Mode & Beauty alle pijlers

help!!!!! oranje haar

22-08-2017 20:24 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai!

Ik heb een grote fout gemaakt volgens mij. Ik heb donkerblond haar van mijzelf maar verf het al jaren donker naar licht en weer terug haha. Vorig jaar heb ik een tijdje blond gehad totdat ik dat zat was en weer donker ben gegaan. Ik heb het nu dus een jaar donker gehad tot zelfs donker rood/paars. Nu een aantal dagen terug was ik op internet aan het zoeken hoe je sneller verf uitspoelt. Ik zag een paar keer staan dat je het dan met head&shoulders moest wassen etc. totdat ik op een website terecht kwam: www.colourb4.com . Ik had dit product besteld (2 pakjes "extra") omdat er stond dat er geen peroxide, ammoniak etc. in zat en het geheel veilig en schadeloos te gebruiken was. Ik heb beide pakjes gebruikt en ik ben in 1 dag van zeer donker haar naar oranje gegaan. Maar wat nu... Om zelf zomaar te experimenteren durf ik niet dus bij deze: Is er hier misschien iemand die weet hoe ik dit het beste aan kan pakken met eventueel bleken of is het genoodzaakt een bezoekje te brengen aan de kapper? Zilvershampoo gebruiken zal ik zeker doen, maar dat is niet de oplossing om meteen resultaat te zien haha. Iemand die kan helpen? :)
Naar de kapper.

Ik had ook rood haar, dat eruit, toen was het fel oranje.
Ben nu een maand of 10 verder en de roodtint is er nog steeds niet helemaal uit.

Nooit zelf kloten met rood haar.
Een astint eroverheen zetten. Bijv van wella koleston.
Natte tosti..
Toch niet erg?
Maak je iedereen wijs dat je teveel wortelen hebt gegeten.
Of hevig supporter bent van het Nederlandse hockey.

Draai het dus richting positief ipv het negatieve te zien.
Naar de kapper!
Zilvershampoo heeft geen zin. Dat is tegen een gele gloed in blond haar en doet dus niets op oranje. Een astint eroverheen kan, maar dan wordt het ook donkerder.
Naar de kapper gaan en laten ontkleuren. Liefst met toevoeging van een haarbeschermer zoals optiplex of olaplex. Echt niet zelf doen. Alles wat je zelf gaat doen, zal het alleen maar erger maken. Tenzij je er zwart overheen kiepert, dat kan wel.
De kapper kan je vast helpen.
Naar de kapper! En als je haar erg beschadigd is na alles kan ik je echt het John frieda haarmasker en de cremespoeling aanraden. Mijn haar was dood van al het verven en een nachtje haarmasker in (1 x in de week inmiddels) doet echt wonderen. Helemaal gezond weer. Succes met alles! Hoop dat het goedkomt.
Sereia schreef:
23-08-2017 13:55
Naar de kapper! En als je haar erg beschadigd is na alles kan ik je echt het John frieda haarmasker en de cremespoeling aanraden. Mijn haar was dood van al het verven en een nachtje haarmasker in (1 x in de week inmiddels) doet echt wonderen. Helemaal gezond weer. Succes met alles! Hoop dat het goedkomt.
Welke van john frieda?
hopeful schreef:
23-08-2017 14:55
Welke van john frieda?
John frieda miraculous recovery (Frizz ease) lijn. De Deep Conditioner (in een pot) is het haarmasker.
Werkt serieus heel goed (Nee ik werk niet voor John Frieda :lol: )
Had echt heel dood haar, dat het zeg maar niet gezond mee beweegt, dat het zo stug blijft hangen.. Uh.
Ik draag dit haarmasker 1 keer per week, hou ik het een hele nacht in met folie eromheen en dat heeft zoveel verschil gemaakt. :cheer2: Het is weer mooi glanzend.

Wel vrij prijzig, koop het altijd als het in de aanbieding is.
Jufjoke schreef:
22-08-2017 21:07
Zilvershampoo heeft geen zin. Dat is tegen een gele gloed in blond haar en doet dus niets op oranje. Een astint eroverheen kan, maar dan wordt het ook donkerder.
Naar de kapper gaan en laten ontkleuren. Liefst met toevoeging van een haarbeschermer zoals optiplex of olaplex. Echt niet zelf doen. Alles wat je zelf gaat doen, zal het alleen maar erger maken. Tenzij je er zwart overheen kiepert, dat kan wel.
Hoeft niet, je hebt astinten tot 12 uit mijn hoofd.
Natte tosti..
MevrouwTomatensoep schreef:
23-08-2017 17:20
Hoeft niet, je hebt astinten tot 12 uit mijn hoofd.
Klopt, maar als je hem te licht neemt, matteert het weinig of niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven