Mode & Beauty alle pijlers

Highlights maken?

09-06-2012 21:45 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

ik wil highlights in mijn haar. Ik vind dat het heel duur is en daarom wou ik proberen of je het ook kunt maken. met verf met plukjes van nep haar, Iemand?
bij de hema zijn highlight setjes te koop, die gebruik ik altijd, bevalt me prima!
Hoe wil je die plukjes nep haar gaan vastzetten? Je plan is niet helemaal duidelijk....
quote:nellaaa schreef op 09 juni 2012 @ 21:48:

Hoe wil je die plukjes nep haar gaan vastzetten? Je plan is niet helemaal duidelijk....mijn vriedin had ook zoiets. Ze kan mij daar wel mee helpen
quote:loesloes123 schreef op 09 juni 2012 @ 22:01:

[...]

mijn vriedin had ook zoiets. Ze kan mij daar wel mee helpenSlot erop dan maar
Als je vriendin je kan helpen, waarom open je dan een topic?

Zinloos...
Op Youtube staat hoe dat moet.
it's a big club and you ain't in it
zij heeft alleen ervaring met plukjes invlechten.

weet iemand trouwens waar je gekleurde plukjes nephaar kunt kopen?
Koop gewoon een highlightset van de hema of garnier voor een paar euro en laat die vriendin dat er gewoon in smeren in plaats van te gaan kloten met lelijk nephaar.
Bij een haar winkel.
quote:nellaaa schreef op 09 juni 2012 @ 22:12:

Koop gewoon een highlightset van de hema of garnier voor een paar euro en laat die vriendin dat er gewoon in smeren in plaats van te gaan kloten met lelijk nephaar.

ik heb gevraagd om nep haar?

waarom begin jij verder over insmeren?
Je kunt je geld beter besteden aan een cursus begrijpend lezen dan aan nephaar. En blond zou ik sowieso niet doen, ik jouw geval. Zo rolbevestigend.
Verf moet je in je haar smeren, anders werkt het niet quote:loesloes123 schreef op 09 juni 2012 @ 21:45:

met verf met plukjes van nep haar, Iemand?Volgens mij vraag jij hier toch echt om èn nephaar èn verf. Of heb je dit soms niet geschreven?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven