Mode & Beauty alle pijlers

Het algemene make-up topic

14-07-2019 21:52 3602 berichten
Alle reacties Link kopieren
:heart: Het algemene make-up topic :heart:

Afbeelding

Hier kunnen we kletsen over alles wat te maken heeft met make-up en beauty.

Afbeelding

Geef tips, post reviews, deel je stash of show je looks (als je dat durft/wil!)

Klets over huidverzorging en deel je bevindingen. Alle onderwerpen zijn prima, of het nou over PMU, doucheproducten, nagellak, fillers of elektronische voetvijlen gaat.

Iedereen is welkom. Jong, oud, man, vrouw. Van subtiele make-up tot de Kardashian look.

Ook kun je hier al je vragen stellen als je nieuw bent op het gebied van make-up of huidverzorging.

Newbies, wees welkom :cheer2:

Val gezellig binnen en klets mee over de wondere wereld van cosmetica :-D
Ik zou echt nooit meer vloeibare foundation willen sinds ik de poeder heb ontdekt.
Emma95 schreef:
21-07-2019 15:27
Ik zou echt nooit meer vloeibare foundation willen sinds ik de poeder heb ontdekt.
Ja die poeders zijn ook wel fijn, maar ik vind vloeibaar (op mijn huid) mooier, dekkender en gladder staan.
** poef**

Haal m vanavond weg.

Met de skin perfector op, de Clinique superbalanced foundation erover en wat highlighter en bronzer.
En de prep+ prime fix + :heart:

Geen filter.
anoniem_386657 wijzigde dit bericht op 21-07-2019 18:23
27.79% gewijzigd
Ik mag niks kopen Sjulia.
Maar hij is fantastisch.
Komt ie echt niet meer terug?
Ziet er waanzinnig uit Eviva.
En wat ben je mooi! :heart:
Het is beter om een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken.
~ In loving memory of AnnA.
Ze zijn nog wel te koop maar het wordt echt niet meer gemaakt. Sorry was vergeten dat je no buy had! Ik ga er morgen nog wat ophalen, ik zag ze hier liggen bij de drogisterij. Kan ik voor jou alvast wat extra meenemen anders? Mooie foto! Ziet er heel glad uit
Sjulia schreef:
21-07-2019 15:54
Ze zijn nog wel te koop maar het wordt echt niet meer gemaakt. Sorry was vergeten dat je no buy had! Ik ga er morgen nog wat ophalen, ik zag ze hier liggen bij de drogisterij. Kan ik voor jou alvast wat extra meenemen anders? Mooie foto! Ziet er heel glad uit
Als het mag koop ik er een paar van je over op 1 okt :love:
Is goed. Hoeveel wil je er ongeveer? Ik ga er zelf nog 3 bijhalen denk ik.
Sjulia doe maar voor Evivie ook maar 50 tubes. En ik snap het wel, het ziet er echt waanzinnig uit!

En ik zit echt op mijn handen nu.
Jammer dat ik de verkeerde toen had besteld! By the way, je hoeft niet voor mij te halen hoor. Dat zal gok je je volgende vraag zijn Sjulia. :bigkiss:
jane-ice wijzigde dit bericht op 22-07-2019 01:48
48.44% gewijzigd
Prrrr, mauw miawwwww.
Emma95 schreef:
21-07-2019 15:27

Maar dan heb van jezelf al best een gave huid? Of niet?
Prrrr, mauw miawwwww.
Jane-Ice schreef:
21-07-2019 17:53
Sjulia doe maar voor Evivie ook maar 50 tubes. En ik snap het wel, het ziet er echt waanzinnig uit!

En ik zit echt op mijn handen nu.
Jammer dat ik de verkeerde toen had besteld! Buy the way, je hoeft niet voor mij te halen hoor. Dat zal gok je je volgende vraag zijn Sjulia. :bigkiss:
Hahaha. :rofl:

Dat was idd mijn volgende vraag! Ze zijn nog wel online te bestellen bij sommige winkeltjes.
Jane-Ice schreef:
21-07-2019 13:13
Hey Mango! Wat leuk dat je er nog bent!
Fijn dat die producten werkt, ik had eerder begrepen dat je een probleem huid hebt? Ben je weleens naar de huisarts voor dit probleem geweest?

En wat voor moois heb je op je lijstje staan? :love:
Yes, ik was mee blijven lezen terwijl ik aan het testen was. En ondertussen dus een lijstje aangelegd :$. Ik wil wel een keer de miniaturen box van Paula's Choice uitproberen om te kijken of dat voor mij werkt. En ik zag iets over een foundation van Shiseido langskomen. Paar jaar terug had ik een poeder van Shisheido wat mijn grootste favoriet ooit was (echt de perfecte poeder :love: ) maar hij is uit de collectie gehaald. Zo erg! Maar misschien dat de foundation net zo erg is. En ik vond de foto van Eviva erg mooi (wat ben jij mooi!), misschien wil ik ook wel Clinique super balanced foundation uitproberen. Clinique vond ik vroeger ook alijd wel fijn!

Ben al wel eens naar de ha geweest, zelfs naar de dermatoloog en heb helaas Rosacea, maar wel een milde vorm. Heb er zalf voor maar daarvan wordt je huid dunner, dus probeer steeds de goede creme / de goede producten te vinden zodat ik die zalf niet nodig heb. Nog genoeg tijd om oud te worden, uit te drogen en te rimpelen, ik wil een jonge blakende godin zijn ;)
Sjulia schreef:
21-07-2019 15:59
Is goed. Hoeveel wil je er ongeveer? Ik ga er zelf nog 3 bijhalen denk ik.
Ik stuur je pb
Ohhh wat een complimenten .

Lief :heart:
Mango12 schreef:
21-07-2019 18:06
Yes, ik was mee blijven lezen terwijl ik aan het testen was. En ondertussen dus een lijstje aangelegd :$. Ik wil wel een keer de miniaturen box van Paula's Choice uitproberen om te kijken of dat voor mij werkt. En ik zag iets over een foundation van Shiseido langskomen. Paar jaar terug had ik een poeder van Shisheido wat mijn grootste favoriet ooit was (echt de perfecte poeder :love: ) maar hij is uit de collectie gehaald. Zo erg! Maar misschien dat de foundation net zo erg is. En ik vond de foto van Eviva erg mooi (wat ben jij mooi!), misschien wil ik ook wel Clinique super balanced foundation uitproberen. Clinique vond ik vroeger ook alijd wel fijn!

Ben al wel eens naar de ha geweest, zelfs naar de dermatoloog en heb helaas Rosacea, maar wel een milde vorm. Heb er zalf voor maar daarvan wordt je huid dunner, dus probeer steeds de goede creme / de goede producten te vinden zodat ik die zalf niet nodig heb. Nog genoeg tijd om oud te worden, uit te drogen en te rimpelen, ik wil een jonge blakende godin zijn ;)
De meningen zijn erover verdeeld maar ik vind de Clinique superbalanced en dan vanilla echt superrrrr fijn.
Misschien kun je een sample vragen bij Douglas?
Lieve meeschrijvers,

Ik heb een kortingscode (5 euro) van Paula Choice gekregen van mijn zusje en code is tot 24-07 geldig.
Wie heeft interesse?
jane-ice wijzigde dit bericht op 21-07-2019 21:04
3.20% gewijzigd
Prrrr, mauw miawwwww.
Jane-Ice schreef:
21-07-2019 20:29
Lieve meeschrijvers,

Ik heb een kortingscode van Paula Choice gekregen van mijn zusje en code is tot 24-07 geldig.
Wie heeft interesse?
:hamer:
Getest (Inimini formaat)
Afbeelding
Foundation ruikt niet lekker is beetje dik en uitblenden gaat super makkelijk.
Dekking is tegen de full coverage.
Finish is best glowy moet dus wel even licht af poederen maar het resultaat heel mooi.
Blijft op zijn plaats en crease niet.
Eén van de beste geteste foundation tot nu toe. I like it!
Kopen, ja!
Prrrr, mauw miawwwww.
Getest (Sample)
Afbeelding
Ik heb eerder van dit merk een dagcréme getest maar vond hem niet fijn omdat hij ging rullen op mijn huid.
Maar deze dag en nachtcréme doet dat gelukkig niet. Ruikt zoet maar toch een beetje vreemd. Textuur is goed, smeert goed uit en trekt goed in. Is niet vet en mijn huid is mooi mat en zacht.
Kopen, kan.
Prrrr, mauw miawwwww.
Mango🥭🥭🥭
Leuk dat je meelas en ondertussen je créme’s uit ging proberen hopelijk helpt het mag je ook komen shinen!
En je mag ook gewoon lekker tussendoor met ons kwebben hoor.

Jammer dat je favoriete poeder uit de handel is gehaald dat is altijd balen en weer opnieuw moeten zoeken naar een soortgelijke (wat je dus bijna nooit vind)
Had je het maar geweten dan zou je ook 50 stuks halen?
Prrrr, mauw miawwwww.
Eviva_83 schreef:
21-07-2019 18:27
Ohhh wat een complimenten .

Lief :heart:
:hamer:
Prrrr, mauw miawwwww.
Wat denken jullie van deze foundation?
Je hebt bij deze geen primer meer nodig.
Heeft een prijs gewonnen van Cosmo.
Ze hebben em ook bij Beautylish, maar daar is ie een stuk duurder.
https://www.ebay.com/itm/VDL-Perfect-La ... 0008.m2219

Koreaanse cosmetica is innovatief.
Serums en cremes zijn ook heel fijn.
Jane-Ice schreef:
22-07-2019 05:24
Getest (Inimini formaat)
Afbeelding
Finish is best glowy moet dus wel even licht af poederen maar het resultaat heel mooi.
Kopen, ja!

Die heb ik ook!
Smeer m regelmatig onder ogen.
Ik vind te dekkend voor de zomer, hele gezicht..
Met matterende primer eronder niet te glowy. Ik poeder niet af.
Superbalanced I love . :heart:
Emma95 schreef:
22-07-2019 09:03
Wat denken jullie van deze foundation?
Je hebt bij deze geen primer meer nodig.
Heeft een prijs gewonnen van Cosmo.
Ze hebben em ook bij Beautylish, maar daar is ie een stuk duurder.
https://www.ebay.com/itm/VDL-Perfect-La ... 0008.m2219

Koreaanse cosmetica is innovatief.
Serums en cremes zijn ook heel fijn.
Ik heb echt geen idee, ben niet thuis in Koreaanse cosmetica.
Maar leuk om uit te testen .
Jane-Ice schreef:
22-07-2019 05:24
Getest (Inimini formaat)
Afbeelding
Kopen, ja!
Ik vond deze juist zo naar. Grappig hoe dat kan verschillen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven