, is dat een optie? Als het model niet gemaakt is om in je broek te blijven zitten dan moet je het er misschien niet in stoppen.
quote:Nataschadegraaf schreef op 21 maart 2017 @ 14:22:

Waar koop je ze als ik vragen mag?In een winkel. Maar ze zullen ongetwijfeld ook via het WWW te koop zijn. Even googlen.
Aan het typen...............
Als je toch nieuwe blousjes gaat aanschaffen:

Koop blousjes die je niet in je broek hoeft te stoppen. Vanilia heeft verschillende in het assortiment zitten. Goedkoper zijn ze van Beneton.

Langere blousjes verkopen ze bijvoorbeeld bij de WE. Hilfiger vindt ik zelf ook lang (ik ben 175 maat XS)

Zalando heeft body blousjes in het assortiment.
Langere blousjes.

Riem om je broek, waardoor je blouse klem komt te zitten. Doe ik altijd.
Ooh die body blousjes worden vast ook gebruikt in kokerrokken Ik vroeg me altijd af waarom die dames geen dikke bult in hun kokerrok hebben, als ik mijn blousje erin frot ziet het er heel anders uit

OT: WE, H&M, Primark, Zara, Mango..denk dat het een beetje rondspeuren in die winkels is?
Vero Moda
Meeste collega’s dragen hier blousjes in broek, dat is ook het meest netjes op een pantalon.

ik zie dat je ze ook in string modellen hebt, dan zie je die lelijke randjes niet in je broek of rok. Iemand hier ervaring mee of dit niet gaat kruipen? Ik ga er eens eentje bestellen, ben wel benieuwd of het hiermee opgelost is.
Eender welk dun t-shirtje eronder en die blouse gewoon uit je broek laten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven